![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#261 |
Minister-President
|
![]() Van die iemand 'anders'... Een snelle reactie (meer tijd wil ik er echt niet aan besteden) waardoor een woordje werd vergeten geeft bij 'gespuis' onmiddellijk aanleiding tot een nieuwe op de persoon gerichte aanval. Bij gebrek aan argumenten. Overigens weeral in strijd met het forumreglement... Ge staat andermaal met de broek op uw enkels.
![]() Laatst gewijzigd door Brugge Veilig en Leefbaar : 16 juli 2009 om 12:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#262 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#263 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als ik zie hoe hij zich hier uitlaat over een alleenstaande moeder van 2 kinderen die kanker heeft, dan moet ik niet te hard gissen hoe hij in het echte leven moet zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#264 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Stop eens met dat melig slachtoffergedoe. Mevrouw Morel en zij alleen is verantwoordelijk voor de video's die ze post, en die video's zijn zum Kotzen!!
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#265 |
Minister-President
|
![]() Groot gelijk, maar ik wijs hen daar niet op. Ik laat ze zichzelf bevuilen met al de drek die ze rondstrooien, bij gebrek aan argumenten (en gezond verstand).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#266 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Ik hoop voor jullie dat het jullie nooit overkomt (kanker). Zou een mooi staaltje karma zijn alleszins dan.
![]() |
![]() |
#267 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
of ziet u morel als een actrice ?
![]() |
![]() |
#268 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Heeft Greet op een grote politieke verkiezingsmeeting een melodrama opgevoerd onder de bombastische tonen van "You never walk alone" ? Heeft zij eigenhandig massaal video en ander materiaal verspreid vanop haar ziekbed ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#269 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Het is niet omdat je het politiek gezien niet eens bent met haar dat je haar daarom nog wat dieper de put moet in stampen. Dat Lucien dergelijke taktieken toepast weten we al jaren, dat anderen hier minstens zo laaghartig en haatdragend zijn verbaasd me enigzins. Sommigen moeten hier dringend eens gaan realiseren dat politiek en persoonlijke emotie 2 verschillende dingen zijn.
![]() |
![]() |
#270 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door born2bewild : 19 juli 2009 om 17:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#271 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Brugge Veilig en Leefbaar.
Volgens burgemeester Moenaert van Brugge een van de meest ''verdraagzame'' personen die hij kent. http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=132 Laatst gewijzigd door daiwa : 19 juli 2009 om 18:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#272 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Het moet hem ERG zwaar op de lever liggen dat Dillen indertijd Vanhecke verkoos als opvolger (in zoverre Dillen wellicht ooit aan hem zal gedacht hebben natuurlijk...) en de Lucien zijn sterretje in Brugge vlug en hard zag tanen waardoor hij als voleerd opportunist dan maar verkoos om solo slim te spelen.
![]() |
![]() |
#273 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#274 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Das just, ik verdroeg niet dat hij jaarlijks op vakantie ging in het vakantiedomein in Zuid-Frankrijk van een vriend-aannemer, die hij jaarlijks voor miljoenen euro aan opdrachten toeschoof... Uw vrienden van het Blok (Vanhecke incluis) vonden dit prima ! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#275 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#276 |
Partijlid
|
![]() ![]()
![]() |
#277 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#278 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Voor alle duidelijkheid het gaat hier over partijpolitiek en het effekt ervan via de media. Als u dat niet aanstaat,voel je vooral niet verplicht hier te blijven,laat staan de persoonlijke toer op te gaan uit frustratie
De waarheid is niet meer dan de leugen die de mensen van je verwachten.’ (Gerrit Komrij) Laatst gewijzigd door globalmedia : 20 juli 2009 om 17:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#279 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben geen fan van Marie-Rose Moreel, maar ik moet de vrouw bewonderen voor haar moed, doorzettingsvermogen en voor het voorbeeld dat ze geeft aan anderen. Zij laat zien aan al degenen die geconfronteerd worden met een ernstige ziekte dat ze niet te vlug de moed moeten laten zakken. Marie-Rose weet ook nog niet of ze het zal halen, één ding weet ze zeker, ze zal vechten tot de laatste snik, dit is nu eenmaal haar karakter. Dat dit mooi meegenomen is tijdens de verkiezingen is een feit, ik ben er echter zeker van dat ze veel liever gezond zou zijn met een paar stemmen minder.
![]() |
#280 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]() |