![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#2741 | |||||||||
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() Citaat:
Hier zijn autopsierapport.9 kogels dacht ik,waarvan 1 in het hoofd en 5 in de torso.Dan nog hagel in hoofd en nek denk ik,etc. http://www.hourofthetime.com/nov2001.html Hier meer info over het werk van en de mens Milton William Cooper www.williamcooper.com R.I.P. Bill Cooper;Truth-exposer,Martyr.May your spirit and legacy help us fight the New World Order.[edit] [size=1]Edit:[/size]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]Edit:[/size]
Never Trust Anything that is Knighted...Drain Away the Blue Blood ![]() Unconsciously Confined... Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 4 oktober 2005 om 21:37. |
|||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#2742 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De antichrist is trouwens een uitvindsel van de rooms katholieke kerk, net zoals satan en heel die nest. Het is een uitvloeisel van het stupied opdelen van de wereld in 'de goeden' en 'de slechten', in oosterse filosofieën worden die als 1 aanschouwd, soit. Maar chaos is er momenteel ( terrorisme ) en de VS is ook al in plek, aangevuld met een ongelooflijk netwerk van internationale organisaties. Zelfs de munten groeien naar elkaar toe ( euro ). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2743 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Er zal wel wat meer nodig zijn dan wat hologrammekes in de lucht, zeker als je weet dat die dingen elke dag door honderdduizenden mensen worden waargenomen, zij het zonder media gevolg. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2744 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
zal ook gebruikt worden voor de New World Religion Trouwens, er zal geen nucleaire oorlog komen. Heeft met 2 zaken te maken die ze ons niet verteld hebben over nucleaire bommen etc. met vriendelijke groeten Pindar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2745 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat is toch absurd ? Ze worden overal waargenomen momenteel en geen kat dat er zich druk om maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2746 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Toch even verduidelijken dat ufo dinges al werden waargenomen toen menig holbewoner hier nog in berenvelletje rondliep. Ik zie niet echt de relevantie in van blauwstraalachtige hologrammen om de mensheid de stuipen op het lijf te jagen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2747 | |||||
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() Citaat:
Er hoeven echt geen 100 nucleaire bommen te ontploffen die de hele wereld besmetten.Er zijn ook nog andere WMD,etc. Die antichrist is een uitvindsel,volgens mij ook,maar bekijk eens wat je enkele posts terug postte...geloof een steunpilaar voor de opperapen etc.Jij hoeft het niet te geloven,zolang de massa het maar gelooft. Dat de munten naar elkaar toe groeien weet ik ook.Maar de werelmunt is er nog niet.Alles wat ze willen bewerkstelligen ligt nog niet in de definitieve plooi.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Never Trust Anything that is Knighted...Drain Away the Blue Blood ![]() Unconsciously Confined... Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 4 oktober 2005 om 21:46. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#2748 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Komt het in het 7u journaal mssn?Wat je zegt rijmt niet helemaal met wat je meestal zegt over de massa Alcazar ![]()
![]() |
![]() |
#2749 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hoe trekt u die conclusie als ik vragen mag ? Het overgrote deel van de bevolking gelooft niet in de antichrist en 60 % van de bevolking van de VS gelooft al in ufo's als zijnde ruimtewezens, langs alle kanten worden mensen bestookt met scifi, en dan plots moeten ze er schrik van krijgen ? Dat rammelt keihard. Trouwens, indien er een nuke oorlog uitbreekt, zullen de VS, Israel, Rusland, China, Uk betrokken partij zijn, die hebben in totaal bijna 20.000 Tsjernobils en veel van hun strategen gaan finaal uit ( dat was de afschrikking ) van een MUD scenario. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2750 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Wellicht ook 'verstandig' om jezelf eens te 'her-'lezen. Want het is een boeiend onderwerp, zoveel is zeker. Alleen heeft het: 1. weinig van doen met internationale politiek 2. niets te maken met wat de meest hoogdravende nobelprijs is. Dit is immers uw bewustwordingsproces van de realiteit. Niet dat van de mensheid. En verder kan ik alleen maar zeggen: chapô. Want het is zeker de moeite waard. Succes!
![]() |
![]() |
![]() |
#2751 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Trouwens, onlangs was er rechtstreeks op teevee in de States te zien hoe men dacht een 'kierewiet' zichzelf een belachelijk te maken door hem een ufo te laten opdagen ( wat hij beweerde te kunnen ), totdat daar in de lucht ook daadwerkelijk een ufo opdaagde. Gevolg ? Nada, nochtas hadden ze vele kijkers op dat moment. ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2752 | |||||
Minister
|
![]() Citaat:
Dat zijn toch een aantal vrienden van me, die zich bezighouden met channeling, telepathische gedachtenvorming en dergelijke. Niet dat ik kan bewijzen dat zij geen gebruik maken van sattelieten, dat niet. Wat ik echter wel beweer, is dat hun communicatiemethode ouder is dan de sattelieten in ons hemelgewelf. En dientenverstande was de communicatie van oudsher zonder sattelieten. Wist u trouwens dat er eenzelfde groep mensen is die zich bezighoudt met het tegendeel van wat u de illuminati toeschrijft? Zij hebben een web van liefde gespannen, om juist deze 144 dimensies aan wachtende 'aliens' binnen te laten. Voor mij even absurd, maar goed. Ze doen maar.. Ik vecht in elk geval niet mee op dat nivo. Beetje spijtig allemaal .. ![]() [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Mephisto : 4 oktober 2005 om 22:11. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#2753 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
ER zijn honderden bovengrondse nucleaire testen geweest, dan vooral in de periode 1945 - 1963, door de USSR (145) en de USA (210). Ik denk dat de NWO er wel zal voor zorgen dat de infrastructuur er nog is. In WOII werden de fabrieken van IG Farben ook gespaard terwijl de burgerbevolking platgebombardeerd werd.
![]() |
![]() |
![]() |
#2754 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
telepathie en channeling zijn verre van hocus pocus maar situeren zich op het fijnstoffelijke, het immateriele, satellieten is grofstoffelijk, materieel, heeft er totaal niets mee te maken. ufo"s werden trouwens al waargenomen lang voordat weishaupt zijn club had opgericht. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2755 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Bij een mondiale oorlog schiet er niets meer over van machtsstructuur, leger, etc ... Cheney zit nu al helerdagen in zijn bunker als een schijterd, ik zie die kerels toch niet de held uithangen hoor. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2756 |
Minister
|
![]() oh, ps. Wie zegt er dat aliens willen meewerken aan zoiets stompzinnigs als tijdelijke machtsverwerving?
Wellicht zijn er véél betere krachten te vinden op aarde, zoals vaporizzzzze....zzz... [size=1]>> Hitchhiker'z.. 1981![/size]
![]() |
![]() |
#2757 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2758 |