![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#2661 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
of je nu" terecht" dan wel "onterecht" op de negerlijst terechtkomt maakt toch niks uit? Wat is in dit geval "terecht"? toch enkel degene die de poster negeert heeft daar last van? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2662 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Er is een goede reden om trollen te negeren, dat heeft niets te maken met mensen die kritiek leveren op iemand stellingen. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2663 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() U ziet ze vliegen volgens mij. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2664 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Maar de berichten waarover ik het heb gaan daar niet over. Die gaan over het het discrimineren en monddood maken op basis van die godsdienst, en dat is onwettelijk. Dat is onversneden racisme.
![]() |
![]() |
#2665 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een vriend van mij , een bedrijfsleider, heeft ooit een Turk buiten gesmeten omdat hij weigerde orders van een vrouw aan te nemen , omdat zijn achterlijke godsdienst dat verbood. ![]() Laatst gewijzigd door Pericles : 18 augustus 2011 om 16:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2666 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Ik vind dat religie werkelijk geband moet worden naar het verleden. Het zijn sociaal aanvaarde legale levensverontwaardigende sektes, die niet horen legaal te zijn. Als iemand een buitenzintuigelijke verklaring nodig heeft om anderen geen kwaad te doen dan stel ik mij vragen bij het vermogen van die persoon redelijke keuzes te maken.
He who fights with monsters might take care lest he thereby become a monster. - F. Nietzsche Laatst gewijzigd door ahuramazda : 18 augustus 2011 om 16:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2667 | ||||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Want stelt ge u dezelfde vragen bij iemand die wetten nodig heeft om anderen geen kwaad te doen? Blijkbaar heeft religie een positieve invloed op het voortbestaan van de soort, anders had het nooit zoveel succes. Het lijkt er op dat dit aan het veranderen is en dat de regels die de overheid oplegt een goed alternatief is en dat religie geen voordeel meer biedt in de voortplanting (hoewel ik daar wel aan twijfel). Maar misschien zetten we deze discussie beter voort in het daartoe bestemde subforum 'Godsdienst en levensovertuiging'.
![]() |
![]() |
#2668 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Uw punt?
![]() |
![]() |
#2669 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Stel je even voor dat er géén religie was geweest, wie weet hoever waren we dan al gevorderd in het oplossen van samenlevingsproblemen! Misschien w�*ren er wel geen samenlevingsproblemen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2670 | |
|
![]() Citaat:
Nu, ik probeer hier geen evolutiebioloog te spelen, maar ik zeg maar dat het 'godsdienst' vraagstuk veel ingewikkelder in elkaar zit dan wat simpele slogans.
![]() |
![]() |
#2671 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2672 |
|
![]() Fasco's zou ik jullie niet noemen, maar ge moet inderdaad eens het verschil leren tussen kritiek (waar niemand hier iets op tegen heeft) en oproep tot discriminatie en racisme (wat verboden is).
![]() |
#2673 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
dus stop jullie FASCO'S praktijken want ze hebben geen zin KRITIEK MAG KRITIEK MAG KRITIEK MAG ![]() pijnlijk he
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2674 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Da's pas pijnlijk, gelovigen sterven blijkbaar niet. ![]() 't Kan verkeren...
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2675 |
|
![]() Pijnlijk? Helemaal niet, kritiek mag inderdaad, het is het platvloers racisme en discriminatie dat hier aangekaart wordt.
Ik begin bij u zo een beeld te zien van een lange magere man met een lans naast windmolens. Don ... nogwa. ![]()
The difference between stupidity and genius is that genius has its limits (Albert Einstein) Laatst gewijzigd door Alboreto : 18 augustus 2011 om 22:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2676 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Verbrandt de heksen! En als dat niet lukt verbrandt hun boeken! Leg maar eens het internet stil.
He who fights with monsters might take care lest he thereby become a monster. - F. Nietzsche Laatst gewijzigd door ahuramazda : 18 augustus 2011 om 22:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2677 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2678 | |
Minister
|
![]() Citaat:
na Summer? Giovanni?
![]() |
![]() |
#2679 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Weer veel rassiesten geschoten vandaag?
![]() |
![]() |
#2680 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |