![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#2701 | |
Minister
|
![]() Citaat:
In tegenstelling tot hetgeen waar jij voor pleit, te weten het verbieden van zogenaamd "racistische" meningen, heb ik Supe®Staaf nergens voor het verbieden van meningen, zelfs de jouwe niet, noch voor de beknotting van het vrije woord zien pleiten. Integendeel zelfs. Je begint je hier bij voorbaat al in een slachtofferrol te wentelen terwijl daar geen enkele aanleiding toe is.
![]() |
![]() |
#2702 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vaak ga ik zelfs akkoord. Heb je mij ooit al weten het driehoekje drukken? Maar mag ik dan ook een beetje tegengas geven, of lachen wanneer het buitenproportioneel en obsessief wordt?
![]() |
![]() |
![]() |
#2703 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat ik wel doe is wat spotten als het in mijn ogen wat ridicuul wordt. Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#2704 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Yeah, als ik zucht naar censuur snuif, dan wordt de pittbull in mij wakker.
Laatst gewijzigd door Supe®Staaf : 19 augustus 2011 om 17:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2705 | |||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Da's niet gemeend hoor. Ik doe eigenlijk juist hetzelfde dan u, vandaar dat het me verwondert dat ge daar iets op tegen hebt.
![]() |
![]() |
#2706 | |
|
![]() Citaat:
Dat is hier een beetje hetzelfde. Als ik zie dat de mensen hier onder het mom van vrije meningsuiting niet alleen de vrije meningsuiting en het recht van te geloven wat ze willen van hele bevolkingsgroepen wil beperken, maar zelfs hun vrijheid zelf, dan vind ik het gerechtvaardigd daartegen te reageren. We verschillen niet zoveel van elkaar hoor. ![]()
![]() |
![]() |
#2707 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Eén ding kan ik wel zeggen, er is meer onenigheid op draden i.v.m. racisme dan dat er racisme terug te vinden is. Ik denk dat veel mensen atheisme en anti religieuze opmerkingen verwarren met racisme.
![]() |
#2708 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() .... en het bleek een venster.
![]()
![]() |
![]() |
#2709 | |
|
![]() Citaat:
Ik behoor tot die laatste categorie. Ik zou het liefst van al alle godsdiensten zien verdwijnen. In sommige religies zie ik wel voordelen, dus ik weet niet of het een goede zaak zou zijn die ook te verbieden. Maar ik respecteer iemands geloof, en ga graag in discussie met mensen over hun geloof indien ze dat wensen. Maar ik ga niet proberen iemand te bekeren, tenzij die dat met mij probeert. ![]()
![]() |
![]() |
#2710 |
|
![]() Eigenlijk wel.
We doen hetzelfde.
![]() |
#2711 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
knal haar neerIs een aansporing, een aanzetten tot. Indien neerknallen letterlijk te nemen is als neerschieten, is dat een aanzetten tot geweld. Ongeacht of iemand deze aansporing ter harte neemt, moet dit verwijderd worden. Ik ben zeker dat de schrijver dit niet letterlijk bedoelde. Maar anderen kunnen denken dat dit wel letterlijk bedoeld is. Ik vind dat dit beter niet in dergelijke bewoordingen geschreven wordt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2712 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voel jij het dan jeuken om een Van Temscheken te doen?
![]() |
![]() |
![]() |
#2713 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is juist een aanzetten tot to the point discuteren. Iets waar jij duidelijk geen kaas van gegeten hebt. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2714 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of is dit toegelaten geweld ? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2715 |
|
![]() Ik roep dan ook niet op om VB'ers te discrimineren, het land uit te zetten of uit het straatbeeld te weren.
![]() |
#2716 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En is dat niet voldoende ? Wij Vb-ers voelen ons door uw tussenkomsten zwaar bedreigd. Wij vrezen aanslagen op ons leven. Stop ermee, ons leven komt in gevaar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2717 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wanneer komt daar eens verzet tegen van degenen die zo tegen alle vormen van discriminatie zijn en tegen aanzetten tot haat, geweld enz...? Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2718 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2719 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Wat zouden ze toch tègen �*lle vormen van discriminatie, aanzetten tot haat en geweld zijn, ze keuren dat zelfs oogluikend en welwillend goed onder 't mom van 'godsdienstvrijheid'! Diezelfde 'godsdienstvrijheid' staat blijkbaar hoger bij die 'sommigen' dan de vrijheid van meningsuiting, er z�*l en m�*g niets, maar dan ook niets verkeerd gezegd mogen worden over 'n bepaalde 'religie', maak de kattelieken af, gelijk met de grond, ze verroeren geen vin, maar zeg niks over 't kwaadaardige, bloeddorstige van islam, en ze staan op hun achterpoten!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2720 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus. |
|
![]() |
![]() |