Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 3 september 2013, 23:18   #2721
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN

Eberhard Leclerc's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paulus Bekijk bericht
Ze zouden die mensen tenminste moeten veroordelen voor het aanzetten tot haat en racisme.
Jij gaat wel héél ver in jouw goedpraten van pedofilie.

Een bekend patroon verder in deze draad.
Eberhard Leclerc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2013, 23:25   #2722
Dixie
Secretaris-Generaal VN

Dixie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paulus Bekijk bericht
Inderdaad. Ze zouden die mensen tenminste moeten veroordelen voor het aanzetten tot haat en racisme.

Want zo is het ook met hun hysterisch gedrag.

Paulus.
dikke 2!
zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil,
enkel nodig voor het één en ander te bekomen.
Dixie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 september 2013, 10:00   #2723
Sean
Burgemeester

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dakeyras Bekijk bericht
Ma ja zenne schatteke.

Van het Charter van Medina heeft u waarschijnlijk nog nooit gehoord. Dat in dat Charter toen reeds de notie van sociaal contract werd uitgewerkt, ook niet. Dat het deel uitmaken van een samenleving wordt gezien als het aangaan van een overeenkomst en dat het niet nakomen van een overeenkomst wordt beschouwd als een grove tekortkoming waarover de moslim in het hiernamaals verantwoording zal dienen af te leggen, ook niet. Dat het breken van een woord als hypocrisie en huichelen wordt beschouwd en volgens de Islam rechtstreeks naar de hel leidt, weet u ook niet. Dat de verplichting om zich te houden aan de overeenkomst ook inhoudt dat men ook de wetten die zaken voorschrijven die niet in overeenstemming zijn met de islam, moet naleven, weet u uiteraard ook niet.

Kort samengevat: een moslim die in België komt wonen, wordt geacht een sociaal contract aan te gaan en in te stemmen met het naleven van de plaatselijke wetten en gebruiken, ook als die niet overeenstemmen met de Islam.

Een in België wonende moslim man die dus, in strijd met de Belgische wet, zijn vrouw halfdood slaat omdat hij denkt dat een andere man haar bekeek, zal volgens zijn geloof in de hel terecht komen. En mocht hij dat doen in een moslim land, zou hij volgens mij ook in de hel terechtkomen. Er staat immers nu ook weer niet in de Koran dat ge ze moogt aframmelen voor uw plezier.

Tot zover uw gezeik over "de" Islam.

Waar ik het eventueel wel met u over eens zou kunnen zijn, is dat sommige zelfverklaarde "moslims" niet weten wat het geloof dat zij beweren aan te hangen nu juist inhoudt. Maar dat heeft dan niets met "de" Islam te maken, maar met hun eigen onwetendheid. Of met zichzelf "imam" noemend schorremorrie dat hen dat wijsmaakt, onopgeleid als ze zijn. En voor dat laatste (onopgeleid) is dan weer ons falend immigratiebeleid verantwoordelijk.

Dat "de" Islam gedoe is een heel irritante afleiding van wat er echt schort en dat constant moslim bashen belet dus dat er echt iets gebeurt. U bent even schuldig aan het falend beleid als de poco linkie winkies.
Dinsdag om 13h21 schreef je nog “ik ken de koran niet”, enkele uren later weet je plotseling “Er staat immers nu ook weer niet in de Koran dat ge ze moogt aframmelen voor uw plezier.” en kom je op de proppen met het charter van Medina.
Snelcursus gevolgd hoe ontwikkel ik een zeemzoete romantische kijk op de islam?

Dat “de” islam gedoe is geenszins een irritante afleiding, om een conclusies te kunnen trekken is nu eenmaal vereist om te generaliseren en ruis weg te laten.
Achteraf kan je dan de ruis opnieuw toevoegen als randopmerking aan je conclusies.
Mijn schoonmoeder kreeg tijdens de Duitse bezetting een koekje van een Duitse soldaat, gaan we dan ook afkomen met dat “het” nazisme gedoe een irritante afleiding is?
Zorg ervoor dat de ruis of je romantische kijk de standaard word en discussies over de islam zullen verdwijnen als sneeuw voor de zon.
Sean is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 september 2013, 11:04   #2724
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc Bekijk bericht

Beschuldig jij iemand van pedofilie ?
Is er al één spoor gevonden van schuld door een vrouwelijke dader ?

Denkt gij echt dat het Antwerps parket bij de minste reële vermoedens een Vlaams meiske niet in den bak zou draaien in preventieve hechtenis, voor zo'n beschuldigingen ?

Ik voel het aan als een zware belediging, dat jij zou veronderstellen dat ik pedofilie zou goed praten.
Dat gaat ge nog bezuren !!

.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 september 2013, 12:16   #2725
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Paulus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc Bekijk bericht

Als jij niet kunt duiden waar ik pedofilie zou goedpraten, ben jij het, die hier héél ver gaat.

Je uit immers ongefundeerde beschuldigingen aan mijn adres.

Laag. Heel laag, als je het mij vraagt.

Paulus.
Paulus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 september 2013, 12:33   #2726
Kylero
Gouverneur

Kylero's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche Bekijk bericht
Heel simpel gezegd:

De neoliberalist doet alsof alles een keuze is en jij doet alsof er helemaal geen keuze is.

Je hebt bijvoorbeeld wel degelijk in bepaalde maten zelf in de hand of je werkloos blijft of niet.
Zeer juist.
Oud 4 september 2013, 12:56   #2727
Dakeyras
Lokaal Raadslid

Dakeyras's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sean Bekijk bericht
Dinsdag om 13h21 schreef je nog “ik ken de koran niet”, enkele uren later weet je plotseling “Er staat immers nu ook weer niet in de Koran dat ge ze moogt aframmelen voor uw plezier.” en kom je op de proppen met het charter van Medina.
Snelcursus gevolgd hoe ontwikkel ik een zeemzoete romantische kijk op de islam?
Het gros van mijn kennis komt van internetfora waar iedereen een arrogante zak zoals ik is, die denkt alle wijsheid in pacht te hebben

Citaat:
Dat “de” islam gedoe is geenszins een irritante afleiding, om een conclusies te kunnen trekken is nu eenmaal vereist om te generaliseren en ruis weg te laten.
Niet alleen geeft u toe dat u generaliseert, u vindt generaliseren nog eens goed ook.

Nu ja, het was te verwachten op een forum waar gisteren de wetten van de logica al als foei werden beschouwd.

Citaat:
Achteraf kan je dan de ruis opnieuw toevoegen als randopmerking aan je conclusies.
Dus nadat we hebben vastgesteld dat een minderheid van lastpakken de norm zijn en daaruit conclusies hebben getrokken en er gepaste maatregelen voor hebben bedacht, voegen we de ruis weer toe. De ruis zijnde dat je met het merendeel van de moslims geen last hebt. Maar toch gaan we ze ne keer hard aanpakken zie.

Proficiat. Schitterend. Uitstekend. Dat we daar niet eerder aan gedacht hebben!

Hoe gaat u die nieuwe superieure methode noemen? Over-dezelfde-kam-scheerisme? 't-zijn-allemaal-dezelfdologie?

Citaat:
Mijn schoonmoeder kreeg tijdens de Duitse bezetting een koekje van een Duitse soldaat, gaan we dan ook afkomen met dat “het” nazisme gedoe een irritante afleiding is?
???

U zal mij wel willen vergeven dat ik soms moeite heb te volgen op een forum waar de wetten van de logica overboord gegooid moeten worden om mee te kunnen in een discussie.

Citaat:
Zorg ervoor dat de ruis of je romantische kijk de standaard word en discussies over de islam zullen verdwijnen als sneeuw voor de zon.
Jamaar, de ruis is de standaard.

Absurd, absurder, absurdst.

Laatst gewijzigd door Dakeyras : 4 september 2013 om 12:58.
Dakeyras is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 september 2013, 15:38   #2728
Sean
Burgemeester

Standaard

Citaat:

Jamaar, de ruis is de standaard.

Absurd, absurder, absurdst.
Het was voorspelbaar dat we elkaar opnieuw niet zouden begrijpen.
Leef rustig verder in je droomwereldje van je romantische islam, ik blijf bij mijn reeds meerdere malen aangeven standpunt dat er een hoop redelijke moslims rondlopen maar dat deze niet wegen op het algemene beeld.
Mochten ze dat wel doen dan zou de moslimwereld er simpelweg anders uit zien, we zouden niet eens spreken van de moslimwereld en dan zou het spanningsveld tussen niet-moslims en moslims zich beperken tot het niveau zoals we dat vandaag kennen tussen bv katholieken en atheïsten.
Ik scheer moslims dus geenszins over dezelfde kam, ik ben verdomd vaak genoeg voor Turken en Marokkanenvriend uitgescholden om zulke uitspraak niet te aanvaarden.
De norm vandaag in de moslimwereld is echter dat er geen erkenning is van gelijke rechten voor andere overtuigingen, de norm vandaag is dat de islam verlaten een zeer delicate zaak is, de norm vandaag is dat vrijheid van meningsuiting levensbedreigend kan zijn, de norm van vandaag is dat vrije partner keuze voor een moslima moeilijk ligt ......
Sean is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 september 2013, 15:52   #2729
Dakeyras
Lokaal Raadslid

Dakeyras's schermafbeelding

Standaard

Ik ben het van ganser harte met u eens dat we het niet eens zullen raken.
Dakeyras is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 september 2013, 15:55   #2730
Demper
Secretaris-Generaal VN

Demper's schermafbeelding

Standaard

De conclusie is dat deze multiculturele samenleving niet werkt.

De integratie werkt niet.

De mensen leven naast elkaar.

Geen nieuwe vreemdelingen er meer bij, nee dat willen we niet.
Demper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 september 2013, 15:57   #2731
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
De conclusie is dat deze multiculturele samenleving niet werkt.

De integratie werkt niet.

De mensen leven naast elkaar.

Geen nieuwe vreemdelingen er meer bij, nee dat willen we niet.
Ik vind dat prima.
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 september 2013, 15:58   #2732
Demper
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Ik vind dat prima.
Als liberaal is dat inderdaad wat jij wil, het volk verdelen ten dienste van het kapitaal.
Oud 4 september 2013, 16:01   #2733
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Als liberaal is dat inderdaad wat jij wil, het volk verdelen ten dienste van het kapitaal.
Wat is dat, het volk?
Wie hoort daar allemaal bij?
Oud 4 september 2013, 16:03   #2734
Demper
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Wat is dat, het volk?
Wie hoort daar allemaal bij?
Vlamingen.
Vlamingen horen daarbij.
Oud 4 september 2013, 16:07   #2735
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Vlamingen.
Vlamingen horen daarbij.
Hoe herken ik die.
Oud 4 september 2013, 16:11   #2736
giserke
Banneling

Standaard

Citaat:
Hoe herken ik die.
Ze hebben een vierkantig bakkes met een tamelijk groot achterhoofd.

Laatst gewijzigd door giserke : 4 september 2013 om 16:11.
giserke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 september 2013, 16:12   #2737
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ma ja zenne schatteke.

Van het Charter van Medina heeft u waarschijnlijk nog nooit gehoord. Dat in dat Charter toen reeds de notie van sociaal contract werd uitgewerkt, ook niet. Dat het deel uitmaken van een samenleving wordt gezien als het aangaan van een overeenkomst en dat het niet nakomen van een overeenkomst wordt beschouwd als een grove tekortkoming waarover de moslim in het hiernamaals verantwoording zal dienen af te leggen, ook niet. Dat het breken van een woord als hypocrisie en huichelen wordt beschouwd en volgens de Islam rechtstreeks naar de hel leidt, weet u ook niet. Dat de verplichting om zich te houden aan de overeenkomst ook inhoudt dat men ook de wetten die zaken voorschrijven die niet in overeenstemming zijn met de islam, moet naleven, weet u uiteraard ook niet.
u bent grandioos. Undercover moslim volgens mij (de cover laat hier en daar serieuze gaten zien), met als groot kenmerk: draai de zaken om .

Medina was een JOODSE stad. Mohammed kwam er aangewaaid omdat ze in Mekka dachten dat het de dorpsgek was. De joden namen deze asielzoekers vriendelijk en tolerant op in hun gemeenschap (rinkel rinkel belletje belletje). Zij verwachtten dus dat Mo hun wetten, normen en waarden zo aanvaarden. In het begin deed Mo dat netjes (zie de eerste verzen (chronologisch) uit Medina, dat zijn de vredelievende verzen, alles was nog peis einde vree).
Echter toen hij aan macht en bevolkingssterkte toenam, draaide hij de zaken om. Waar de mensen uit Mekka de roofovervallers wilden komen bestraffen, maakte hij de joodse stammen wat blaaskes wijs, zodat die mensen hem zouden steunen. Zij hielden zich echter afzijdig in de strijd, vandaar dat Mootje hen de HYPOCRIETEN noemde. Nadien heeft Mo en zijn volgers eigenhandig ACHTHONDERD joodse mannen en jongelingen met schaamhaar de kop afgekapt en de vrouwen en kinderen tot slaaf genomen;

Zeer stichtend verhaal, laat ons zien wat er gebeurt als je islamitische asielzoeker de boel laat overnemen;

Citaat:
Kort samengevat: een moslim die in België komt wonen, wordt geacht een sociaal contract aan te gaan en in te stemmen met het naleven van de plaatselijke wetten en gebruiken, ook als die niet overeenstemmen met de Islam.
Een moslim die een ander land bezet EIST van de originele inwoners dat ze een contract aangaan, waarin ze instemmen met de dhimmiestatus en het naleven van de islamitische troep .
Slechts de eerste jaren, ALS DE MOSLIMS NOG GEEN 10% VAN DE BEVOLKING UITMAKEN, moeten ze zich onder het maaiveld houden. Hoe groter het percentage, hoe meer ze zich hebben geinfiltreerd en hoe meer ze hun islamitische normen en waarden zullen doorduwen.

Citaat:
Een in België wonende moslim man die dus, in strijd met de Belgische wet, zijn vrouw halfdood slaat omdat hij denkt dat een andere man haar bekeek, zal volgens zijn geloof in de hel terecht komen. En mocht hij dat doen in een moslim land, zou hij volgens mij ook in de hel terechtkomen. Er staat immers nu ook weer niet in de Koran dat ge ze moogt aframmelen voor uw plezier.
Er staat in het reeds gequote koranvers dat ze hun vrouw(en) mogen aframmelen als ze zelfs maar VREZEN dat hun vrouwen ongehoorzaam zijn. De sukkels hoeven zelfs nog niets effektief misdaan te hebben;

Tot zover uw gezeik over "de" Islam.
Hoeveel korans zijn er volgens U?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 september 2013, 16:12   #2738
Demper
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Hoe herken ik die.
Je moet in hun maag kijken.
Ze hebben allemaal een baksteen in de maag.
Oud 4 september 2013, 16:13   #2739
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door giserke Bekijk bericht
Ze hebben een vierkantig bakkes met een tamelijk groot achterhoofd.
Ben jij een Vlaming?
Oud 4 september 2013, 16:14   #2740
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Supe®Staaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Hoe herken ik die.
Ze lopen achter een vlag te trommelen.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:01.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be