Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > MP3-moord
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

MP3-moord Onlangs werd een tiener neergestoken in het Brusselse Centraal Station. Daat leidde tot een heleboel verhitte discussies. We groeperen ze in dit subforum.

 
 
Discussietools
Oud 28 april 2006, 07:21   #261
Manuel*
Staatssecretaris
 
Manuel*'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 maart 2004
Berichten: 2.809
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MT Bekijk bericht
En aan wie hebben ze dat te danken denk je?
Aan het Vlaams Blok en andere racisten.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MT Bekijk bericht
De kranten staan vol met misdaden gepleegd door Noord Afrikanen
De kranten staan ook vol met misdaden gepleegd door anderen dan Noord-Afrikanen.
__________________

Manuel* is offline  
Oud 28 april 2006, 07:22   #262
MT
Schepen
 
Geregistreerd: 3 juli 2004
Locatie: Vlaams vluchtelingengebied
Berichten: 466
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Manuel* Bekijk bericht
Van het VB, inderdaad. Zij zijn per slot van rekening de oorzaak van al het racisme in België.
Whoehahaha...nu hebben we alles wel gehoord.
En ze waren ook de oorzaak voor de WOI en II zeker
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf
Een man van 45 die een kind van 12 een tongzoen geeft is overigens geen pedofiel.
MT is offline  
Oud 28 april 2006, 07:24   #263
Manuel*
Staatssecretaris
 
Manuel*'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 maart 2004
Berichten: 2.809
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MT Bekijk bericht
Whoehahaha...nu hebben we alles wel gehoord.
En ze waren ook de oorzaak voor de WOI en II zeker
Neen, maar wel van het racisme in België. Is dat niet voldoende?
__________________

Manuel* is offline  
Oud 28 april 2006, 07:34   #264
MT
Schepen
 
Geregistreerd: 3 juli 2004
Locatie: Vlaams vluchtelingengebied
Berichten: 466
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Manuel* Bekijk bericht
Neen, maar wel van het racisme in België. Is dat niet voldoende?
Het wordt dringend tijd dat jij de geschiedenisboekjes eens gaat opengooien vrees ik.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf
Een man van 45 die een kind van 12 een tongzoen geeft is overigens geen pedofiel.
MT is offline  
Oud 28 april 2006, 07:45   #265
MT
Schepen
 
Geregistreerd: 3 juli 2004
Locatie: Vlaams vluchtelingengebied
Berichten: 466
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jampie Bekijk bericht
Ikzelf verplaats me dagelijks te voet, met de metro, tram of bus door heel Brussel, zowel overdag, 's avonds als 's nachts. Ik doe dat al meer dan 10 jaar en ook ikzelf ben nog nooit overvallen geweest. En ik zie ze ook wel hoor, de groepjes allochtonen die bij elkaar staan. Zijn die groepjes allemaal crapuul ? Neen! Zijn het allemaal lieverdjes ? Neen ! Indien je twijfelt, kijk hen recht in de ogen, laat vooral niet merken dat je bang voor hen bent, spreek hen desnoods aan. Alleen al het feit dat je ze aanspreekt, zal hen verrassen. Maar statistisch gezien moet ik er rekening mee houden dat ik vroeg of laat wel eens het slachtoffer kan worden van een overval.
Dat is natuurlijk nog iets anders dan beweren dat je niet gewoon in Brussel kan rondlopen. Brussel is nog steeds één van de veiligste hoofdsteden in Europa.
Toch raar…toen ik nog tewerkgesteld was in Brussel (enkel voor 2 jaar)zag ik op een morgen dat ze op straat de banden van onder een BMW aan het stelen waren op de Havenlaan.
Op diezelfde laan werd een man met een betonijzer dat toebehoorde aan een bijliggende werf ineen geklopt omdat de dader meende dat het slachtoffer naar zijn vrouw had liggen staren.
Maar ja, ik begrijp u…er zijn altijd mensen die nooit iets zien.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf
Een man van 45 die een kind van 12 een tongzoen geeft is overigens geen pedofiel.
MT is offline  
Oud 28 april 2006, 07:57   #266
MT
Schepen
 
Geregistreerd: 3 juli 2004
Locatie: Vlaams vluchtelingengebied
Berichten: 466
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Voor jou is het blijkbaar de normaalste zaak van de wereld dat er in Brussel-Zuid alleen al een vijtig diefstallen of pogingen daartoe gebeuren?
Dat noemt hij multiculturele verrijking.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf
Een man van 45 die een kind van 12 een tongzoen geeft is overigens geen pedofiel.
MT is offline  
Oud 28 april 2006, 08:15   #267
Boadicea
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Boadicea's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 maart 2006
Locatie: Antwerpen
Berichten: 10.422
Standaard

Excuses?

Willen ze nog excuses van ons? Voor een logisch misverstand? Vermits vele van hun kinderen (en ook volwassenen) onze maatschappij onleefbaar maken, zouden zij ons onze excuses hiervoor moeten aanbieden.
Maarja, we weten dat ze graag het slachtoffertje spelen. Ik weet hoe ze werkelijk over ons denken en kan daarom alleen maar zeggen: NEE.
Ze verdienen geen excuses. De plaag die zijn hier veroorzaken is nog niet weg, omdat er 1 roofmoordenaar nu eens toevallig geen van hen, maar een Poolse zigeuner bleek te zijn.
Dat ze nog het lef hebben er om te vragen, vind ik het toppunt. Ze waren er eerst toch ook van overtuigd dat het 1 van hen was.
__________________
Opgepast voor geiteneukende honden:
http://www.youtube.com/watch?v=ZLyyrLC3cQc

Laatst gewijzigd door Boadicea : 28 april 2006 om 08:15.
Boadicea is offline  
Oud 28 april 2006, 15:58   #268
Jampie
Minister
 
Geregistreerd: 25 oktober 2004
Berichten: 3.287
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MT Bekijk bericht
Toch raar…toen ik nog tewerkgesteld was in Brussel (enkel voor 2 jaar)zag ik op een morgen dat ze op straat de banden van onder een BMW aan het stelen waren op de Havenlaan.
Op diezelfde laan werd een man met een betonijzer dat toebehoorde aan een bijliggende werf ineen geklopt omdat de dader meende dat het slachtoffer naar zijn vrouw had liggen staren.
Maar ja, ik begrijp u…er zijn altijd mensen die nooit iets zien.
En wat heb je nu bewezen ? Dat er criminaliteit is in Brussel ? Dat weet iedereen al lang.
Is dat uw bewijsvoering? Wel dan zal ik op dezelfde manier eens een bewijs aanbrengen. Opgelet hier komt ie :

Op een morgen zag ik op de Havenlaan veel mensen rondlopen, je weet wel, die kasseiweg waar je door elkaar wordt geschud als je er met je auto over rijdt. Iedereen was vriendelijk en zag er gelukkig uit. Het was weer een mooie dag.
Jampie is offline  
Oud 28 april 2006, 16:59   #269
Distel
Secretaris-Generaal VN
 
Distel's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 juni 2003
Locatie: Meuhië
Berichten: 29.738
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Manuel* Bekijk bericht
Van het VB, inderdaad. Zij zijn per slot van rekening de oorzaak van al het racisme in België.
Uiteraard. Voor het VB was er geen racisme in België. En de oververtegenwoordiging van allochtonen in de criminaliteitscijfers heeft er ook niks mee te maken. Jaja, het is weer het VB geweest.
__________________
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst
* Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig
* Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie
* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes
Distel is offline  
Oud 28 april 2006, 17:56   #270
baarle
Eur. Commissievoorzitter
 
baarle's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2006
Locatie: waar mijn stella staat
Berichten: 8.427
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jampie Bekijk bericht
En wat heb je nu bewezen ? Dat er criminaliteit is in Brussel ? Dat weet iedereen al lang.
Iedereen weet dat al lang. Conclusie:
- ge moet daar niet over leuteren
- er is niets aan te doen
- we moeten terug over belangrijker zaken praten

Is het dat wat ge hier probeert te bekomen?

Weet ge ook wat "iedereen" wil doen met die wetenschap?
baarle is offline  
Oud 28 april 2006, 18:02   #271
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 116.706
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jampie Bekijk bericht
En wat heb je nu bewezen ? Dat er criminaliteit is in Brussel ? Dat weet iedereen al lang.
Is dat uw bewijsvoering? Wel dan zal ik op dezelfde manier eens een bewijs aanbrengen. Opgelet hier komt ie :

Op een morgen zag ik op de Havenlaan veel mensen rondlopen, je weet wel, die kasseiweg waar je door elkaar wordt geschud als je er met je auto over rijdt. Iedereen was vriendelijk en zag er gelukkig uit. Het was weer een mooie dag.
Met andere woorden: de toestand in Brussel is hopeloos maar niet ernstig.
__________________
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk.
De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen.
Knuppel is offline  
Oud 28 april 2006, 20:42   #272
Manuel*
Staatssecretaris
 
Manuel*'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 maart 2004
Berichten: 2.809
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Distel Bekijk bericht
Uiteraard. Voor het VB was er geen racisme in België.
Voor het Vlaams Blok was racisme in België inderdaad zo goed als onbestaande. U bent wellicht te jong en te onwetend om zich dat te herinneren.
__________________

Manuel* is offline  
Oud 28 april 2006, 21:01   #273
_Yahya_
Parlementsvoorzitter
 
_Yahya_'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 maart 2006
Locatie: De aarde
Berichten: 2.165
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lincoln Bekijk bericht
.....inderdaad, na al die blunder verwacht ik wel verontschuldigen maar dan wel van "fat-ahidar" en "linkiewinkie-fraihi"......
ja, inderdaad. die mensen geven geen respect voor hun afkomst om een heel klein doel te bereiken in hun leven.
lidschap van een politieke beweging, een serieuze loon, luxe appartment, vakantie .. waarom niet ??
die kunnen alles zeggen en doen .. maar de realiteit spreekt ze tegen
Maar ik verwacht verontschuldigen van de belgische bevolking zelf, ik was ook in die betoging stille mars over de moord op Joe om zijn mp3 door een noord-afrikaan maar er nam geen enkel belg een deel aan de demonstratie tegen de moord op Mohammed Achrak door een belg...
_Yahya_ is offline  
Oud 28 april 2006, 21:01   #274
andev
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 2 februari 2004
Berichten: 23.507
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Manuel* Bekijk bericht
Ik zou wel willen hoor, maar dat was uw volledige post. Als u op het pijltje erboven klikt, zal u dat zelf kunnen zien...
Tja, het in stukjes trekken van postings, hier een beetje onvermijdelijk, geeft inderdaad aanleiding tot verwarring... ik kan je geen ongelijk geven.
Maar geef misschien eens kommentaar op posting nr 116, voor de verandering, om er maar één te noemen... Niet dat het echt hoeft, hoor. We vernemen elkaars mening, en we denken er het onze van, nietwaar...
Beter zo, dan al vechtend (met een mes?) uit een café gegooid worden!
andev is offline  
Oud 28 april 2006, 21:06   #275
andev
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 2 februari 2004
Berichten: 23.507
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Manuel* Bekijk bericht
Voor het Vlaams Blok was racisme in België inderdaad zo goed als onbestaande. U bent wellicht te jong en te onwetend om zich dat te herinneren.
Zoveel jaar geleden was er ook zo geen overlast en multicul-gedoe. De "eerste" generatie kwam hier om te werken, niet om te stelen, onveiligheid te veroorzaken en erger enz
Samen met de problemen is het VB er gekomen. Of ben ik mis?
andev is offline  
Oud 28 april 2006, 21:07   #276
Boadicea
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Boadicea's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 maart 2006
Locatie: Antwerpen
Berichten: 10.422
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Manuel* Bekijk bericht
Voor het Vlaams Blok was racisme in België inderdaad zo goed als onbestaande. U bent wellicht te jong en te onwetend om zich dat te herinneren.
Denk je? Racisme heeft altijd al bestaan. Het is maar sinds het Vlaams Blok begon op te komen, dat men er wetten tegen gaan uitvinden. Daarom moeten de mensen hun gevoelens tegenover vreemdelingen, die ze vroeger openlijk konden uiten, opkroppen. Daarom groeit het racisme dankzij de linkse betweters als een onderhuidse kanker, die niet meer de bestrijden valt. De wetten hebben averechts effect.
Als ik vroeger lastig gevallen werd door een buitenlander, gaf ik die er eens goed van langs. Nu kan dat niet meer. Ik zeg niets meer en denk ... wacht maar tot in het stemhokje.
En ja, door dit jaren lang vol te houden en te blijven opkroppen, heb ik inderdaad een afkeer tegenover een bepaald volkje gekregen. Dat racisme zat vroeger niet in mij, maar nu wel en het wordt sterker met de dag.
__________________
Opgepast voor geiteneukende honden:
http://www.youtube.com/watch?v=ZLyyrLC3cQc
Boadicea is offline  
Oud 28 april 2006, 22:03   #277
Weisse Wolf
Minister
 
Weisse Wolf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 november 2003
Berichten: 3.999
Standaard

De allochtone gemeenschap eist een verontschuldiging?

Wat een lef en dat voor een volkje dat verantwoordelijk is voor het merendeel van de criminaliteit hier. Ze weten waar ze hun eis kunnen steken!
Op het parket worden ze elke dag geconfronteerd met het uitschot dat men de 'allochtone gemeenschap' noemt en zij zouden zich moeten excuseren? Goed van het parket dat zij niet ingaan op het verzoek van die rode trut Onkelinx die uiteraard vlug nog wat stemmen wil recuperen met de verkiezingen in aantocht.
__________________

Laatst gewijzigd door Weisse Wolf : 28 april 2006 om 22:04.
Weisse Wolf is offline  
Oud 28 april 2006, 23:08   #278
Stratcat
Eur. Commissievoorzitter
 
Stratcat's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 november 2002
Berichten: 9.686
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Manuel* Bekijk bericht
Voor het Vlaams Blok was racisme in België inderdaad zo goed als onbestaande. U bent wellicht te jong en te onwetend om zich dat te herinneren.
Racisme zo goed als onbestaande vóór het VB?
Gij ketter!

Progressief paternalisme voor de arme allochtoon in de jaren 70-heden.
Bordjes in cafés 'Inderdit aux étrangers' in de jaren 50-60.
Jodenhaat in de jaren 30-40.
Leopold II & Co
Katholiek paternalisme voor 'de andere rassen' .

Allemaal zo goed als onbestaande, voor stokoude conservatieven als Manuel*.
__________________
One World, One Dream, One Everything
Stratcat is offline  
Oud 29 april 2006, 00:32   #279
daiwa
Secretaris-Generaal VN
 
daiwa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 augustus 2004
Berichten: 46.533
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Manuel* Bekijk bericht
Aan het Vlaams Blok en andere racisten.


De kranten staan ook vol met misdaden gepleegd door anderen dan Noord-Afrikanen.
Aan struisvogel Manuel en andere kop in het zand stekers.
Deze middag eens kijken naar Polspoel & Desmet, kan misschien leerrijk zijn voor hen.

Alvast een opvalllende uitspraak van Marion van San: '' Het woord allochtonen hoor ik niet graag, ik zeg liever migranten. In Nederland hebben wij alle nationaliteiten maar de Marrokaanse jongeren springen er ivm de criminalteitscijfers wel torenhoog bovenuit, die liggen 4 tot vijf hoger!!!!''

Dus het fabeltje dat allochtonen/migranten zoveel misdaden plegen omdat ze zogezegd achteruit gesteld worden gaat niet op daar het enkel een bepaalde bevolkingsgroep is (in casu de Marrokanen) die oververtegenwoordigd is in de criminaliteit.

Laatst gewijzigd door daiwa : 29 april 2006 om 00:37.
daiwa is offline  
Oud 29 april 2006, 06:27   #280
Jampie
Minister
 
Geregistreerd: 25 oktober 2004
Berichten: 3.287
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door baarle Bekijk bericht
Iedereen weet dat al lang. Conclusie:
- ge moet daar niet over leuteren
- er is niets aan te doen
- we moeten terug over belangrijker zaken praten

Is het dat wat ge hier probeert te bekomen?

Weet ge ook wat "iedereen" wil doen met die wetenschap?
Toch raar hoe de *geknipt op vraag van de geviseerde* conclusies trekken.
Als je zegt : 'Gras is niet zwart'.
Dan zeggen de *knip* : 'Conclusie, je bedoelt dus dat het wit is'.

Laatst gewijzigd door Diatonos : 29 april 2006 om 19:57.
Jampie is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:30.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be