![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#261 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() En de enigen die nooit iets kunnen waarmaken is dat links uitschot hier. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#262 |
Banneling
|
![]() [quote="Raf"]
[Als ze "aan den dop" staan, dan betekent dat dat ze gewerkt hebben en dus recht hebben op een uitkering. Zo simpel is dat. Een jaar zogezegt werken en dan de rest van hun leven doppen ,de ziekenkas plunderen met vage klachten of ze hangen de platte uit bij het ocmw. |
![]() |
![]() |
![]() |
#263 |
Banneling
|
![]() Aan Raf:
ge zult waarschijnlijk ergens in een dorp rond Mechelen wonen, vandaar da ge da nie begrijpt. Ik woon vlak aan den Bottanique. Wat ik daar 's avonds zie gebeuren, is niet gezond. Ne normale mens gaat nie met keitjes naar mekaar smijten en op fietsen zitten te springen. Dat doen die Jongere marokkanen van de Leuvensesteenweg wel. Hebde gij da gedaan vroeger,met uw maten, stenen naar elkaar gooien "voor te spelen". Astemblief he. En ja in de SITO kunt ge avondschool nederlands volgen. Ons moeder en ons vader hebben da gedaan EN ZELF BETAALD ZONDER STEUN VAN VADERTJE STAAT!!! En tis nie omda ge dopt da ge gewerkt hebt zenne. Als ge lang genoeg wacht dan krijgde na een jaar dop, allez, hier in Belgie toch! En ge vindt dat ook normaal da klein mannen van 3 of 4 jaar of zelfs jonger 's avonds op straat "spelen" met hun oudere broertjes, na 20u. Laatte gij uwe kleine (als ge der enen hebt) van 3 jaar alleen met een ouder broereke van 8 of zo op straat spelen, om 8 of 9 u 's avonds. Ik hing vroeger zelf rond met die mannen,ben nu 24 jaar, en ik weet wat ze doen. Maar ze hebben me één keer iets gelapt en nu ben ik helemaal ertegen. Zo wordt ge anti-marokkaans als ze u familie aanvallen!! Maar ja, in Haacht of Keerbergen hedde daar geen last van hé!! Komt nog is in de zomer naar Parkpop in den Bottanique en ge zult rap uw geld kwijt zijn....aan die o zo goed sprekend Noordafrikanen. Zegt da kiket gezegd heb!!!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#264 |
Banneling
|
![]() aah ja,
raf, gij zijt ook zo ene die als nen andere iets zegt over ne vreemdeling, gij die dan direct bestempeld als racist. Da mag nie zenne.... Foei Foei Foei!! Remember: FREEDOM OF SPEECH, DEMOCRATIE, En niet: ISLAMSTAAT (allez, Verhofstadt is nog nie zo erg als Saddam of George!) |
![]() |
![]() |
![]() |
#265 |
Banneling
|
![]() Raf Schreef:
Als ze "aan den dop" staan, dan betekent dat dat ze gewerkt hebben en dus recht hebben op een uitkering. Zo simpel is dat. Ja, ok. ALS ge gewerkt hebt, en dan maar voor 1 jaar dopgeld, nie langer. Zoals in alle andere landen waar er dop wordt betaald. Raf schreef: Oeteke schreef: Geen kindergeld meer als ze hun kinderen van 1 of 2 jaar niet binnen houden, 's avonds om 8 u... Een avondklok dus. Doet me ergens aan denken... Nee geen avondklok. Jongeren vanaf 16 of 15 mogen 's avonds op straat lopen, maar geen peuters of kleuters he. Dat is een kwestie van VERANTWOORDELIJKHEID VAN DE OUDERS!! En ik ben geen leugenaar want ik lieg niet over wat ik zie. ga maar naar elk Belgisch café in Mechelen aant station en ge zult het wel horen, als ge het wilt horen.... BTW, uw sluitzinneke, wa betekent da? _________________ That which doesn't kill us, makes us stronger Dat welk doodt ons niet, dat maakt ons sterker. heu?? Misschien WITCH (heks) |
![]() |
![]() |
![]() |
#266 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#267 |
Banneling
|
![]() to datri:
zo ver moet het nu ook niet gaan, want dan kunnen mijn ouders ook vertrekken, alhoewel ze hier al 30 jaar zijn en evenveel jaar hier werken. Lees maar mijn eerste berichtje op pag 16 of 17. Gewoon, de criminele vreemdelingen die zich niet willen of kunnen aanpassen terugsturen. Dit moet terug een vredige samenleving worden zoals in den tijd van jullie bommas en bompas. die btw niet in de mijnen wilden gaan werken. Das ook de waarheid...... En we mmust clean their shit up!!spijtig genoeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#268 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#269 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#270 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#271 |
Europees Commissaris
|
![]() We blijven proberen,
als ik het dus goed begrepen heb Oeteke zijt gij anti-marokkaans omdat een aantal marokkanen op een bepaald ogenblik u familie heeft aangevallen!? Ik begrijp dat dat geen prettige ervaring is, maar denkt ge dat er misschien geen Belgische of Hongaarse misdadigers rondlopen ook niet? Zout ge anti-Belg zijn geworden als dat enkele Belgen waren geweest die u familie hadden aangevallen? En ge zegt we sturen de criminele vreemdelingen die niet willen of kunnen aanpassen terug (denk dat zo int VB programma staat ook) maar crimineel wilt zeggen dat men de wet overtreed. Zolang men dus conform met de wetgeving leeft, mogen die mensen nog steeds wat ze willen (bv hoofddoek dragen, Berbers spreken, ......) Hoe stelt gij het u praktisch voor dat kinderen onder de 16jaar niet buiten mogen na 8u (of een ander uur dat doet niet ter zaken)?? Gaat ge overal politie op pad sturen om daar controle op uit te oefenen? Per slot van rekening zijn er evenveel autochtone kinderen die tot in de late uurtjes rond hangen op straat en zijn er elk weekend massa's minderjarigen die zich te pletter zuipen met alle gevolgen van dien soms, maar zoals ge zelf al opmerkt dat is die mensen (en hun ouders) hun verantwoordelijkheid. En sorry dat ik het zeg, maar moest ik een allochtoon zijn, ik zou u ook niet graag zien afkomen zenne. U vraagt respect en gehoord maar zelf wijst u deze mensen - zonder exceptie - met de vinger enkel en alleen op basis van hun afkomst en/of geloof. Wees consequent hé! en "Dit moet terug een vredige samenleving worden zoals in den tijd van jullie bommas en bompas" ?? Weet ge nog wel wat ge aant zeggen zijt? Even vergeten dat er in den tijd van u bomma en bompa 2wereldoorlogen hebben plaatsgevonden!! Wat dat betreft heb ik maar 1 ding te zeggen eigenlijk: O tempora O mores (= Wat een tijd, wat een zeden, Cicero 63 v.Chr.)(of om een moderne zegswijze te gebruiken: "die jeugd van tegenwoordig é, zucht") |
![]() |
![]() |
![]() |
#272 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#273 |
Banneling
|
![]() n�* mivan tè kurvagyerek.
Gij hebt toch op alles een antwoord he. Ik zou nie graag uwe kleine zijn moestte gij mij mij als 3jarige alleen op straat laten rondhangen. Da laat zien wa voor een opvoeding gij hebt genoten he. Dan heb ik liever dat mijne zoon van 3 jaar 's avonds om 8 uur in zijn bed ligt.Ik weet nie waar gij leeft zenne, maar vraagt aan elke gezonde ouder waar hun peuter is om acht uur een ze zullen zeggen dat die in zijn bed ligt.ik beklaag u kinderen als ge die zo laat doen dan zenne. En vergeet nie, gewone Belgen DURVEN (spijtig genoeg) niemeer passeren langs die marokkanen als die aant spelen zijn met stenen... Das gewoon "GESTOORD GEDRAG"!!! En wat die autochtone jongeren doen is mijn probleem nie, tis tenslotte HUN LAND!! En doppen voor iedereen gelijk. MAXIMUM 1 JAAR UITKERING EN DAN TERUG WERKEN!! BELG OF VREEMDELING!! BTW, waar woonde gij juist want daar is precies wel ongezonde lucht zenne in uw dorpke, zo aan u uitspraken te horen.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#274 |
Banneling
|
![]() ik ben niet anti-marokkaans.
Past u gewoon aan en ik behandel u als mijn broeder. heb zelf 2 moslims in de aangetrouwde familie. Daar kom ik goed mee overweg. Mijnen beste maat is zelfs ne marokkaan. En die zeg het zelfs, dat al die "makakken" alles verpesten (zijn woorden). En zegt me is, wa moeten snotapen van 14 jaar 's avonds in de week nog op straat doen IN EEN STAD!!! nie op den buiten he, IN DE STAD!!!!!! Daar valt niks meer te beleven buiten criminaliteit!! En ik had het over PEUTERS EN KLEUTERS... GEEF EERLIJK TOE!! Die moeten toch nie op straat rondhangen op 3 jarige leeftijd? Wees gewoon eerlijk en laat het gezond verstand werken. En weet ge wie de grootste racisten zijn:de marokkanen zelf. 't Is altijd wel iets van "voolen belg of voole juif".En dan zijn wij racisten. komaan, ik ben zelf van Hongaarse afkomst. Ik geeft u nog 1 mooi voorbeeld: vorig jaar tijdens de wekelijkse concerten in de kruidtuin in Mechelen hingen er weer groepen MArokkanen rond. Wat deden die nu. ze hielden een man tegen en vroegen die zijn portefeuille. Toppunt! Da was nen agent in Burger. Dan zijn ze gaan lopen en de flikken daarachter. Ze hebben ze bijna allemaal gepakt.. WELCOME TO MECHELEN! VERGEET NIE! IK SPREEK UITSLUITEND OVER MECHELEN OMDAT IK HIER ALLES VAN WEET! JA, ALLES!!!!! Ik kan u zo 10 huizen aanduiden waar er wel iets illegaals is, zoals drugs , wapens, illegalen,.... "De beste stroper is de beste jager" |
![]() |
![]() |
![]() |
#275 |
Banneling
|
![]() en als ge namen moet hebbe
ik kan er u genoeg geven... |
![]() |
![]() |
![]() |
#276 |
Europees Commissaris
|
![]() In een discussie (en het is hier tenslotte een discussieforum) is het de bedoeling dat je tracht elkanders argumenten te weerlegen tenzij je overtuigd bent geraakt van de ander zijn gelijk, maar goed ik denk dat ik de discussie met u maar ga laten voor wat ze is, want voor veel reden zijt gij precies niet echt vatbaar.
Want ik weet niet waar gij het vandaan haalt dat ik zou gezegd hebben dat het goed is dat kinderen van 3jaar (kunnen kinderen van 3jaar zich al wel zelfstandig voortbewegen ![]() ![]() Anderzijds geeft ge wel abosluut geen antwoord op een vraag die ik u stel, maar soit, u verengt uw perceptie van de werkelijkheid liever tot uw eigen ervaringen ipv ook naar anderen te luisteren. De vraag was trouwens hoe je het praktisch wou aanpakken om mensen -16 van de straat te halen na een bepaald uur van de dag?! |
![]() |
![]() |
![]() |
#277 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Alhoewel kinderen inelkaar slaan is niet mijn stijl de uwe wel das duidelijk. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#278 |
Banneling
|
![]() Hoe dat ik de -16 binnen ga houden 's avonds na 8 of 9 u?
Da's de taak van de ouders. Hoe komt het dat ik toen ik 14 jaar was nooit op straat rondhing?? Omdat ik een opvoeding gekregen heb. Als ge een bekke deftige ouders hebt, dan laten die snotapen van 14 jaar niet alleen op straat. Misschien moet er nog is nen Dutroux komen zodat de mensen hun -16 jarige weer wat gaan binnenhouden 'S AVONDS! Is da een goei antwoord? De ouders moeten WETEN en ZIEN waar hun kinderen zijn, en niemand anders! En ik ben genen ouwe zak, ben zelf va '79 dus... Daarbij, ge moogt pas vanaf 16 jaar op cafe dus wat hebben -16 jarigen dan 's avonds op straat te zoeken. Ze brengen zichzelf gewoon in gevaar. En nogmaals, ik spreek voor Mechelen omdat ik het hier weet en ken! |
![]() |
![]() |
![]() |
#279 |
Banneling
|
![]() en DIES:
ik vereng mij niet tot mijn eigen ervaringen. Hoe komt het dat maten en kenissen dan hetzelfde zeggen? Ik zit veel in de Studentenbuurt van Mechelen en ik weet wat er leeft onder de studenten. Er zijn slechts enkelen die zo naief zijn om te geloven dat er hier niks aan de hand is. De meeste mensen denken zo, maar door Mensen zoals Raf en die Plop-partij AGALEV durven de mensen hun mening niet meer zeggen uit schrik voor de reacties die ze erop krijgen, want geef toe. Als ge zoiets zegt past ge nie in onze "mooie maatschappij". En dan verschieten de mensen als ze de verkiezingsuitlsag zien en weer merken dat de mensen er genoeg van hebben om te werken voor een ander... Komt is ne keer 2 maanden hier wonen int stad en gaat dan is ne keer weg 's avonds. Ge zult rap anders piepen. Ik ken ZE!!Ik weet wat ze willen en hoe ze denken!! En dat weet de politie niet omdat ze die feeling niet hebben. Als Belg is dat niet te begrijpen.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#280 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je veralgemeent bovendien de problemen met een aantal allochtone jongeren, om een hele bevolkingsgroep na te wijzen. Dat is een verkeerde instelling.
|
![]() |
![]() |