![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#2641 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb in de loop der jaren wel ondervonden dat de moderatie meestal (!) niet zonder reden iemand bant. Maar er zullen vast wel uitzonderingen zijn. Zoals ik al zei: niemand buiten jullie zelf weet precies wat er gebeurd is. Het zal altijd jouw woord tegen het zijne zijn...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
#2642 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2643 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
#2644 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
#2645 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vertel?
|
![]() |
![]() |
#2646 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
#2647 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2648 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2649 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2650 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2651 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2652 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
#2653 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
#2654 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2655 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik ben ook wel benieuwd... Ik kan me alleszins niet herinneren met de regelmaat van de klok koranverzen naar Raf te hebben gestuurd waarin zijn verdoemenis wordt afgekondigd. Ik kan me ook niet herinneren hem op andere fora te hebben achtervolgd om hem daar zwart te gaan maken. Evenmin kan ik mij pb's aan Raf herinneren waarin ik verkondig mij bewust schuldig te maken aan cyberstalking uit zogenaamde "wraak". Ook kan ik mij niet herinneren daarover klachten te hebben ontvangen van de moderatie. Voorts herinner ik mij niet Raf ooit te hebben bedreigd of hem te hebben uitgescholden op grond van zijn homoseksualiteit of vermeende pedoseksualiteit. Evenmin kan ik mij nog voor de geest halen dat ik onder een valse identiteit met hem contact heb proberen te leggen, met welke intentie dan ook. Ik heb, geloof ik, ook geen tientallen dubbelnicks aangemaakt met de bedoeling om Raf strijk-en-zet lastig te vallen.
Maar als Raf meent dat de speldenprikken die in een discussie wel eens worden uitgedeeld van dezelfde orde zijn, mag hij dat gerust met mij uitpraten of daarover zijn beklag doen bij de moderatie. Ten slotte nog dit. Uh-huh heeft meerdere kansen gemist om zich te beteren. Van enig schuldbesef of inzicht in de krankzinnigheid van haar gedrag is echter nooit sprake geweest. Desondanks heb ik vele van haar dubbelnicks - de tel ben ik allang kwijt - ongerapporteerd gelaten zolang ze niet in haar oude gewoonten herviel. Ik heb vorig jaar nog een bericht naar Pieter Vandoorne gestuurd met de mededeling dat een opheffing van haar ban wat mij betreft geen probleem vormde. Elke kans die ze kreeg om te bewijzen dat ze tot normaal discussiëren in staat was, heeft ze verprutst. Jammer genoeg, want haar bijdragen zouden een meerwaarde voor dit forum kunnen zijn. Laatst gewijzigd door Den Duisteren Duikboot : 19 augustus 2013 om 23:28. |
![]() |
![]() |
#2656 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik zie dat Roodkapje inmiddels alweer teruggekeerd is naar de Sprookjeswereld. Hopelijk hebben ze daar een bezinningsruimte.
|
![]() |
![]() |
#2657 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() zelfs de spambots worden niet meer geband.
ik zie er wel de commerciële mogelijkheden van in. Dringend eens een product bedenken dat ik hier spamgewijs kan komen aanprijzen. ik twijfel nog tussen reclame te maken voor een antispambotfilter, of voor schoenen. Want iederéén koopt schoenen online zonder ze eerst te passen.
#2658 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#2659 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Rotkapsjen
Maar 't was wel plezant om nog is iemand van vroeger te zien. ![]() |
![]() |
![]() |
#2660 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() eerder 350 €
de goedkope versie van 35 € bant enkel de bots die reclame maken voor lélijke schoenen.