![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#261 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Heb ik al iets beweert dat in de richting gaat van "geweld toedekken met de mantel der liefde"? Een citaat graag. Waar heb ik de islam al verdedigd? Een citaat graag. Ik heb wel al gezegd : 1 Ik ben tegen geweld, tegen moord, doodslag, onderdrukking (dus ook die van vrouwen) 2 Niet alle en niet enkel moslims zondigen tegen de punten die ik noemde onder 1 3 Waarop baseer jij je om te stellen dat een zéér hoog percentage (de meerderheid beweren sommigen zelfs) van de allochtonen profiteert van de werkloosheidsvergoeding, leefloon en ziektevergoeding terwijl de cijfers het tegendeel beweren? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#262 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Forumspook ziet spoken. Hij loopt rond en ziet héél veel spoken vermomd als allochtonen op straat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#263 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door forumspook : 31 maart 2008 om 23:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#264 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hoe weet je dat nu? Is de Heilige Geest bij jou nedergedaald? Alle mensen die tijdens de werkuren op straat lopen zijn werklozen en misdadigers? Kan het dat ze op andere tijdstippen werken? Ben ik, die er dan tussensloop, ook op slag werkloos of leef ik dan van de misdaad? Al de mensen die tijdens de werkuren berichten op dit forum zetten, zijn dat ook allemaal werklozen? En zie jij, die op straat rondloopt, hoeveel mensen er werken? Dat moet je ook zien om te durven stellen dat "een zéér hoog percentage profiteert van de werkloosheidsvergoeding, leefloon en ziekteuitkering." In elk geval, als je me tijdens de werkuren op straat ziet, moet je me niet meetellen bij de werklozen of criminelen, en ook niet bij de allochtonen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#265 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#266 |
Banneling
|
![]() Ik zal er dan maar vanuit gaan dat je geen antwoord hebt.
En dat je je beschuldigingen aan mijn adres niet kan waarmaken http://forum.politics.be/showthread....23#post3335223 |
![]() |
![]() |
![]() |
#267 | |
Europees Commissaris
|
![]() Ik las een interessant bericht van een of ander Nederlands onderzoekbureau over het lees-, internet- en tv-kijkgedrag van allochtonen. Het is een positief bericht. De allochtonen tonen veel belangstelling voor de Nederlandse samenleving. Vooral onder de jongeren is de Nederlandse tv veruit het populairst.
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |