![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#26721 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://www.hln.be/grimbergen/roma-f...rond~ab689868/ Citaat:
I wish nothing but the best for you too. Laatst gewijzigd door Zucht : 1 juli 2023 om 14:06. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#26722 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Massa-immigratie leidt onvermijdelijk tot chaos...
Dat er nog steeds Politici zijn die dat niet begrijpen of niet willern begrijpen om reden van, dat zij er met verdienen. ![]() Toch zijn er meer- en meer mensen die de immigratie en de ver openstaande grenzen meer dan beu zijn daar hun eigen veiligheid in gevaar komt. Is de tijd gekomen dat de EU de deuren (grenzen) gaat moeten sluiten tot zelfs hermetisch zal moeten afsluiten?
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 3 juli 2023 om 14:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26723 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#26724 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#26725 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#26726 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daarstraks met iemand in het Middelheimziekenhuis geweest en wat je daar ziet hou je echt niet meer voor mogelijk.
Ben je daar of moet je daar eens zijn dan waan je u gewoon in een ander land. Antwerpen heeft serieus van de veeg... ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26727 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb geen afspraak gemaakt, na een paar "dringende" gevallen die gewoon de rij voorbij paradeerden, heb ik vriendelijk gevraagd aan de loket dame "is dit normaal?". Haar reactie "ja meneer, en als er iemand over klaagt is het helemaal heisa, en nog meer vertraging". Ik heb dan een andere optie gekozen.
![]() |
![]() |
#26728 |
Minister-President
|
![]() Nog vlug een controle van de gezondheid en een hele grote hoop medicatie voor ze vertrekken voor twee maanden vacantie in hun thuisland.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26729 |
Europees Commissaris
|
![]() Erg gezond zijn ze blijkbaar niet. Maar ja, wat wil je met al die inteelt.
![]() |
#26730 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#26731 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Knielen en de vuist in de lucht he jongeman. Dan heb je dat niet voor.
![]() |
#26732 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er waren er die zelfs kwamen aanrijden met een Porsche Cayenne. Ik dacht nog, die winkel draait goed. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26733 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Man riskeert 40 maanden cel nadat hij minderjarigen naar zijn huis lokt
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26734 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#26735 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#26736 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#26737 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#26738 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Europese kromjustitie verdedigt zelfs criminele asielzoekers! ![]() Zelfs als er wordt bewezen door het plegen van misdaden dat criminele asielzoekers een gevaar zijn voor de maatschappij, mag de vluchtelingenstatus niet geweigerd of ingetrokken worden van de europese krombank. Maw: verkrachters, moordenaars en crapuul kolonisten mogen niet uit onze maatschappij gegooid worden van dat eu tuig. ![]() https://pnws.be/europees-hof-veroord...elingenstatus/
![]() |
![]() |
#26739 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() “Frans meisje (17) verkracht, haar kameraad (16) urenlang in elkaar geslagen”: vijf Brusselse jongeren opgepakt in Malta.
Een 17-jarig Frans meisje heeft vorige zondag acht uur lang een nachtmerrie beleefd in Malta. Ze werd verkracht door haar ex-vriend, terwijl vier andere mannen de misdaad filmden. De daders blijken Brusselse jongeren te zijn die op het eiland op vakantie waren. Een Zwitserse vriend (16) die bij haar was, werd in elkaar geslagen. “Dit is een van de zwaarste misdaden die ik ooit onderzocht heb”, stelt inspecteur John Spiteri. Alle verdachten konden opgepakt worden. Een van de daders speelt naar verluidt voor de Rode Duivels bij de -18-jarigen." Kijk op 't Scheldt voor de namen van het krapuul: https://www.tscheldt.be/het-laagste-...s-minder-waar/
Koop nooit nog de merken die reclamespots maken met negers of makakken. Laatst gewijzigd door Daphne : 6 juli 2023 om 19:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26740 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
||
![]() |
![]() |