Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 11 februari 2005, 17:59   #261
Bristow
Burger

Bristow's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door democratsteve
...
Dus once again, ik wacht op uw "bewijs" voor die 800° in het rapport.
Sterker, ik doe u een belofte.
Indien u hier de berekening plaatst die de vermeende 800° uit het rapport BEWIJST, dan mag u uw rekeningnr erbij vermelden en zal ik onmiddelijk 1000 € overschrijven!!!!
Shit, nu dacht ik al 1000 € rijker te worden.

Probleem is dat ik die 800° niet in het verslag vind.
Zoek jij het misschien eens op: http://wtc.nist.gov/

En dan delen we de 1000 €.

Ik denk dat je steeds verwijst naar initiële verslagen, niet naar de uitvoerige analyses die door het NIST worden uitgevoerd, en die trouwens nog niet definitief zijn. Dat van WTC 7 is nog helemaal niet gepubliceerd.
Bristow is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 februari 2005, 18:05   #262
Gun
Perm. Vertegenwoordiger VN

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nadine
Zeg, wat een vraag? Wist je dan nog niet dat 2004gun=bruut geweld=liesl een echte neonazi en antisemiet was die zomaar klakkeloos copieerd wat op deze neonazi site te lezen staat:
http://www.stormfront.org/forum/show...84#post1635784
Kijk maar voor jezelf

Voorzeker dat hij daar ook zijn holocaust negationisme gaat uithalen. Dus iemand die Stormfront hier komt copieren... dat laat al geen twijfels meer over wat voor een persoon dat is!
Juffrouw Nadine van Malines,

't Was ff geleden, maar we zijn er weer ...
Blijkbaar heeft die persoon van uw link gelijkaardige bronnen ...
Maar zoals reeds gemeld in het verleden: bruut geweld, liesl, stormfront, ... zijn mij volkomen vreemd en ik apprecieer uw persoonlijke uitlatingen allerminst

MVG
Oud 11 februari 2005, 18:13   #263
nadine
Parlementslid

nadine's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 2004gun
Juffrouw Nadine van Malines,

't Was ff geleden, maar we zijn er weer ...
Blijkbaar heeft die persoon van uw link gelijkaardige bronnen ...
Maar zoals reeds gemeld in het verleden: bruut geweld, liesl, stormfront, ... zijn mij volkomen vreemd en ik apprecieer uw persoonlijke uitlatingen allerminst

MVG
klein probleempje
die tekst is nergens anders te vinden op internet. Dus de bronnen zijn duidelijk je geliefde stromfront.org site. Of je dat nu apprecieerd of niet, dat is jouw probleem maar de waarheid doet soms pijn hé

En ik dacht dat het forum hier nederlandstalig was en Malines toch Mechelen is? Ben jij een Waal die hier afgezakt is?
Oud 11 februari 2005, 18:16   #264
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
klein probleempje
die tekst is nergens anders te vinden op internet. Dus de bronnen zijn duidelijk je geliefde stromfront.org site. Of je dat nu apprecieerd of niet, dat is jouw probleem maar de waarheid doet soms pijn hé

En ik dacht dat het forum hier nederlandstalig was en Malines toch Mechelen is? Ben jij een Waal die hier afgezakt is?
Los uw probleempjes zelf op ... die tekst is in het Engels te lezen en indien U een beetje uit uw ogen kijkt ziet U de verschillen.
Oud 11 februari 2005, 18:28   #265
nadine
Parlementslid

Standaard

Stormfront (en enige plaats op internet waar het ZO staat)
http://www.stormfront.org/forum/show...84#post1635784
New Yorks burgemeester Rudy Giuliani, heeft er voor gezorgd dat het staal massaal is weggevoerd en gerecycleerd alvorens enig onderzoek kon worden uitgevoerd. Een groot deel werd gerecycleerd in Amerika door Metals Management, een bedrijf uit New York met aan het hoofd de Joodse directeur Alan Ratner. Een deel van het staal is ook verkocht aan Indië en China.
Op het moment wanneer Heilige Rudy en Recycleerder Ratner de bewijzen aan het vernietigen waren, kloegen veel experts niet alleen over de effectieve recylage, maar ook over het feit dat de regering en overheidsdiensten een verstikkende controle uitoefenden op het aan de gang zijnde onderzoek.

2004gun, op de pagina hiervoor
http://forum.politics.be/showthread....991#post932991
New Yorks burgemeester Rudy Giuliani, heeft er voor gezorgd dat het staal massaal is weggevoerd en gerecycleerd alvorens enig onderzoek kon worden uitgevoerd. Een groot deel werd gerecycleerd in Amerika door Metals Management, een bedrijf uit New York met aan het hoofd de Joodse directeur Alan Ratner. Een deel van het staal is ook verkocht aan Indië en China.
en iets verder:

Blijkbaar hemelsbreed verschil
Op het moment wanneer Heilige Rudy en Recycleerder Ratner de bewijzen aan het vernietigen waren, kloegen veel experst niet alleen over de effectieve recylage, maar ook over het feit dat de regering en overheidsdiensten een verstikkende controle uitoefenden op het aan de gang zijnde onderzoek

Dus jij en die kaalkop op de neonazi site stormfront.org hebben woord voor woord dezelfde en identieke vertaling gemaakt
Oud 11 februari 2005, 18:34   #266
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dus jij en die kaalkop op de neonazi site stormfront.org hebben woord voor woord dezelfde en identieke vertaling gemaakt
Doe er mee wat je wil, ik kan in alle eer en geweten zeggen dat ik niets gecopieerd heb van op andere forums, noch op andere forums iets van die aard heb gepost...

Ik kan niet tegenhouden dat mijn eigen posts worden gecopieerd wanneer deze iemand anders goed uitkomen ...

Case closed ...
Oud 11 februari 2005, 18:37   #267
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Stormfront
Wat voer jij daar uit?
Oud 11 februari 2005, 18:43   #268
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wat voer jij daar uit?
nadine zal op zoek zijn naar leuke tekstjes , kopiëerd die daar en wist/verandert net die delen die Joden of Israëlieten in een slecht daglicht zouden kunnen zetten
praha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 februari 2005, 18:59   #269
democratsteve
Minister-President

democratsteve's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bristow
Shit, nu dacht ik al 1000 € rijker te worden.

Probleem is dat ik die 800° niet in het verslag vind.
Zoek jij het misschien eens op: http://wtc.nist.gov/

En dan delen we de 1000 €.

Ik denk dat je steeds verwijst naar initiële verslagen, niet naar de uitvoerige analyses die door het NIST worden uitgevoerd, en die trouwens nog niet definitief zijn. Dat van WTC 7 is nog helemaal niet gepubliceerd.
Nice try.
Het eerste officiële rapport werd op 13 sept. gepubliceerd in de "Journal of Ingeneering Mechanics" met de titel:
"Why Did the World Trade Center Collapse? - Simple Analysis"
SIMPLISTIC analyses was een betere titel geweest. 8)
Vervolgens is al in MEI 2002 het officiêle rapport:“World Trade Center Building Performance Study: Data Collection, Preliminary Observations and Recommendations”, verschenen.
Verantwoordelijken voor het Rapport:
Het NIST (National Institute of Standards and Technology), een overheidsinstelling.
Het ASCE (American Society of Civil Engineers), ook een overheidsinstelling.
Het BPAT (Building Performance Assessment Team), benoemd door FEMA (Federal Emergency Managment Association) dus ook in dienst van de overheid.
Dus nogmaals, GEEN enkel ONAFHANKELIJK onderzoek is verricht!!!
Alles onder controle van de overheid.
Maar bon, indien jij verkiest BLINDELINGS en KRITIEKLOOS de Bush Administration te geloven is dat uw zaak.
Ik vraag me wel af waar en wanneer Bush die geloofwaardigheid verdient heeft bij U.
Of ben jij een van diegenen die er nog steeds van overtuigd is dat ze morgen WMD's gaan vinden????

Laatst gewijzigd door democratsteve : 11 februari 2005 om 19:00.
democratsteve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 februari 2005, 19:02   #270
nadine
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door praha
nadine zal op zoek zijn naar leuke tekstjes , kopiëerd die daar en wist/verandert net die delen die Joden of Israëlieten in een slecht daglicht zouden kunnen zetten
zeer leuk

de tekst op strondfront.org
02-08-2005, 04:30 PM

de door 2004gun gecopieerde tekst
Vandaag, 16:21 (dus 02-11-2005)

Wie copieert wie?
Daarbij komt dat op het ganse internet die tekst nergens anders te vinden is dan op stromfront. Wat ik daar doe? Eenvoudig hoor: neem een zinnetje van 2004gun, zet het in google, en rarara wat komt er als enigste uit de bus

Als men over 11/9 eender wat gaat verkondigen dan is dit misschien wel een veel duidelijker bewijsvorming
Citaat:
en dan gaan klagen

Ik kan niet tegenhouden dat [SIZE=3]mijn eigen posts worden gecopieerd[/SIZE] wanneer deze iemand anders goed uitkomen ...

Case closed ...
wanneer men op heterdaad betrapt wordt. Zielig hé... "mijn eigen posts gecopieerd worden".... twee dagen !!! voor dat ze geschreven werden
Oud 11 februari 2005, 19:09   #271
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

@nadine

ja vond ik toch ook leuk
anders zou ik 'm niet gepost hebben , tiens

wat niet wegneemt dat 't geen je zegt over 2004gun best waar zou kunnen zijn
Oud 11 februari 2005, 19:09   #272
Bristow
Burger

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door democratsteve
Nice try.
Het eerste officiële rapport werd op 13 sept. gepubliceerd in de "Journal of Ingeneering Mechanics" met de titel:
"Why Did the World Trade Center Collapse? - Simple Analysis"
SIMPLISTIC analyses was een betere titel geweest. 8)
Vervolgens is al in MEI 2002 het officiêle rapport:“World Trade Center Building Performance Study: Data Collection, Preliminary Observations and Recommendations”, verschenen.
Verantwoordelijken voor het Rapport:
Het NIST (National Institute of Standards and Technology), een overheidsinstelling.
Het ASCE (American Society of Civil Engineers), ook een overheidsinstelling.
Het BPAT (Building Performance Assessment Team), benoemd door FEMA (Federal Emergency Managment Association) dus ook in dienst van de overheid.
Dus nogmaals, GEEN enkel ONAFHANKELIJK onderzoek is verricht!!!
Alles onder controle van de overheid.
Maar bon, indien jij verkiest BLINDELINGS en KRITIEKLOOS de Bush Administration te geloven is dat uw zaak.
Ik vraag me wel af waar en wanneer Bush die geloofwaardigheid verdient heeft bij U.
Of ben jij een van diegenen die er nog steeds van overtuigd is dat ze morgen WMD's gaan vinden????
Je bent "rond de pot aan het draaien", steve.
Op 13/9/2001 is er geen officieel verslag verschenen. Dat kan toch niet.
Het NIST is nu bezig met een heel uitvoerig wetenschappelijk onderzoek. Als je denkt dat al die wetenschappers en onderzoekers oneerlijk zijn, soit.
Maar vindt echte wetenschappers die de analyses van de NIST ontkrachten. En die dat doen met technische en wetenschappelijke argumenten.

Steeds maar verwijzen naar verklaringen en artikels van drie jaren geleden, dat "pakt niet".
Oud 11 februari 2005, 19:10   #273
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

@nadine

btw heb je nu al geminderd met dien broom te smoren ?
Oud 11 februari 2005, 19:10   #274
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
de tekst op strondfront.org 02-08-2005, 04:30 PM
de door 2004gun gecopieerde tekst Vandaag, 16:21 (dus 02-11-2005)
Wie copieert wie?
Doe uw onderzoek eens deftig, die post heb ik vorige week al eens gepost in een andere discussie (deze verschijn trouwens ook niet in Google search).

Sorry S
Oud 11 februari 2005, 19:11   #275
exodus

exodus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Je bent "rond de pot aan het draaien", steve.
Op 13/9/2001 is er geen officieel verslag verschenen. Dat kan toch niet.
Het NIST is nu bezig met een heel uitvoerig wetenschappelijk onderzoek. Als je denkt dat al die wetenschappers en onderzoekers oneerlijk zijn, soit.
Maar vindt echte wetenschappers die de analyses van de NIST ontkrachten. En die dat doen met technische en wetenschappelijke argumenten.

Steeds maar verwijzen naar verklaringen en artikels van drie jaren geleden, dat "pakt niet".
Je vindt ook echte wetenschappers en experts die zeggen dat het gebouw gedynamiteerd is.... diegene die zeggen dat het niet zo is werken allemaal voor de regering.
Oud 11 februari 2005, 19:14   #276
nadine
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Doe uw onderzoek eens deftig, die post heb ik vorige week al eens gepost in een andere discussie (deze verschijn trouwens ook niet in Google search).

Sorry S
Geef daar dan het bewijs van! Of maak je weer zo eens een hoax
Oud 11 februari 2005, 19:16   #277
nadine
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door praha
@nadine

btw heb je nu al geminderd met dien broom te smoren ?
antwoord staat al op de thread waar je het vroeg
Oud 11 februari 2005, 19:17   #278
Bristow
Burger

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus
Je vindt ook echte wetenschappers en experts die zeggen dat het gebouw gedynamiteerd is.... diegene die zeggen dat het niet zo is werken allemaal voor de regering.
En waar zijn deze analyses? Op de junk-sites die ook beweren dat alles in de wereld één groot complot is. Dat is inderdaad heel geloofwaardig.

Ik hecht inderdaad meer geloof in erkende experts op allerlei gebieden uit gereputeerde universiteiten dan in crack-pots.

Dat heeft niets te maken met blind geloof in de overheid.

Maar er zijn teveel mensen die genoeg begrijpen van de materie om te weten dat de rapporten niet zomaar lullen.

Ik zal het nog anders zeggen. Elke regering liegt, dus ook de Amerikaanse. Maar ze liegt niet op die wijze, dat zou het ons, de burgers, veel te gemakkelijk maken.
Oud 11 februari 2005, 19:20   #279
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
antwoord staat al op de thread waar je het vroeg
'k zag het ondertussen, nu zou ik dat niet meteen een antwoord durven noemen maar kom

Laatst gewijzigd door praha : 11 februari 2005 om 19:20.
Oud 11 februari 2005, 19:26   #280
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
En waar zijn deze analyses? Op de junk-sites die ook beweren dat alles in de wereld één groot complot is. Dat is inderdaad heel geloofwaardig.

Ik hecht inderdaad meer geloof in erkende experts op allerlei gebieden uit gereputeerde universiteiten dan in crack-pots.

Dat heeft niets te maken met blind geloof in de overheid.

Maar er zijn teveel mensen die genoeg begrijpen van de materie om te weten dat de rapporten niet zomaar lullen.

Ik zal het nog anders zeggen. Elke regering liegt, dus ook de Amerikaanse. Maar ze liegt niet op die wijze, dat zou het ons, de burgers, veel te gemakkelijk maken.
daar zeg je wat interessants
ik 'slik' de officiele ook niet zomaar maar inderdaad als het de opzet was om ons om te tuin te leiden moet het toch zo deftig kunnen dat ze er ook in slagen zonder enige vorm van argwaan op te wekken
anderszijds, wie weet wat doen regeringen ons niet allemaal 'slikken' en dit voor lange tijd reeds, het kan evengoed een psychologisch, en bij voorbaat een zeker gewonnen, spelletje zijn om te zien hoever ze kunnen gaan, hoeveel moeite ze zich moeten troosten om nog iets geloofwaardig te maken, en in hoever ze achteraf het verhaaltje nog kunnen bij aanpassen

Laatst gewijzigd door praha : 11 februari 2005 om 19:27.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:19.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be