![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#261 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hey, hey, mijn avatar is een afbeelding van Ludwig Von Mises (met als onderschrift 'tu ne cede malis'.) Mises was zowat de laatste grote klassiek-liberaal. (Daarna kwamen de libertariërs met hun
![]() ![]() Citaat:
Ik zie overigens niet in wat er zo 'conspiracy' karakter in mijn teksten is? Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#262 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#263 |
Gouverneur
|
![]() In artikel 1 van de Grondwet staat:
'Allen die zich in Nederland bevinden, worden in gelijke gevallen gelijk behandeld. Discriminatie wegens godsdienst, politieke gezindheid, ras, geslacht, of op welke grond dan ook, is niet toegestaan'. Dat lijkt me toch vrij duidelijk? de grondwet staat ook vast in België.
![]() |
#264 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik hoef dat helemaal niet te accepteren: als deze mensen belgische papieren hebben, is dat enkel omdat er door de mensen die ons regeren wetten gestemd zijn die dit mogelijk maken. Dat zijn wetten die verandert/afgeschaft kunnen worden, indien andere politiekers verkozen worden. Daaraan word gewerkt, het tij kan keren, en wie laatst lacht lacht het best. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#265 |
Banneling
|
![]() U hebt precies nogal veel theorieën. Maar ze zijn bedenkelijk van inhoud...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#266 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#267 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar wat probeer je daarmee te bewijzen?
![]() |
![]() |
![]() |
#268 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
en wat betreft wie het laatst lacht, lacht het best ik denk dat jij jezelf al genoeg hebt bewezen en anderen jou uitlachen.
![]() |
![]() |
#269 |
Gouverneur
|
![]() En die theorieën hoor jij na te komen niet?
![]() |
#270 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
dus jij zegt dat homo van de catwalk is gesleurd door de moslims? en waar haal je die nonsens vandaan? Lees de grondwet nogmaals door meid want je begrijpt er geen snars van. je haalt alles door elkaar en ik denk dat jij zelf niet weet waar je het over hebt.
![]() |
![]() |
#271 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoeveel marokkanen zijn géén moslim?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#272 |
Gouverneur
|
![]() wat heeft dat er mee te maken? hij heeft het toch over Medemoslims? dus dat hoeven niet alleen Marokkanen te zijn.
![]() |
#273 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
b) in onze tijden is homofilie en homofiele relaties geaccepteerd. Ben je daarom nu homo geworden? Ik ben alvast niet lesbisch geworden omdat lesbiennes nu aanvaard worden. c) als ik uw redenering volg wordt elke oude vent van vijftig+ ineens pedofiel indien men pedofilie maar zou aanvaardbaar achten? d) wat undiscovered schreef is onjuist: de vader van het kind reclameerde weldegelijk! Hij opperde (voorzichtigheidshalve) dat ze (hij en Mo) broeders waren. Maar het bleek geen probleem te zijn volgens de onmiddellijk doorgeseinde boodschap van Al lah: ze waren enkel broeders in het geloof, dan maakte het niks uit. e) bovendien: de brave Mohammed die na de dood van zijn eerste (RIJKE) vrouw die 25 jaar ouder was en waarmee hij rond zijn 25ste trouwde, eerst nog rap een "vrouw van middelbare leeftijd" huwde om voor zijn toen nog levende kinderen te zorgen, begon pas n�* zijn huwelijk met het kind Aisha aan zijn harem: de leeftijd schommelde (hij was toen tussen 52 en 55) tussen de 9 jaar (Aisha), over een paar "weduwen" van 17 en 18 die dankzij Mo zelf tot weduwschap werden geholpen tot maximum nog een oude weduwe van rond de dertig! dus laat U geen blaaskes wijsmaken over het sociale zekerheidskarakter van de harem van Mo waarin hij de arme "weduwen" onderbracht.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#274 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat is uw probleem daarmee? liever dat dan dat ze hem van de Onze Lieve Vrouwentoren zouden gratis leren zweefvliegen zonder vliegtuigske.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#275 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#276 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#277 | ||||||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Aïsha dochter van Abu Bakr: Niet lang daarna sloot Mohammed (vzmh) nog een huwelijk, met de dochter van zijn beste vriend Aboe Bakr, die zelf op de verbintenis aandrong. Omdat het meisje, Aïsha, nog maar een kind van een jaar of negen was, duurde het zeker nog vijf jaar vóórdat zij bij hem introk. Uit de verhalen blijkt dat Mohammed (vzmh) haar jonge leeftijd respecteerde en spelletjes met haar speelde. Aïsha was de enige maagdelijke vrouw die de Profeet (vzmh) gehuwd heeft. Omdat zij jong en intelligent was, en bovendien de Profeet (vzmh) vele jaren overleefde, is zij een rijke bron geweest van de overleveringen van de Profeet (vzmh) . Zij rapporteerde zijn uitspraken en gewoonten en gaf deze door aan groepen moslims. Aïsha heeft ook de Profeet (vzmh) vergezeld op een aantal tochten en hem en andere op het slagveld verzorgd. De Profeet (vzmh) heeft zijn laatste dagen bij haar doorgebracht en is in haar armen overleden. Zij heeft nooit kinderen van hem (vzmh) gehad. Citaat:
Of je nou homo of lesbie bent wat heeft dat voor nu om het bij dit onderwerp te betrekken. Ik eet heus geen homo of lebie op, ik praat gewoon normaal en heb voor ieder ander respect. maar dat kan ik helaas voor jou en een paar anderen jammer genoeg niet zeggen. Citaat:
Citaat:
Citaat:
http://yahyazakarya.wordpress.com/20...ijk-van-aisha/ Citaat:
*knip* Gelieve niet persoonlijk te worden.
I'm telling you jukst like the doctor told you!!- reset your brain ![]() Laatst gewijzigd door Diatonos : 5 mei 2008 om 06:57. |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#278 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
je mist zelfs een beetje logica wel jammer. en u theorieën zijn alles behalve fantastisch.
![]() |
![]() |
#279 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#280 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
lees en leer, en niet zo maar lopen brullen, dat is nergens voor nodig, heb je geen verstand van zaken meld je af en ga op www.ikzoekaandachtmetmebezemstok.nl
![]() |