![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#261 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Nog leuke foto's:
![]() ![]()
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 14 november 2008 om 22:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#262 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Goh zeg... nog nooit gezien!!!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#263 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar zo te zien, steekt het nog altijd. Dus toch niet zo'n oud brood.
![]() |
#264 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() dubbel
Laatst gewijzigd door Pietje : 14 november 2008 om 22:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#265 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() [quote=Fallen Angel;3803669]Nog leuke foto's:
![]() Inderdaad, leuke foto en niets meer dan dat. |
![]() |
![]() |
![]() |
#266 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Neonazi David Duke met Vlaams Belang:
http://www.nieuwsblad.be/Article/Det...cleID=PU207HO2 http://www.demorgen.be/dm/nl/989/Bin...langster.dhtml En het valt ook altijd op dat die "verwerping van het ideëengoed" gebeurt nadat het nieuws bekend is geworden
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 14 november 2008 om 22:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#267 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() ![]() Daar dacht Filip De Winter toch wel anders over. Hij publiceerde namelijk die foto om Bart De Wever in verlegenheid te brengen.
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 14 november 2008 om 22:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#268 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Only the truth hurts.
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#269 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() En Koen Dillen is naar Degrelle geweest!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#270 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Handig.
![]() En dan u afvragen vanwaar die "sprookjes" over banden tussen vlaams-nationalisten, nazi's en neo nazi's vandaan komen ![]() ![]() ![]()
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 14 november 2008 om 23:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#271 | |||||||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Maar het gaat hier niet zomaar om "een foutje", het gaat om de kern van je betoog : 1. http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=196 Citaat:
2. http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=204 Citaat:
Ik geef toe dat nva soms wat grof is tegen 't VB ( en voeg er ineens aan toe dat ze nog beleefd blijven vergeleken met wat 't VB allemaal zegt ) . Maar haatdragende boodschappen vanuit nva richting de walen heb ik nog niet gevonden, laat staan boodschappen die een zelfde graad van verzuring zouden hebben als die die vanuit de walen richting nva gaan. Oeps, daar gaat je poging om Serge, de racistische waal te vergoeilijken ^^ Citaat:
![]() Ik vind tenslotte volgend citaat van u enorm grappig : Citaat:
Ik zei dus : Citaat:
Je hebt me nog steeds niet aangetoond - zoals ik je vroeg in het 213de berichtje - dat nva zo grof doet tegen de Walen. oopsie. jij stelt dat nva de walen beledigt en twee bevolkingsgroepen tegen elkaar wil opzetten ( bericht 204), je tracht dit aan te tonen met een paar "aangepaste" en onvolledige citaten en daarna ben je al gelukkig als je kan illustreren dat de Nva eens een harde houding aanneemt tegen 't VB ? Ik geef toe, ik ben geen wandelend woordenboek en heb de termen "flaminganten" en "nva'ers" een beetje door elkaar gebruikt. En oke, de nva schiet soms op de Vb'ers en anderen, maar ze doet dit op een beschaafde manier. En hoe je het ook draait of keert, nva schiet terug op een veel beschaafdere manier dan haar tegenstanders. Nogmaals : Ik heb U nog niet zien bewijzen dat de nva grof is tegen de Walen. Ik legde de nadruk ( zal dit nog eens duidelijk herhalen voor je ) op 't feit dat nva NIET overgaat op walenbashing, iets waar jij toch van had gezegd dat ze 't deden. mvg. sint ignacius
Wanneer je ziet dat in het land de armen worden onderdrukt en het recht en de rechtvaardigheid geschonden, wees dan niet verbaasd. Want een hoge ambtenaar wordt door een hogere beschermd, en zij beiden weer door ambtenaren die nog hoger zijn. ~ Boek Prediker, Hoofdstuk 5, vers 7
Laatst gewijzigd door UFSIA : 14 november 2008 om 23:22. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#272 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Ik heb geen dubbelnick, ben geen dubbelnick en vind 't zwakjes dat je tracht iemand zo op de man te spelen. Citaat:
mvg. sint ignacius
Wanneer je ziet dat in het land de armen worden onderdrukt en het recht en de rechtvaardigheid geschonden, wees dan niet verbaasd. Want een hoge ambtenaar wordt door een hogere beschermd, en zij beiden weer door ambtenaren die nog hoger zijn. ~ Boek Prediker, Hoofdstuk 5, vers 7
Laatst gewijzigd door UFSIA : 14 november 2008 om 23:22. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#273 |
Parlementslid
|
![]() Dus Degrelle zal ook wel een Vlaming geweest zijn? En LePen ook?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#274 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Bloedzuigers of parasiet is een ander woord voor de beschrijving die hij hier geeft http://www.youtube.com/watch?v=3pOQNMqqfmY De walen liggen in een coma http://www.youtube.com/watch?v=fuUwEEB9huw Vergelijking met moederskindje http://www.nieuwsbank.nl/inp/2005/06/12/T054.htm Artikeltje geschreven door Bart De Wever Bart De Wever doet het iets genuanceerder dan deze andere Flamingant: http://www.filipdewinter.be/Documents/11.doc Citaat:
Kan je misschien ook on-topic reageren op de mooie foto's die ik gaf. Het is maar een ideetje hoor ![]()
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 15 november 2008 om 12:48. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#275 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het steekt me dat men op dit forum niet verder meer raakt dan posts die er in 2002 ook al stonden. Dat steekt me. Het eeuwige opnieuw opgewarmde prakje. Of dat nu over BDW gaat of over DW of over Agalev of over kustmijnklotenwiedanook, dat maakt me niet uit.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#276 |
Banneling
|
![]() Inderdaad. En op de feestjes van het VB zingen ze wanneer ze half beschonken zijn (en dan vallen de maskers en remmingen): die Fahne Hoh!. Dat is juist, dat klopt.
Maar het zal wel toeval zijn dat zoon Dillen naar Degrelle gaat of dat men NSDAP-liedjes zingt op de stoere feestjes van het Vlaams Belang of dat de SS Obersturmführer Jef François uitgenodigd wordt als eregast op een congres van het VB door wijlen vader Karel Dillen (what's in a name?) in 1983. Je reinste toeval. Laatst gewijzigd door system : 15 november 2008 om 12:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#277 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#278 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() U wordt graag als 'bodemloze put' beschreven?
Leuk weetje
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). |
![]() |
![]() |
![]() |
#279 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#280 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Post die foto nog eens van Koen Dillen. En die van Karel Dillen die de Romeinse groet brengt. Dan zien we eens iets nieuws. En die van BDW in de buurt van Le Pen want die is ook al weer lang geleden. maw... breng kleur en verfrissende discussie op het forum! |
|
![]() |
![]() |