![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#2761 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zo vind zij het aanzetten homo's van de hoogste torens te gooien niet strafbaar zolang dat hier in de praktijk niet gebeurt. Laatst gewijzigd door daiwa : 21 augustus 2011 om 00:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2762 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2763 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Als je liever een artikel hebt met "aanzetten tot" ok 4 jaar cel voor aanzetten tot rellen via Facebookhttp://www.dutchcowboys.nl/facebook/22864 Citaat:
Citaat:
knal haar neerkan geïnterpreteerd worden terwijl ik al van in het begin schreef Ik ben zeker dat de schrijver dit niet letterlijk bedoelde. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2764 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik beweer enkel dat men pas van aanzetten kan spreken als er ook daadwerklijk mensen aangezet worden. Anders is het maar een poging tot aanzetten. Citaat:
En al poogt iemand mij een week aan stuk om mij dingen te laten doen, zeggen of denken, ... ....als ik mij mij niet laat vangen heeft hij mij niet aangezet tot iets. Toch niet zo moeilijk dacht ik? Alle reclame als voorbeeld. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 21 augustus 2011 om 07:24. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2765 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2766 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=2747 Citaat:
Twee mannen hebben 4 jaar cel gekregen voor een poging tot het aanzetten van rellen via Facebook. Citaat:
Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 21 augustus 2011 om 07:22. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2767 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Vertel nu wat het wezenlijk verschil is tussen "aanzetten tot" en "oproepen tot". Of is er geen wezenlijk verschil? Citaat:
Maar aangezien er geen rellen waren, moeten ze volgens jou, vrijgelaten worden. Correct? Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2768 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dat hebt ge wel gezegd.
Citaat:
Citaat:
Het aanzetten tot discriminatie is strafbaar, ook indien er geen gevolg aan gegeven wordt. Toch niet zo moeilijk dacht ik?
![]() |
![]() |
#2769 | |
Minister
|
![]() Jij speelt wel taalspelletjes, zelfs nu weer. Zelfs nu doe je alsof je "in dat geval" in mijn citaat niet gelezen hebt, waardoor je dat citaat ook weer bewust verkeerd uitlegt. Wellicht omdat je, en niet voor de eerste keer, de ironie in o.a. de reactie waarop ik reageerde, niet begrepen hebt, of moedwillig niet wilt begrijpen.
Citaat:
Wat er scheelt, is dat ik vind dat jij er een hoogst vervelend en irritant forumgedrag op nahoudt. En dat vind ik niet alleen zo blijkt uit vele reacties, maar nog veel meer mensen, eigenlijk iedereen die wel eens een poging tot serieuze discussie met je heeft ondernomen.
"Ognuno vede quello che tu pari, pochi sentono quello che tu se." Laatst gewijzigd door Macchiavelli : 21 augustus 2011 om 10:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2770 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als u zich aangevallen voelt kunt u dit melden door middel van het rode driehoekje en/of de betreffende persoon op uw negeerlijst te plaatsen. Dit geldt ook als uw tegenstander ‘’irritant’’ discussiert. De negeerlijst, of gewoonweg niet reageren, is dan de aangewezen weg.http://forum.politics.be/showthread.php?t=153381 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2771 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2772 |
|
![]() Ubertrol zou ik Macciavelli nu ook niet noemen.
Hij houdt er wel een hoogst vervelend en irritant forumgedrag op na, maar negeren is, zoals de forumleiding zegt, daar de beste remedie.
![]() |
#2773 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Nu ik er nader over nadenk, is dat eigenlijk best een goede oplossing, buiten chronische trollen hun congé geven natuurlijk, maar dat is aan de forumleiding verder. "Klatstellen" dus, en mijn kostbare tijd en moeite niet meer verspillen aan figuren zoals jij. Bedankt om dit onder de aandacht te brengen artisjok, ere wie ere toekomt, en hopelijk zal deze suggestie van de forumleiding grote navolging krijgen.
![]() |
![]() |
#2774 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
We waren bezig over wat "aanzetten" is. Mijn of uw oordeel of "aanzetten" of een "poging tot aanzetten" strafbaar moet zijn, doet niks af aan de betekenis van wat "aanzetten tot" daadwerkelijk betekent. Het is duidelijk dat mijn stelling, dat men slechts van "aanzetten tot" kan spreken als er werkelijk mensen worden aangezet, blijft staan. In het andere geval, blijft het bij pogingen. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 21 augustus 2011 om 19:59. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2775 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is niet waar. U liegt.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 21 augustus 2011 om 20:01. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2776 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Gelieve te vertellen wat het wezenlijk verschil is tussen "aanzetten tot" en "oproepen tot". Of is er geen wezenlijk verschil. Citaat:
De jongeren werden veroordeeld voor oproepen tot, (poging tot) aanzetten tot rellen. (of hoe je het nog wil noemen) De rellen vonden niet plaats, er werd geen gevolg gegeven aan hun oproepen tot, aanzetten tot rellen. Mag ik weten of ze moeten vrijgelaten worden volgens jou? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2777 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kunnen we dan nu terug naar de betekenis van 'aanzetten' en uw woordspelletjes daar laten? Citaat:
Het was dus niet mijn woordspelletje maar het uwe. Moet weer alles drie keer herhaald worden voor jou? Het onderwerp van discussie was de betekenis van het woordje "aanzetten". Citaat:
Het is duidelijk dat mijn stelling, dat men slechts van "aanzetten tot" kan spreken als er werkelijk mensen worden aangezet, blijft staan. In het andere geval, blijft het bij pogingen tot. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 21 augustus 2011 om 20:57. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2778 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
http://forum.politics.be/showthread....63#post5636763 Citaat:
En dat slaat op het discours, ongeacht het resultaat. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2779 | |
|
![]() Citaat:
Het is en blijft strafbaar ook als het aanzetten geen gevolg heeft.
![]() |
![]() |
#2780 |
|
![]() Inderdaad.