Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 4 september 2013, 16:15   #2741
giserke
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Ben jij een Vlaming?
Ik ben niet in Vlaanderen geboren neen.
giserke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 september 2013, 16:15   #2742
giserke
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf Bekijk bericht
Ze lopen achter een vlag te trommelen.
Je ziet die bijna nergens meer, sedert ze opgenomen zijn in het jachtreglement.

Laatst gewijzigd door giserke : 4 september 2013 om 16:17.
giserke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 september 2013, 16:18   #2743
Demper
Secretaris-Generaal VN

Demper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf Bekijk bericht
Ze lopen achter een vlag te trommelen.
Zeveraar.
Demper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 september 2013, 16:58   #2744
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door giserke Bekijk bericht
Ik ben niet in Vlaanderen geboren neen.
Jij behoort dus niet tot het volk?
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 september 2013, 19:09   #2745
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Onze juf daar zal zich de laatste twee maanden en twee weken wel veel aangetrokken hebben van volk van hier of volk van ginder.

Op sommige momenten zal ze zelfs voor haar leven gevreesd hebben, met die wildemannen.

Er mag wat moeite gedaan worden om zulke toestanden te trachten (trachten) te voorkomen in de toekomst.
Preventief enerzijds.
Repressief anderzijds. Zeker ook !

.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 september 2013, 21:06   #2746
Dakeyras
Lokaal Raadslid

Dakeyras's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
u bent grandioos. Undercover moslim volgens mij (de cover laat hier en daar serieuze gaten zien), met als groot kenmerk: draai de zaken om .

Medina was een JOODSE stad. Mohammed kwam er aangewaaid omdat ze in Mekka dachten dat het de dorpsgek was. De joden namen deze asielzoekers vriendelijk en tolerant op in hun gemeenschap (rinkel rinkel belletje belletje). Zij verwachtten dus dat Mo hun wetten, normen en waarden zo aanvaarden. In het begin deed Mo dat netjes (zie de eerste verzen (chronologisch) uit Medina, dat zijn de vredelievende verzen, alles was nog peis einde vree).
Echter toen hij aan macht en bevolkingssterkte toenam, draaide hij de zaken om. Waar de mensen uit Mekka de roofovervallers wilden komen bestraffen, maakte hij de joodse stammen wat blaaskes wijs, zodat die mensen hem zouden steunen. Zij hielden zich echter afzijdig in de strijd, vandaar dat Mootje hen de HYPOCRIETEN noemde. Nadien heeft Mo en zijn volgers eigenhandig ACHTHONDERD joodse mannen en jongelingen met schaamhaar de kop afgekapt en de vrouwen en kinderen tot slaaf genomen;

Zeer stichtend verhaal, laat ons zien wat er gebeurt als je islamitische asielzoeker de boel laat overnemen;

Een moslim die een ander land bezet EIST van de originele inwoners dat ze een contract aangaan, waarin ze instemmen met de dhimmiestatus en het naleven van de islamitische troep .
Slechts de eerste jaren, ALS DE MOSLIMS NOG GEEN 10% VAN DE BEVOLKING UITMAKEN, moeten ze zich onder het maaiveld houden. Hoe groter het percentage, hoe meer ze zich hebben geinfiltreerd en hoe meer ze hun islamitische normen en waarden zullen doorduwen.

Er staat in het reeds gequote koranvers dat ze hun vrouw(en) mogen aframmelen als ze zelfs maar VREZEN dat hun vrouwen ongehoorzaam zijn. De sukkels hoeven zelfs nog niets effektief misdaan te hebben;

Tot zover uw gezeik over "de" Islam.
Hoeveel korans zijn er volgens U?
Ik heb mijn informatie HIER gehaald.

't Is natuurlijk maar de Universiteit te Gent, volkomen onbetrouwbaar waarschijnlijk.
Dakeyras is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 september 2013, 21:10   #2747
Ill Duce
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dakeyras Bekijk bericht

't Is natuurlijk maar de Universiteit te Gent, volkomen onbetrouwbaar waarschijnlijk.
Ja, want Linda Bogaert is een dhimmi. Dixit Circe.
Ill Duce is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 september 2013, 21:47   #2748
Vrolijk op Vrijdag
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:

Universiteiten zijn vandaag de dag publieke verdeelpunten van politieke correctheid en islamknuffelarij.
Natuurlijk zijn die zo onbetrouwbaar als wat wanneer het over de islam gaat.
Concreet komt het erop neer dat een huppeltrutje als Linda Bogaert (met diploma's in de psychologie, pedagogie en bedrijfskunde een echte islam-expert) betaald wordt om het beeld van de islam wat op te smukken.
Binnen het kader van een universiteit moet dat dan enig wetenschappelijk gewicht suggereren.

Ex-moslims zetten Linda Bogaert even op haar plaats.
http://www.exmoslim.org/jihad%20volg...20bogaert.html
Vrolijk op Vrijdag is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 september 2013, 21:56   #2749
Vrolijk op Vrijdag
Parlementsvoorzitter

Standaard

Wie wel iets zinnigs te zeggen heeft over de islam is professor Urbain Vermeulen.
Een man die zijn leven wijdde aan de studie van de islam en het Arabisch.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Urbain_Vermeulen
Vrolijk op Vrijdag is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 september 2013, 22:23   #2750
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

och! ons Lindake!

mevrouw is al honderd keer weerlegd, maar we hebben er wel onze belastingsgelden voor moeten betalen.
Bert Anciaux steunt heel dat islamitisch centrum trouwens met jaarlijkse subsidies. kwestie van islam en staat gescheiden te houden.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 september 2013, 10:30   #2751
Sean
Burgemeester

Standaard

Citaat:

Ik dacht het verdomme nog, niet alleen op basis van je romantische blik op “de” islam (sorry van die de) maar ook aan de manier waarop je reacties uit elkaar trekt om vervolgens zin per zin te becommentariëren.
Bogaert doet dat ook onder de vorm van cherry picking in de koran en andere islamitische teksten.
De meest bekende kers op de taart is die van “geen dwang in godsdienst”, geweldig toch, tot je het orgasme van Bogaert vergelijk met andere visies.
http://www.cie.ugent.be/bogaert/bogaert2.htm
http://www.exmoslim.org/geen%20dwang...odsdienst.html
Sean is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 september 2013, 10:43   #2752
Dakeyras
Lokaal Raadslid

Standaard

Net zoals mensen die zich laten ontdopen de meest vurige tegenstanders zijn van het katholieke geloof en haar uitwassen, zijn ex-moslims niet meer te spreken over hun voormalige geloof.

U beweert dat Mevrouw Bogaert niet objectief is, maar wat mensen die zich van hun geloof hebben afgekeerd zeggen, wordt klakkeloos overgenomen en wel als objectief beschouwd.

Belachelijk.

Laatst gewijzigd door Dakeyras : 5 september 2013 om 10:43.
Oud 5 september 2013, 10:45   #2753
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Net zoals mensen die zich laten ontdopen de meest vurige tegenstanders zijn van het katholieke geloof en haar uitwassen, zijn ex-moslims niet meer te spreken over hun voormalige geloof.

U beweert dat Mevrouw Bogaert niet objectief is, maar wat mensen die zich van hun geloof hebben afgekeerd zeggen, wordt klakkeloos overgenomen en wel als objectief beschouwd.

Belachelijk.
Vroeg of laat gaat uw gezicht zo blijven staan met dat smoelentrekken altijd.
Oud 5 september 2013, 10:47   #2754
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Belachelijk.
mevrouw Bogaert is niet alleen niet objectief, ze pent zelfs flagrante leugens neer en laat de helft van de koranverzen die niet in haar kraam passen gewoon weg.

De "daraba" uit vers 4.34 betekent NIET "laat ze weggaan", dat betekten gewoon "klop ze af".
Een aantal video's mèt uitleg door islamitische sheikhs zijn overal op het net te vinden. En die zullen waarschijnlijk wèl arabisch begrijpen ipv deze "pedagoge" zeker?

Ik zie alvast dat u de moeite niet heeft genomen even op de site van ex-moslims te kijken, die de flagrante leugens van Linda Bogaert stuk voor stuk ontkrachten.
doe toch alvast maar eens de moeite om enkel het vers 4.34 te zien bespreken én door Linda-ik-weet-alles-over-islam en de mensen die wèl arabisch kennen én weten hoe het er in realiteit aan toe gaat en geïnterpreteerd wordt :

http://www.exmoslim.org/vrouw%20lind...0deel%209.html

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 5 september 2013 om 10:53.
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 september 2013, 10:49   #2755
Dakeyras
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Vroeg of laat gaat uw gezicht zo blijven staan met dat smoelentrekken altijd.
Mama? Wat doet gij hier?
Oud 5 september 2013, 10:50   #2756
BonBon
Banneling

Standaard

Citaat:
Van het Charter van Medina heeft u waarschijnlijk nog nooit gehoord. Dat in dat Charter toen reeds de notie van sociaal contract werd uitgewerkt, ook niet. Dat het deel uitmaken van een samenleving wordt gezien als het aangaan van een overeenkomst en dat het niet nakomen van een overeenkomst wordt beschouwd als een grove tekortkoming waarover de moslim in het hiernamaals verantwoording zal dienen af te leggen, ook niet.
Dus wij moeten voldoening nemen met het gegeven dat slechte moslims gestraft zullen worden in het hiernamaals, en wat dan met al die gebedjes die ze kunnen doen om zonder kwijt te spelen? Er is overal een antwoord op in die godsdienst van jou, alles is te verantwoorden tot lijken eten en onthoofden, allemaal uit hetzelfde boek.
BonBon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 september 2013, 11:08   #2757
Dakeyras
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BonBon Bekijk bericht
Dus wij moeten voldoening nemen met het gegeven dat slechte moslims gestraft zullen worden in het hiernamaals, en wat dan met al die gebedjes die ze kunnen doen om zonder kwijt te spelen? Er is overal een antwoord op in die godsdienst van jou, alles is te verantwoorden tot lijken eten en onthoofden, allemaal uit hetzelfde boek.
Ik zeg niet dat je daar voldoening moet mee nemen. Ik zeg alleen maar dat het probleem niet "de" Islam is.

Criminaliteit moet aangepakt worden, een geloof niet. Dat kan je niet bestrijden en trachten het te doen, werkt contraproductief.

Slaat iemand zijn vrouw en beweert hij tegen de politie dat het in de Koran staat? Den bak in.
Vermoordt iemand zijn vrouw en beweert hij dat van z'n geloof moest doen? Den bak in.
Valt een vrouw lastig en zegt dat dat mag omdat ze ongelovig is? Den bak in.

Armoede en sociale achterstelling: aanpakken, en daar mogen gerust wat repressieve maatregelen bij.

Maar "de" Islam bestrijden? Dat heeft geen zin. Je creëert daarmee alleen maar meer extremisten.

Laatst gewijzigd door Dakeyras : 5 september 2013 om 11:09.
Oud 5 september 2013, 12:29   #2758
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Zipper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik zeg niet dat je daar voldoening moet mee nemen. Ik zeg alleen maar dat het probleem niet "de" Islam is.

Criminaliteit moet aangepakt worden, een geloof niet. Dat kan je niet bestrijden en trachten het te doen, werkt contraproductief.

Slaat iemand zijn vrouw en beweert hij tegen de politie dat het in de Koran staat? Den bak in.
Vermoordt iemand zijn vrouw en beweert hij dat van z'n geloof moest doen? Den bak in.

Armoede en sociale achterstelling: aanpakken, en daar mogen gerust wat repressieve maatregelen bij.

Maar "de" Islam bestrijden? Dat heeft geen zin. Je creëert daarmee alleen maar meer extremisten.
In nagenoeg alle islam-landen is er ambras, of die islam-landen hebben ambras met derden.
Misschien schort er toch wel iets aan die "religie" (eerder een doctrine, maar soit)

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 september 2013, 12:30   #2759
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Ik zeg aan de Afrikanen dat er geen boosaardige geesten zijn. Niet in bomen, niet in moerassen, niet in dodenmaskers ... nergens nie.

Ik zeg aan zowel kaloten als aan islamieten dat ze opgelicht worden, want wat ze allemaal te horen krijgen, houdt geen steek.

Het dient geen enkel 'hoger belang' dat je je houdt aan een vasten of aan een ramadam.
Het dient geen enkel 'hoger belang' dat je een kopvod draagt, of 's zondags naar de mis gaat.

Daarnaast hebben die monotheïstische godsdiensten de onhebbelijkheid om niet te verdragen dat anderen hen niet volgen.

Godsdienst moet wel degelijk bestreden worden, vanaf de seconde dat ze buiten de strikte privacy treedt.

.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 september 2013, 12:34   #2760
Dakeyras
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Ik zeg aan de Afrikanen dat er geen boosaardige geesten zijn. Niet in bomen, niet in moerassen, niet in dodenmaskers ... nergens nie.

Ik zeg aan zowel kaloten als aan islamieten dat ze opgelicht worden, want wat ze allemaal te horen krijgen, houdt geen steek.

Het dient geen enkel 'hoger belang' dat je je houdt aan een vasten of aan een ramadam.
Het dient geen enkel 'hoger belang' dat je een kopvod draagt, of 's zondags naar de mis gaat.

Daarnaast hebben die monotheïstische godsdiensten de onhebbelijkheid om niet te verdragen dat anderen hen niet volgen.

Godsdienst moet wel degelijk bestreden worden, vanaf de seconde dat ze buiten de strikte privacy treedt.

.
Och, maar in een gesprek met een gelovige, mag je die zeker trachten te overtuigen van z'n ongelijk. Dat is niet meer of niet minder dan met mekaar in dialoog gaan en kan alleen maar goed zijn.

Wat ik bedoelde, is dat de overheid geen instrumenten moet beginnen aanwenden om dit of dat geloof te bestrijden. Het enige wat moet gebeuren, is ingrijpen wanneer de wet wordt overtreden. Maar specifiek regels maken tégen een bepaald geloof, gaat te ver.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:45.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be