Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 18 augustus 2023, 09:48   #27001
Prieel
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Daar had je beter aan gedacht alvorens aan kinderen te beginnen. Dat stond in de sterren geschreven.

Vraag aan de Taliban hoe de toekomst van uw dochters er zal uitzien.

Ik woon in het Brusselse en vraag me soms af waar blanke mensen nog de moed halen om kinderen te maken
Dus ons daar de facto bij neerleggen dan en ons als blanke Europeanen laten uitsterven?
Prieel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 augustus 2023, 10:07   #27002
Skobelev
Secretaris-Generaal VN

Skobelev's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Prieel Bekijk bericht
Dus ons daar de facto bij neerleggen dan en ons als blanke Europeanen laten uitsterven?
Wat er na u gebeurt zou u eigenlijk worst moeten wezen.
Oud 18 augustus 2023, 10:10   #27003
quercus
Secretaris-Generaal VN

quercus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ofwel worden er meer blanke kinderen verwekt, ofwel sluit Europa keihard de grenzen af voor moslim-migratie. Mijn vrouw haar huisdokter die elk jaar zijn vacantie doorbrengt in Frankrijk vertelde ons dat hij tijdens een tv-uitzending een groepje moslimmetjes zag die koudweg verklaarden: “La France c’est nous”.
Oud 18 augustus 2023, 10:14   #27004
Prieel
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Wat er na u gebeurt zou u eigenlijk worst moeten wezen.
Zeg dat tegen de mensen met kinderen...
Oud 18 augustus 2023, 10:16   #27005
Skobelev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Tja, die hebben daar zelf, meestal ondoordacht, voor gekozen om kinderen te hebben. Tant pis.

Laatst gewijzigd door Skobelev : 18 augustus 2023 om 10:16.
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 augustus 2023, 10:21   #27006
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Zipper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Ofwel worden er meer blanke kinderen verwekt, ofwel sluit Europa keihard de grenzen af voor moslim-migratie. Mijn vrouw haar huisdokter die elk jaar zijn vacantie doorbrengt in Frankrijk vertelde ons dat hij tijdens een tv-uitzending een groepje moslimmetjes zag die koudweg verklaarden: “La France c’est nous”.
De migratie-goeroes hopen stiekem op een nieuwe Breivik om dan luid "ziede wel dat het nazi's zijn" te kunnen roepen.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 augustus 2023, 10:33   #27007
Prieel
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Tja, die hebben daar zelf, meestal ondoordacht, voor gekozen om kinderen te hebben. Tant pis.
Dat is nu toch wel zeer kortzichtig? Ik wou heel graag kinderen (doordacht) en ik wens die dan ook het beste toe.

Uw idee is dus geen blanke kinderen meer maken zodat we binnen 50 jaar totaal uitgeroeid zijn, knap.
Oud 18 augustus 2023, 10:41   #27008
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Universalia's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
In het verleden toen ik nog school liep was er eentje (Moslim) die altijd riep op de speelplaats: "binnenkort is dat hier allemaal van ons"

En kijk wat er aan de hand is nu, wij worden overspoeld met lieden die hun eigen ding aan anderen willen opdringen.

Misschien moeten wij mensen wel even kijken naar wat de Turkse leider Erdogan ooit eens zei: "Onze mensen moeten minstens 3 ?* 4 kinderen maken per gezin"

Erdogan roept Europese Turken op meer kinderen te maken: "Zo vergroten we onze invloed in Europa"

Wat er nu aan de hand is, is zoals ik eerder aanhaalde: "het Paard van Troje"

Waren er ook die schreeeuwden: "Ga! en vermenigvuldig u"

Er zijn er bij die dat iets te letterlijk genomen hebben, met een onderliggende reden uiteraard die klinkt als overspoelen en pakken maar.

Naast dat alles kan men zich ook de vraag stellen, als u een kind op de wezreld zet in deze tijden, heeft dat dan noig een toekomst?

Waarschijnlijk is dat de reden dat er veel mensen zijn die het niet meer doen.

Grenzen potdicht en niemand meer toelaten tot de EU zou dat een oplossing kunnen bieden?

Politici die de problemen van de dag vanvadaag niet onder ogen willen komen of aan struisvogelpolitiek doen, moeten geschapt worden.

Ook Politici van vreemde origine moeten hun stoeltje inleveren ongeacht de stemmen die zij misschien haalden?

Zou dat kunnen helpen?????

Laatst gewijzigd door Universalia : 18 augustus 2023 om 10:47.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 augustus 2023, 10:43   #27009
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat hangt mede van u af.
Oud 18 augustus 2023, 10:54   #27010
Skobelev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Dat is nu toch wel zeer kortzichtig? Ik wou heel graag kinderen (doordacht) en ik wens die dan ook het beste toe.

Uw idee is dus geen blanke kinderen meer maken zodat we binnen 50 jaar totaal uitgeroeid zijn, knap.
Wat kan u dat binnen 50 jaar schelen als je dan al 20 jaar dood bent?
Ik wens u goeie moed om de islamieten hier uit de markt te kweken. Het gaat u niet lukken als de asielkraan niet wordt dichtgedraaid, en dan nog. Diegenen die hier al zijn kweken als konijnen. Ga eens de kijken aan een basisschool in een stad wat daar naar school gaat. Bruin en zwart en nog een paar witte. Ze nemen het hier over indien we ze niet manu militari uit Europa verwijderen. Jammer voor uw kinderen maar daar had je vroeger moeten aan denken.
Oud 18 augustus 2023, 11:17   #27011
Prieel
Vreemdeling

Standaard

Je kan je dan eigenlijk toch wel de vraag stellen waarom onze en EU politici dit toelaten en zelfs aanmoedigen? Wat hebben zij aan een verloederd continent dat te vergelijken valt met Irak of Afghanistan?
Oud 18 augustus 2023, 11:25   #27012
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Je kan je dan eigenlijk toch wel de vraag stellen waarom onze en EU politici dit toelaten en zelfs aanmoedigen? Wat hebben zij aan een verloederd continent dat te vergelijken valt met Irak of Afghanistan?
hen kan het allemaal niets schelen, vermits zij genoeg verdienen om zich in een veilige, en vooral exclusieve "witte" buurt te vestigen.

Iemand als B.Somers zit hier ook om de haverklap te kraaien om de inclusieve samenleving te omarmen, terwijl hijzelf gekozen heeft om in een veilige exclusieve "witte" villawijk te wonen in Hombeek ipv in "zijn" multicultureel Mechelen.

Citaat:
Oud 18 augustus 2023, 11:38   #27013
Prieel
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
hen kan het allemaal niets schelen, vermits zij genoeg verdienen om zich in een veilige, en vooral exclusieve "witte" buurt te vestigen.

Iemand als B.Somers zit hier ook om de haverklap te kraaien om de inclusieve samenleving te omarmen, terwijl hijzelf gekozen heeft om in een veilige exclusieve "witte" villawijk te wonen in Hombeek ipv in "zijn" multicultureel Mechelen.
Maar gezien het stijgende aantal inbraken door dat soort gespuis is hij in zijn villawijk toch ook niet echt veilig. En hij en zijn naasten moeten zich toch ook nog op straat begeven.
Oud 18 augustus 2023, 11:41   #27014
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
In ons geloof leren wij dat de duivel nog heerst over de aardse koninkrijken.
De slang vreet haar eigen lichaam op om uit de dood van de vorige een nieuw lichaam te groeien. Aka Ouroboros.

Alles is by design. Ze willen niet eens meer dat ge voortplant en er lopen al eugenetische agenda's. We are the borg, the virus is us.
Oud 18 augustus 2023, 13:37   #27015
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
ja generatie op generatie tsjeef of sos stemmen hebben ons ver gebracht he, ...

nu ik vind dat ge vooral uw eigen moet kunnen verdedigen, uw hielen in t zand en tot hier en niet verder. Den eersten die mij wat wilt komen steamen of met zijn plank omver wil rijden of wat dan ook , die heeft nen linksen de grote van ne sloophamer op zijn muil.
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 augustus 2023, 13:54   #27016
Oma
Europees Commissaris

Oma's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Zoals ze zelf druppelsgewijs hun plannen bekend maken:
Dictatoriale en totalitaire machtscontrole over de eu-smeltkroes verarmde slaven met een meerderheid hersenloze en blindelings gehoorzame, gelovige inteelt-schaapjes.
De elite/globalisten/wef/eu/politiekers zullen er wel zelf voor zorgen dat zij vanuit hun afgesloten en streng beveiligde torens in witte wijken of andere schuilplaatsen de politiestaat met dictatuur kunnen opleggen en met militair geweld afdwingen.
Oud 18 augustus 2023, 14:02   #27017
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick Bekijk bericht

nu ik vind dat ge vooral uw eigen moet kunnen verdedigen, uw hielen in t zand en tot hier en niet verder. Den eersten die mij wat wilt komen steamen of met zijn plank omver wil rijden of wat dan ook , die heeft nen linksen de grote van ne sloophamer op zijn muil.
Tot voor vijftig jaar was het hier best aangenaam om te wonen en te leven.

Citaat:
Oud 18 augustus 2023, 14:02   #27018
Oma
Europees Commissaris

Oma's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick Bekijk bericht

De politiek/elite strijdt niet met open vizier maar subtiel, achterbaks en gluiperig.
Gij zult nooit de kans krijgen om je te verdedigen tegen een rechtstreekse aanval want ze laten anderen geniepig een mes in je rug steken terwijl ze lachend tegen je staan te slijmen.
Oud 18 augustus 2023, 14:24   #27019
Prieel
Vreemdeling

Standaard

Wanneer landen of volkeren vroeger aangevallen werden, dan werd er aan de bevolking opgeroepen om zichzelf en het land te verdedigen.

Wanneer we nu compleet overlopen, omvolkt en geterroriseerd worden. Dan is het verboden om je te verdedigen, want dat is strafbaar. We zijn hier getuige van het grootste volksverraad uit de (moderne) geschiedenis.
Oud 18 augustus 2023, 14:28   #27020
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wanneer landen of volkeren vroeger aangevallen werden, dan werd er aan de bevolking opgeroepen om zichzelf en het land te verdedigen.

Wanneer we nu compleet overlopen, omvolkt en geterroriseerd worden. Dan is het verboden om je te verdedigen, want dat is strafbaar. We zijn hier getuige van het grootste volksverraad uit de (moderne) geschiedenis.
Tegen wie verdedigen?
De omvolker of uw nieuwe volksgenoot?

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:05.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be