Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Partijpolitiek en stromingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie.

Antwoord

Discussietools
Oud 16 juli 2009, 12:24   #261
Brugge Veilig en Leefbaar
Minister-President

Brugge Veilig en Leefbaar's schermafbeelding

Standaard

Van die iemand 'anders'... Een snelle reactie (meer tijd wil ik er echt niet aan besteden) waardoor een woordje werd vergeten geeft bij 'gespuis' onmiddellijk aanleiding tot een nieuwe op de persoon gerichte aanval. Bij gebrek aan argumenten. Overigens weeral in strijd met het forumreglement... Ge staat andermaal met de broek op uw enkels.

Laatst gewijzigd door Brugge Veilig en Leefbaar : 16 juli 2009 om 12:25.
Brugge Veilig en Leefbaar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juli 2009, 22:30   #262
Odoric
Partijlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Brugge Veilig en Leefbaar Bekijk bericht
Van die iemand 'anders'... Een snelle reactie (meer tijd wil ik er echt niet aan besteden) waardoor een woordje werd vergeten geeft bij 'gespuis' onmiddellijk aanleiding tot een nieuwe op de persoon gerichte aanval. Bij gebrek aan argumenten. Overigens weeral in strijd met het forumreglement... Ge staat andermaal met de broek op uw enkels.
jaja, uiteraard beste Lucien. Je gebaart je gewoon van de domme (daar ben je goed in, DE basisvereiste om bij LDD te mogen). Ik weet trouwens nog meer dan genoeg over jou, meer dan me lief is jammer genoeg, en het is niet bepaald fraai.
Oud 19 juli 2009, 10:15   #263
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Jazeker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Odoric Bekijk bericht
Ik weet trouwens nog meer dan genoeg over jou, meer dan me lief is jammer genoeg, en het is niet bepaald fraai.
Als ik zie hoe hij zich hier uitlaat over een alleenstaande moeder van 2 kinderen die kanker heeft, dan moet ik niet te hard gissen hoe hij in het echte leven moet zijn.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juli 2009, 10:23   #264
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Kallikles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker Bekijk bericht
Als ik zie hoe hij zich hier uitlaat over een alleenstaande moeder van 2 kinderen die kanker heeft, dan moet ik niet te hard gissen hoe hij in het echte leven moet zijn.
Stop eens met dat melig slachtoffergedoe. Mevrouw Morel en zij alleen is verantwoordelijk voor de video's die ze post, en die video's zijn zum Kotzen!!
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.
Kallikles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juli 2009, 11:49   #265
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
Stop eens met dat melig slachtoffergedoe. Mevrouw Morel en zij alleen is verantwoordelijk voor de video's die ze post, en die video's zijn zum Kotzen!!
Groot gelijk, maar ik wijs hen daar niet op. Ik laat ze zichzelf bevuilen met al de drek die ze rondstrooien, bij gebrek aan argumenten (en gezond verstand).
Oud 19 juli 2009, 14:07   #266
Odoric
Partijlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
Dus met andere woorden Greet Rouffaer was jaren terug ook maar slechts een aandachtshoer omdat ze bewust in de media kwam om te vertellen hoe het voelde om levensgevaarlijk verbrand te zijn en er mee te leren leven? Of mag Morel voor jullie part creperen omdat het "toch maar een mestkever is"?
Ik hoop voor jullie dat het jullie nooit overkomt (kanker). Zou een mooi staaltje karma zijn alleszins dan.
Oud 19 juli 2009, 15:36   #267
globalmedia
Minister-President

globalmedia's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dus met andere woorden Greet Rouffaer was jaren terug ook maar slechts een aandachtshoer omdat ze bewust in de media kwam om te vertellen hoe het voelde om levensgevaarlijk verbrand te zijn en er mee te leren leven? Of mag Morel voor jullie part creperen omdat het "toch maar een mestkever is"?
Ik hoop voor jullie dat het jullie nooit overkomt (kanker). Zou een mooi staaltje karma zijn alleszins dan.
wat heeft Rouffaer met partijpolitiek te maken?
of ziet u morel als een actrice ?
Oud 19 juli 2009, 17:27   #268
Minister-President

Standaard

Citaat:
Was Greet Rouffaer maandenlang medelijden aan het opwekken om stemmen te schooien ?
Heeft Greet op een grote politieke verkiezingsmeeting een melodrama opgevoerd onder de bombastische tonen van "You never walk alone" ? Heeft zij eigenhandig massaal video en ander materiaal verspreid vanop haar ziekbed ?
Oud 19 juli 2009, 17:37   #269
Odoric
Partijlid

Standaard

Citaat:
Was Greet Rouffaer maandenlang medelijden aan het opwekken om stemmen te schooien ?
Heeft Greet op een grote politieke verkiezingsmeeting een melodrama opgevoerd onder de bombastische tonen van "You never walk alone" ? Heeft zij eigenhandig massaal video en ander materiaal verspreid vanop haar ziekbed ?
@GlobalMedia en citroenliberaaltje: het gaat er hem om dat beiden een gruwelijk lot getroffen hebben en de manier waarop ze er in positieve zin mee omgaan/gingen. Net zoals Rouffaer toonde Morel dat dergelijke gebeurtenissen geen sociale isolatie/dood moeten betekenen maar net kracht kunnen geven.
Het is niet omdat je het politiek gezien niet eens bent met haar dat je haar daarom nog wat dieper de put moet in stampen. Dat Lucien dergelijke taktieken toepast weten we al jaren, dat anderen hier minstens zo laaghartig en haatdragend zijn verbaasd me enigzins. Sommigen moeten hier dringend eens gaan realiseren dat politiek en persoonlijke emotie 2 verschillende dingen zijn.
Oud 19 juli 2009, 17:47   #270
born2bewild
Banneling

Standaard

Citaat:
Dat Lucien dergelijke taktieken toepast weten we al jaren, dat anderen hier minstens zo laaghartig en haatdragend zijn verbaasd me enigzins. Sommigen moeten hier dringend eens gaan realiseren dat politiek en persoonlijke emotie 2 verschillende dingen zijn.
wie is lucien?

Laatst gewijzigd door born2bewild : 19 juli 2009 om 17:48.
born2bewild is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juli 2009, 18:14   #271
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door born2bewild Bekijk bericht
wie is lucien?
Brugge Veilig en Leefbaar.

Volgens burgemeester Moenaert van Brugge een van de meest ''verdraagzame'' personen die hij kent.

http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=132

Laatst gewijzigd door daiwa : 19 juli 2009 om 18:18.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juli 2009, 18:47   #272
Odoric
Partijlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht

Volgens burgemeester Moenaert van Brugge een van de meest ''verdraagzame'' personen die hij kent.

Het is trouwens typerend dat Lucien zowat overal het Blok/Belang in laat opdraven. Hij heeft last van winderigheid? De schuld van het Belang! Zijn hond pist in huis? Een complot van Dewinter!!! etc etc
Het moet hem ERG zwaar op de lever liggen dat Dillen indertijd Vanhecke verkoos als opvolger (in zoverre Dillen wellicht ooit aan hem zal gedacht hebben natuurlijk...) en de Lucien zijn sterretje in Brugge vlug en hard zag tanen waardoor hij als voleerd opportunist dan maar verkoos om solo slim te spelen.
Oud 19 juli 2009, 20:40   #273
Henri1
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door globalmedia Bekijk bericht
wat heeft Rouffaer met partijpolitiek te maken?
of ziet u morel als een actrice ?
Een goede aktrice maar een slecht acteur.
Henri1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juli 2009, 08:27   #274
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht

Das just, ik verdroeg niet dat hij jaarlijks op vakantie ging in het vakantiedomein in Zuid-Frankrijk van een vriend-aannemer, die hij jaarlijks voor miljoenen euro aan opdrachten toeschoof...
Uw vrienden van het Blok (Vanhecke incluis) vonden dit prima !
Oud 20 juli 2009, 17:26   #275
globalmedia
Minister-President

Standaard

Citaat:
@GlobalMedia en citroenliberaaltje: het gaat er hem om dat beiden een gruwelijk lot getroffen hebben en de manier waarop ze er in positieve zin mee omgaan/gingen. Net zoals Rouffaer toonde Morel dat dergelijke gebeurtenissen geen sociale isolatie/dood moeten betekenen maar net kracht kunnen geven.
Het is niet omdat je het politiek gezien niet eens bent met haar dat je haar daarom nog wat dieper de put moet in stampen. Dat Lucien dergelijke taktieken toepast weten we al jaren, dat anderen hier minstens zo laaghartig en haatdragend zijn verbaasd me enigzins. Sommigen moeten hier dringend eens gaan realiseren dat politiek en persoonlijke emotie 2 verschillende dingen zijn.
naast de kwestie praten is duidelijk je stokpaard
Oud 20 juli 2009, 17:31   #276
Odoric
Partijlid

Standaard

Citaat:
naast de kwestie praten is duidelijk je stokpaard
Dan praat ik liever naast de kwestie dan dat ik zo'n verzuurde zakzeiker wordt zoals jij en nonkel Lucien aglijk... Zoek eens een hobby anders...
Oud 20 juli 2009, 17:32   #277
Odoric
Partijlid

Standaard

Citaat:
Das just, ik verdroeg niet dat hij jaarlijks op vakantie ging in het vakantiedomein in Zuid-Frankrijk van een vriend-aannemer, die hij jaarlijks voor miljoenen euro aan opdrachten toeschoof...
Uw vrienden van het Blok (Vanhecke incluis) vonden dit prima !
Jaloersheid en afgunst, DE politieke drijfveer van het "fenomeen" Decoorne sinds jaar en dag.
Oud 20 juli 2009, 17:42   #278
globalmedia
Minister-President

Standaard

Citaat:
Dan praat ik liever naast de kwestie dan dat ik zo'n verzuurde zakzeiker wordt zoals jij en nonkel Lucien aglijk... Zoek eens een hobby anders...
nog maar eens naast de kwestie
Voor alle duidelijkheid het gaat hier over partijpolitiek en het effekt ervan via de media.
Als u dat niet aanstaat,voel je vooral niet verplicht hier te blijven,laat staan de persoonlijke toer op te gaan uit frustratie

Laatst gewijzigd door globalmedia : 20 juli 2009 om 17:57.
globalmedia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juli 2009, 17:53   #279
guido 007
Secretaris-Generaal VN

guido 007's schermafbeelding

Standaard

Ik ben geen fan van Marie-Rose Moreel, maar ik moet de vrouw bewonderen voor haar moed, doorzettingsvermogen en voor het voorbeeld dat ze geeft aan anderen. Zij laat zien aan al degenen die geconfronteerd worden met een ernstige ziekte dat ze niet te vlug de moed moeten laten zakken. Marie-Rose weet ook nog niet of ze het zal halen, één ding weet ze zeker, ze zal vechten tot de laatste snik, dit is nu eenmaal haar karakter. Dat dit mooi meegenomen is tijdens de verkiezingen is een feit, ik ben er echter zeker van dat ze veel liever gezond zou zijn met een paar stemmen minder.
Oud 20 juli 2009, 18:12   #280
Odoric
Partijlid

Standaard

Citaat:
nog maar eens naast de kwestie
Voor alle duidelijkheid het gaat hier over partijpolitiek en het effekt ervan via de media.
Als u dat niet aanstaat,voel je vooral niet verplicht hier te blijven,laat staan de persoonlijke toer op te gaan uit frustratie
Persoonlijke toer.... zeg dat eens tegen je knuffelvriendje Decoorne. Alles wat hij post heeft met persoonlijke rancune te maken...

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:41.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be