Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Coronacrisis
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 28 oktober 2020, 23:37   #261
sbe4kdr
Banneling
 
 
Geregistreerd: 27 april 2020
Berichten: 2.170
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Die stelling klopt, maar dan mag de medische sector eens aantonen wat er zoal scheelt aan TM in het onderwijs, terwijl er blijkbaar alleen positieve resultaten uit voortkomen:

https://transcendentemeditatie.be/to...gen/onderwijs/
Als men dan ook nog gezonde voeding zou verschaffen in de scholen, we zouden er nogal op vooruitgaan.

https://www.bbc.com/news/education-13519938
sbe4kdr is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 oktober 2020, 23:52   #262
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Diego Raga's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2005
Berichten: 15.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sbe4kdr Bekijk bericht
Als men dan ook nog gezonde voeding zou verschaffen in de scholen, we zouden er nogal op vooruitgaan.

https://www.bbc.com/news/education-13519938
Mooi, dit haal ik eruit:

"It brings together students, teachers, cooks and parents in a shared mission. This holistic approach appears to make a lot of sense for children who are encouraged to take their learning from classroom to dining hall and into their homes.

"Evidence of positive outcomes - for health, environmental awareness, wider learning and parental involvement - highlights the potential of joined-up action in schools."


Stel je het verschil voor dat zo'n lespakket van gezonde voeding en TM standaard zou worden in het onderwijs.
We zien het resultaat in het ontbreken ervan, door obesitas, psychische gevoeligheden, pestgedrag, sociale onzekerheid enz, zaken die nefast zijn om als volwassene een fundamentele gezondheid te ontwikkelen/behouden.
__________________
Vrije meningsuiting bestaat niet, aangezien de Waarheid niet getoond mag worden, omdat de Grote Leugen regeert.
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 oktober 2020, 23:56   #263
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Diego Raga's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2005
Berichten: 15.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door edwinp Bekijk bericht
ik heb, omdat ik gevoelig ben voor SAD (zoek het maar op) al talloze D-kuren gevolgd en andere supplementen.. effect --> verwaarloosbaar
Dat gaat dus over gemoedswisselingen waar je geen controle over hebt, als ik het goed begrijp.
Al eens nagedacht over TM ?
__________________
Vrije meningsuiting bestaat niet, aangezien de Waarheid niet getoond mag worden, omdat de Grote Leugen regeert.
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 oktober 2020, 06:10   #264
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Vitamine D. 'k Kan mij vergissen maar volgens mij word je daar rapper bruin van.
Huh ?

Nee, er is een correlatie vastgesteld tussen gebrek aan vitamine D en sneller corona besmet zijn en zwaarder gevallen. Het causale verband is niet zo duidelijk, maar de correlatie is er. Het is mogelijk dat het gewoon komt van een gemeenschappelijke andere oorzaak.

Laatst gewijzigd door patrickve : 29 oktober 2020 om 06:11.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 oktober 2020, 08:51   #265
TheFourHorsemen
Secretaris-Generaal VN
 
TheFourHorsemen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 januari 2014
Locatie: Antwerpen, De Verenigde Nederlanden
Berichten: 23.776
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Vitamine D. 'k Kan mij vergissen maar volgens mij word je daar rapper bruin van.
Je vergist je denk ik. Van melanine word je bruin.

Het is zelfs zo dat hoe bruiner je wordt, hoe minder vitamine D je aanmaakt door zonlicht.

Blanke mensen hebben daardoor een voordeel in landen met weinig zon. Een donkere huid daarentegen beschermt dan weer beter tegen UV straling.

Laatst gewijzigd door TheFourHorsemen : 29 oktober 2020 om 08:53.
TheFourHorsemen is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:00.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be