![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#261 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door system : 15 september 2008 om 19:48. |
|
|
|
|
|
|
#262 | |
|
Parlementslid
|
Citaat:
Links en Vlaams Laatst gewijzigd door De rechtvaardige rechter : 15 september 2008 om 20:02. |
|
|
|
|
|
|
#263 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Nou, vertel dan .... ? Ik ben echt nieuwsgierig daarnaar en als jij het zo direct kunt zeggen dan hoef ik niet lang te gaan zoeken.
|
|
|
#264 |
|
|
Denk je dat hun aantal groter is dan dat er Joden zijn?
|
|
|
#265 | |
|
|
dan...
|
|
|
|
|
#266 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#267 |
|
|
Ik spreek bijna altijd over democratie. Zoals in de zin:"Wanneer er democratie in Israel bestond, zou het einde van de bezetting in zicht zijn."
|
|
|
|
|
|
#268 |
|
|
Ik denk dat, als er democratie onder het communisme mogelijk was geweest, het Oostblok niet failliet was gegaan en ook zeer veel mensenlevens waren gespaard gebleven.
|
|
|
#269 |
|
|
Los van de discussie over het oostblok, sterven er nog altijd meer dan genoeg door westerse wapens. Treur niet!
|
|
|
|
|
|
#270 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Dit is de dag van de onverwachte aanval van de Duitsers op de Sovjet-Unie. Staf De Clercq was eigenlijk niet voorzien als spreker. Wel een vergadering van het Eenheidsfront. Eerst spreekt senator Piet Finné, dan Elias, vervolgens Albert Deckmijn, Odiel Daem. Staf de Clercq komt onverwachts opdagen en bestijgt het spreekgestoelte en behandelt dan 'de vandaag begonnen grote strijd tussen de Sovjet-Unie en Duitsland'. Dus ik vermoed dat het in de namiddag is geweest, maar daar ben ik niet zeker van. Laatst gewijzigd door system : 15 september 2008 om 21:28. |
|
|
|
|