![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#27661 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#27662 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik ga twee dagen vasten.
|
|
|
|
|
|
#27663 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik krijg da' zelfs nie' door mijn strot !!
Afgelopen namiddag 1 januari 2022: avond:
C C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
|
|
|
|
#27664 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#27665 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik ben al die "feestdagen-hapjes" beu.
Het was lekker maar niet echt gezond. Ik ben deze morgen naar de winkel geweest en heb veel groenten gekocht: 8 tomaten, 10 stuks witloof, 3 kg wortelen, 500g sperziebonen. -Intussen al de 3 kg wortelen geschild, in schijfjes gesneden en geblancheerd, moet ik ze straks alleen nog in diepvrieszakjes doen en invriezen. -De sperziebonen blijven wel nog 3 dagen goed in de frigo. - De tomaten: ik eet er elke dag wel 2-3; die zullen zeker niet slecht worden. - De witloof: straks maakt Albeir er de helft van klaar met patatten en chipolatta en van de rest maken we morgenmiddag een lekkere soep. |
|
|
|
|
|
#27666 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik ben al die "feestdagen-hapjes" beu.
Het was lekker maar niet echt gezond. Ik ben deze morgen naar de winkel geweest en heb veel groenten gekocht: 8 tomaten, 10 stuks witloof, 3 kg wortelen, 500g sperziebonen. -Intussen al de 3 kg wortelen geschild, in schijfjes gesneden en geblancheerd, moet ik ze straks alleen nog in diepvrieszakjes doen en invriezen. -De sperziebonen blijven wel nog 3 dagen goed in de frigo. - De tomaten: ik eet er elke dag wel 2-3; die zullen zeker niet slecht worden. - De witloof: straks maakt Albeir er de helft van klaar met patatten en chipolatta en van de rest maken we morgenmiddag een lekkere soep. |
|
|
|
|
|
#27667 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
peperkoek, van Vondelmolen.
|
|
|
#27668 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Deze middag pistolees met kaas. En wat het straks zal zijn, daar moeten we nog over nadenken. Alleszins sober want het was vrijdag van het goeie teveel. De hoofdschotel (wild) hebben we overgeslagen en verplaatst naar nieuwjaar middag.
|
|
|
|
|
|
#27669 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#27670 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Vondelmolen heb je met en zonder suikerbrokjes.
Hope is nothing more than a postponed disappointment Laatst gewijzigd door Skobelev : 3 januari 2022 om 17:25. |
|
|
|
|
|
|
#27671 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Dit was er eentje (oa) voor oudejaarsnacht.
|
|
|
|
|
|
#27672 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Soep vind ik zeer belangrijk. Een maaltijd op zich. Witloofsoep is een delicatesse. |
|
|
|
|
|
|
#27673 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Mijn neef en mijn zoon lust(t)en dat ook niet. Het is pertanks lekker. Echte boter, in van die rollekes, en dan wat gemengd met zout. Echte gebakken boter in de pan, de saus, met wat brood, superlekker. Maar ja, niet zo goed blijkbaar voor de cholesterol. |
|
|
|
|
|
|
#27674 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#27675 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
En geef mij maar de doodstraf. Ik vind een biefstuk gebraden in Solo het best.
|
|
|
|
#27676 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ge daalt in mijn achting, ik wist niet eens dat Solo nog bestond. Hoofdzakelijk gebruiken wij thuis olijfolie. Alleen als het entrecote is ben ik zéér tijdelijk terug baas in de keuken, doorgaans de zondag.
|
|
|
|
|
|
#27677 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Olijfolie heb ik liefst in salades. Bij bakken geeft het teveel niet-biefstuk smaak. Maar, ieder zijn eigen smaak.
|
|
|
|
#27678 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik rook nog steeds Verder: ik eet graag groenten maar ik lust er maar weinig... Wat ik niet lust: groene kool, bloemkool, broccoli, spitskool, asperges, schorseneren. Ik probeer dat dan een beetje te compenseren met groenten die ik heel graag lust. Liefst 250-300 g per dag. Ik ben ook geen fruiteter. Het enige fruit dat ik nu in huis heb: druiven en mandarijntjes. In de zomer ook blauwe bessen, aardbeien en frambozen. Toch eet ik veel te weinig fruit; zo om de 2 dagen maar |
|
|
|
|
|
|
#27679 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik eet nu 2 boterhammen met schijfjes gekookt ei, schijfjes tomaat en mayonaise.
|
|
|
|
|
|
#27680 |
|
Europees Commissaris
|
lasagne om 6u43
|