![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#2661 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2662 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Vooral islamitische jongeren in de grote steden voelen zich aangetrokken tot die fundamentalistische en anti-westerse strekking. Jongeren die hier geboren zijn. De rest van de moslims (de 'gematigden' zullen we maar zeggen) staan er in het beste geval zwijgend bij te kijken. Naar een woord van kritiek zul je met een vergrootglas moeten zoeken. Welke kant zullen die brave gematigde moslims kiezen indien het ooit tot een gewelddadig conflict tussen de westerse samenleving en de salafisten komt denk je? De kant van jouw linksprogressieve, ongelovige witkont of de kant van hun geloofsbroeders, die basically gewoon uitvoeren wat er in de koran staat? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2663 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Elk nadeel heeft zijn voordeel... zei ooit een grote voetbalkenner!
Dat ze maar boel gaan maken in het "Marokkaanse" schooltje dat pas opengegaan is. Of misschien zullen ze daar zo slim zijn om het gespuis uit hun rangen te weren en er onze scholen blijven mee opzadelen... |
![]() |
![]() |
![]() |
#2664 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2665 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Volgende wijken zijn echte aanraders om de verrijking van moslim-integratie (sic) te beleven. (bij duisternis liefst) : Brussel-stad : niet zelf gewoond maar toch wel "interessante wijken "Aneessens", "Fontainas", Maurice Lemonnierlaan Schaarbeek : Josaphat-park, Brabantstraat (is gedeeltelijk St-Joost-ten-Node, maar soit) en al de zijstraten, Gaucheretstraat, Paviljoenplein Molenbeek : Gemeenteplein en zijstraten, Pradostraat, Omgeving van Metrostations "Beekkant", "Simonis", "Ribaucourt", "Graaf van Vlaanderen", "Zwarte Vijvers", "Weststation" Anderlecht : volledige wijk "Kuregem", "Wayezstraat" + zijstraten, Weerstandsplein, volledige wijken "Het Rad" en "Scheut". Ukkel : is zowat de enige gemeente waar ik heb gewoond, die voor ons autochtone Westerlingen nog leefbaar is, maar daar is het ook pokke-duur. Verder zij er nog St Gillis, Vorst en St-Joost-ten-Node, maar daar heb ik zelf niet gewoond, maar heb wel weet van "onleefbare" wijken aldaar. Ik wens je alvast fijne wandelingen toe (en doe het liefst s'avonds na 22h00, om er tenvolle van te genieten).
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 3 september 2013 om 11:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2666 | |||
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Uw redenering komt neer op: A is salafist A is moslim Alle moslims zijn salafisten Ik weet niet of u ooit logica heeft gekregen, maar zulk een redenering is dus fout. Citaat:
En voor ge mij weeral eens beschuldigt van een linkiewinkie multiculti aanhanger te zijn: de grootste schuldigen van het feit dat die mensen hier tweederangsburgers zijn, zijn degenen die ze binnengehaald hebben en, uit angst om geassocieerd te worden met het VB, hen nooit enige verplichting hebben opgelegd. Zij maakten volgende redeneerfout: A is een rechtse extremist A heeft een aantal zinvolle dingen te zeggen over immigratie Al wie zinvolle dingen zegt over immigratie is een rechtse extremist. Of misschien maakten ze geen redeneerfout en was het een bewuste strategie. Verdeel en heers enzo. En daar loopt u met plezier in. Citaat:
Wat u als "links" omschrijft, is helemaal niet links. Het is gewoon een andere variant van het establishment dat zichzelf links noemt. Laatst gewijzigd door Dakeyras : 3 september 2013 om 12:07. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2667 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Wat is uw punt, eigenlijk? De paupers van tegenwoordig zijn makkelijk te herkennen aan hun iets donkerder huidskleur. De beurzensnijders uit de middeleeuwen waren ook allemaal moslims zeker? De bendes die in de tijd van mijn grootvader kermissen afschuimden om te vechten of een mes te trekken, dat waren ook moslims? In elke grote stad heb je achterbuurten. In achterbuurten wonen de armen. Waar armoede is, is meer criminaliteit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2668 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Islam en bijhorende aanhangers zijn een pest voor onze maatschappijen en horen hier niet thuis. De rest is bla-bla. En we hoeven ons hier geen zorgen te maken over een kristelijke sekte die aanslagen zou beginnen plegen! Onnodig en onzinnig om voorbeelden aan de andere kant van de wereld te gaan zoeken! Met de moslims en de islam hebben we dat probleem niet: overal ter wereld waar ze verschijnen is het boel, achterlijkheid, oorlog... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2669 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Dus wanneer een eenvoudige verwijzing naar de meest eenvoudige wetten van de logica aantoont dat een aantal redeneringen fout zijn, is de enige juiste conclusie dat de logica overboord moet gegooid worden. Dat is eh, logisch niet, iets anders, help mij eens. Absurd? Surreëel? Ik kan geen gelijk hebben, want ik hanteer logica? Hilarisch. Anyway, als "de" Islam een pest is voor onze maatschappij, hoe moet die dan bestreden worden? Met een goeie ouderwetse Reconquista, zoals onze vriend Vrolijk op vrijdag voorstelde? Misschien wat brandstapels erbij halen? Je zou ook kunnen zeggen dat overal ter wereld waar de VS verschijnen, het boel en oorlog is. De kapitalisten ook maar buitensmijten dan, als we toch bezig zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2670 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Stel, u ben reporter en het moet verkopen. U beschikt over een half blad in de krant of 3 minuten in het nieuws. U kan kiezen voor een vriendelijke, gematigde man die met degelijke argumentatie aantoont dat Sharia4Belgium niks met Islam te maken heeft en er zich duidelijk van afkeert, of u kan kiezen voor opgeklopte sensatie, met hysterische moeders en een met de spierballen rollende burgemeester. Stel, u maakt deel uit van de regimepers. Een verdeelde bevolking is makkelijker te overheersen. U kan kiezen tussen een gematigde moslim die de hand reikt en opgeklopte sensatie, met hysterische moeders en een met de spierballen rollende burgemeester. ... Extremisme is ook een onverkwikkelijke zaak van valse beschuldigingen van pedofilie opkloppen en ze aangrijpen voor nog maar eens een rondje moslim-bashen. Laatst gewijzigd door Dakeyras : 3 september 2013 om 12:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2671 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb lang genoeg in Brussel gewoond om te weten dat die achterbuurten er vroeger niet waren.
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 3 september 2013 om 12:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2672 | ||
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
En in België heerst toch straffeloosheid, dus daar moet ge ook al niet bang voor zijn. Dat niet meer ondernemende mensen voor hun plezier en het grote geld gaan dealen. Of zou het dan toch niet hun plezier zijn dat ze dat doen? Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2673 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2674 |
Europees Commissaris
|
![]() Als ge met 16 man in een huis woont valt die prijs nog wel mee.
![]() |
#2675 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daarmee waarschijnlijk dat de waarde van het huis van mijn ouders met 20% gedaald is. (omdat "bepaalde nieuwe eigenaars", om geen nieuwe belgen te zeggen, in de buurt hun eigendom nagenoeg niet onderhouden en zo de buurt laten verloederen en verpauperen)
![]() |
#2676 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#2677 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
The world is pregnant with lies Laatst gewijzigd door Kylero : 3 september 2013 om 13:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2678 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Maar ik wil best geloven dat er in bepaalde buurten geen prijsstijgingen en zelfs verminderingen zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2679 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bijkomende reden, ik heb geen zelfmoordneigingen. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#2680 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Wanneer een autochtoon zijn kinderen mishandelt, is het een zieke geest, een laffe smeerlap etc. Doet een allochtoon het, dan is het de Islam. Iemand die zijn vrouw of kinderen slaat, verminkt of vermoord is gewoon een vuile smeerlap die moet boeten. De Islam erbij sleuren slaat nergens op. |
|
![]() |
![]() |