![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
![]() |
#27361 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() UN: Civilians in E. Ukraine Conflict Killed With ‘Rampant Impunity’Voice of America (voanews.com) brengt dit ... in 2016. Wikipedia over Voice of America: (...)Juli 2016
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine) Laatst gewijzigd door Nr.10 : 22 juli 2022 om 03:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27362 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een rapport van Amnesty International:
BREAKING BODIES: TORTURE AND SUMMARY KILLINGS IN EASTERN UKRAINEMei 2015
![]() |
#27363 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"Poetin knuffelaar" getuigt van zeer weinig respect voor mensen die de zaken anders bekijken dan U. Hoe moet ik U dan noemen "Biden knuffelaar"? "Rajoy knuffelaar"? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27364 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27365 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Nou, voor een huis te kopen is het voor mij vast te laat. Of ik moet een 'sugar mommy' vinden, maar mijn geweten houdt me tegen. We worden het nieuwe Oostblok als we niet oppassen. Nu ja, de wereld is groter dan West-Europa alleen en ik kan met minder ook gelukkig zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27366 | ||||||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tommeke
Citaat:
Kritische berichtgeving in het Westen kan wel degelijk gevaarlijk zijn. Assange zit al jaren vast en Snowden kan nooit nog terug naar zijn land. Wat ik op facebook schrijf is een sterk afgezwakte versie van wat ik hier schrijf. Hier kan het omdat het een anoniem forum is. Maar de "vrijheid van meningsuiting" is beperkt, ik heb al commentaar gekregen van mijn baas dat ik me beter niet openbaar uitlaat over "zeer gevoelige onderwerpen". Lees: inga tegen wat de elite ons voorschrijft. Gerhard Schroeder weigert zijn vriend Poetin af te vallen, en werd daardoor "cancelled", werd overal uitgegooid en ook bedreigd, net als zijn familie. Er zijn al stemmen opgegaan om bepaalde partijen te verbieden, net als in de Baltische landen, Polen en uiteraard Oekraïne. Citaat:
Die oorlog is daar net een reactie op. Op een democratische manier kan Oekraïne niet meer veranderen, wat voor Maidan wel nog kon, dus schiet er enkel geweld over. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Een van de subtiele vormen van desinformatie in de Westerse media is geen onderscheid te maken tussen de provincie en de stad Lugansk of Donetsk. De steden zijn al jarenlang in handen van de pro-Russen. De hele oblast nog niet volledig in het geval van Donetsk en nog maar recent in het geval van Loegansk. In de steden is de grote meerderheid al lang Russisch staatsburger, het gaat hier specifiek over de recent veroverde gebieden. En daar (ik heb hier het filmpje getoond) vormden zich lange rijen, mensen wilden zo vlug mogelijk Rus worden zelfs al is dat geen verplichting. Ook gepensioneerden die zowiezo van Rusland een pensioen krijgen of ze nu Russisch of Oekraïens zijn. Want ja: Oekraïne weigert al lang pensioenen uit te betalen aan degene die wonen in "bezette gebieden". Ook niet vergeten dat Kiev al bedreigingen heeft geuit ten opzichte van burgers die een Russisch paspoort aanvragen. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
In Mariupol wordt al maanden niet meer geschoten. De westerse raketten zijn een kopzorg maar de reikwijdte van 80 km. zorgt ervoor dat Mariupol buiten de gevarenzone ligt. Of denk je dat de Oekraïners daarmee enkel militaire doelen bestoken? Kherson werd wel al regelmatig bestookt, toch kon de Russische luchtafweer de meeste raketten tegenhouden. Kiev riep de inwoners van Kherson op de stad te verlaten maar op sociale media blijkt de stad nog steeds levendig te zijn. Het reeds een maand aangekondigde "massale Oekraïense offensief" op Kherson lijkt zoals meestal "wishful thinking" te zijn van het regime. Ik zag daar ook een artikel over in De Morgen van een journalist die naar het front ging, ze hebben hoogstens enkele hectaren veroverd die ze dan meestal ook nog moeten afstaan na een Russisch tegenoffensief. Ondertussen heeft Rusland meer troepen gestuurd naar de regio, om enige hoop op herovering van Kherson door Kiev volledig de kop in te drukken. |
||||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#27367 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je ziet de trend: het productieve deel van de bevolking wordt naar appartementjes gedrumd, en het parasitaire deel gaat op den buiten in gerenoveerde villa's met grote tuin gaan wonen gesponsord door subsidies voor vanalles.
Het laatste is het spiegelbeeld van het eerste, de Herverdeling. ![]()
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
![]() |
![]() |
![]() |
#27368 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27369 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waar is het publiek debat betreffende de wapenlevering aan Oekraïne of de sancties tegen Rusland? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27370 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#27371 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
het westen heeft een bepaalde levensstandaard (laten we dat eenvoudig definieren als huisje, auto, werk, wegeninfra, gezondheidsinfra, schoolinfra) die nu ongeveer door 4miljard mensen wordt gecopieerd , en hé wie hebben die 3 miljard onderdrukt om op de standaard te komen ? ten tweede democratie: een oorlog is geen democratie , dan is het alle hens aan denk En ja onze vertegenwoordigers hebben gediscuteerd |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27372 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De anderen stonden er maar om het van hen af te pakken. Ze deden dat ook elders, natuurlijk. Dievenbendes reizen vaak rond, om de voor de hand liggende reden. Citaat:
Het is hier zogezegd democratisch, onze wensen worden uitgevoerd door mensen die ons zogezegd vertegenwoordigen (het laatste impliceert het eerste), maaaaare... ik heb geen vakskes mogen kleuren tijdens de corona klooierijen. En evenmin tijdens de oekraine periode tot op nu. Verregaander zelfs, in die Westerse zogezegde "democratieen" werd niet alleen nagelaten burgers te vragen wat ze andere burgers willen befehlen op vlak van virus en oekraine, maar zelfs ook informatie ontzegd. Censuur. De democratische overheid, die gaat selecteren wat de burger mag lezen door uit te gommen wat die NIET mag lezen. De wil van de burger wordt opzijgeschoven, en de basis waarop die gevormd wordt, gecensureerd. Dat rijmt allemaal nogal he, met demos kratein, het volk heeft het laatste woord??? In Blijde Verwachting blijven? Dat is geen last hebben van de warmte he. Dat is, tegenstrijdigheden tonen. Daarvoor moet je net nuchter koel informatie garen lezen vergelijken, werk aan de winkel dus.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand Laatst gewijzigd door Erw : 23 juli 2022 om 07:40. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#27373 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het Westen heeft oorlog in Oekraïne gecreëerd sinds 2014; Maar hier heerst er geen oorlog. De Oekraïne-politiek werd nooit aan publieke ondervraging onderworpen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27374 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
In dit tijdperk van digitale communicatie hebben dictaturen en schurkenstaten geen toekomst. Ook economisch en technologisch gezien kunnen Rusland en China niet zonder het Westen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27375 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
China past zich super goed aan aan het nieuwe tijdperk, het meest populaire medium van dit moment is tiktok, en tiktok is, jawel, Chinees. Ik denk dat U daarentegen niet meer helemaal mee bent. Die vrijheid hier is zeer relatief merk ik elke dag. Alleen op een anoniem forum kun je min of meer openlijk je gedacht zeggen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27376 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Liedje noemt "ome Vova (Vladimir) de jeugd staat aan jouw kant".
https://www.youtube.com/watch?v=JLiB...SvNhVA&index=2 |
![]() |
![]() |
![]() |
#27377 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Incluis wetenschappelijke fora. Wat niet in de richting van de propaganda liep, werd Jood verklaard. Ik zag het daar, en ginds, en nog eens ergens, tot op een punt dat je zegt, okee, dit is niet meer normaal, er zit hier een gemeenschappelijke drive achter. Dat zijn die "richtlijnen" he. En dikke boete als je de Jood niet neutraliseert. Tegen het eind van zomer 2020 zat het me tot *censored*, zo opdringerig werd die rode lijn. Daarom maakte ik https://forum.politics.be/showthread.php?t=254544 Als de Nazi trend zich verder blijft zetten als nu, wel, hallo 1984.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand Laatst gewijzigd door Erw : 23 juli 2022 om 12:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27378 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#27379 | |