![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Forummer van de week Elke week wordt een nieuwe forummer uitgekozen als forummer van de week. Deze forummer beantwoordt dan de diverse vragen die het forumpubliek hem kan stellen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#2661 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2662 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() God (of zijn woordvoerder) heeft ook al geen benul van wiskunde, maar dat was is zijn eigen thread al duidelijk gebleken.
![]()
![]() |
#2663 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
zeg Firestone, een vraag voor jou, als intelligentste van het forum, hoe krijgen we de moderatie zo ver om Groentje-18 te ontbannen ? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2664 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Goeiemorgen Vuursteentje
![]() Waarom leven wij nu nog steeds in een "dikkenekken cultuur" ? Waarom denken de meeste hooggeschoolden dat ze beter zijn dan de laaggeschoolden? (bv. ik heb een x aantal universitaire diploma's dus ik weet het beter dan iemand die A2 diploma heeft). |
![]() |
![]() |
![]() |
#2665 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2666 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ook weten we dat een aantal permanent verbannen leden hier ongestraft opnieuw posten. Waarom dan niet Groentje-18? We zouden in S&M opnieuw een thread kunnen openen waarin de ontbanning van Groentje-18 gevraagd wordt. Maar ik denk dat het bij Groentje-18 zelf moet beginnen. Een voorbeeldje van haar laatste verschijning (vet door mij toegevoegd): Citaat:
Het is niet aan mij om te oordelen of haar verbanning terecht was of niet. Maar oude koeien uit de gracht halen is zinloos. Als Groentje-18 braaf belooft dat ze op de ruzies van weleer niet meer zal terugkomen maakt ze misschien een kans. Mocht ze terugkomen, en anderen beginnen haar weer te pesten (foei), dan moet ze maar volwassen genoeg zijn en de pestkoppen negeren.
![]() |
![]() |
#2667 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
alweer een hoogintelligente post ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2668 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Goeie morgen.
Citaat:
Voor anderen kan ik niet spreken, voor mezelf wel. Ik ben dus de fiere bezitster van een universitair diploma. Voel ik me daarom beter dan zij dit er geen bezitten? Zeer zeker niet. Niet omdat ik van nature uit zo fantastisch bescheiden ben, hoor. Toen ik met mijn vers universitair diploma op zoek ging naar werk was ik best arrogant. Dat ik gemakkelijk leuk werk vond hielp niet echt om die arrogantie wat te bekoelen. Het was mijn eerste bazin die daar voor zorgde. Geen universitair diploma, wel een bloeiende eigen zaak uit het niets opgebouwd. Vlug wist ik dat het universitair diploma niet alles was, en ik heb heel graag gewerkt voor zo'n "laaggeschoolde". Er is echter ook een andere kant aan dit verhaal. Kennis, ervaring, vaardigheden allerhande, zijn waardevol, of ze nu via studies, talent, of anders verkregen werden. Onnozelaars die zonder de minste kennis, zonder ervaring, anderen die wel kennis en/of ervaring bezitten, arrogant de les spellen vind ik ook getuigen van "dikkenekken cultuur". Mijn eerste bazin liet er geen twijfel over bestaan wie de baas was en wie de loonslaafjes, maar respecteerde wel bijvoorbeeld onze technische adviezen ed. Maw, dikkenekken kunnen evengoed 0 als 10 diplomas bezitten.
![]() |
![]() |
#2669 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Heb ik overigens al verteld hoe hoog mijn IQ is?
![]() |
![]() |
#2670 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() hoe hoog is je EQ?
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2671 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#2672 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() hou dat maar eens voor per pb of voor als wij samen eens iets gaan drinken ! ![]() ps jij bent te intelligent om je IQ zomaar te grabbel te gooien ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2673 |
Banneling
|
![]() goeiemorgen Firestone, leuk weekend gehad ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2674 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Goeiemorgen firestone,
mag ik je ten zeerste volgende sites aanraden? http://www.ted.com/talks/list Citaat:
http://www.wolframalpha.com/ Citaat:
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2675 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Goeiemorgen.
Ja, een heel leuk weekend. Zaterdag wat gaan shoppen, en gisteren een (naar Firestoniaanse normen) lange fietstocht gemaakt, en later een flinke wandeling. Later deze week overigens twee vrije dagen! ![]()
![]() |
#2676 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Ik heb al een aantal nuttige antwoorden gekregen van deze site:
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 17 mei 2010 om 09:47. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2677 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2678 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2679 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een ensemble voor een feestje volgende zondag, en nog wat prullen.
Damn, dat ben ik vergeten te kopen!
![]() |
#2680 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() kan er je nog iets verbazen op het internet?
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |