![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#261 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Probleem is dat ik die 800° niet in het verslag vind. Zoek jij het misschien eens op: http://wtc.nist.gov/ En dan delen we de 1000 €. ![]() Ik denk dat je steeds verwijst naar initiële verslagen, niet naar de uitvoerige analyses die door het NIST worden uitgevoerd, en die trouwens nog niet definitief zijn. Dat van WTC 7 is nog helemaal niet gepubliceerd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#262 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
't Was ff geleden, maar we zijn er weer ... Blijkbaar heeft die persoon van uw link gelijkaardige bronnen ... Maar zoals reeds gemeld in het verleden: bruut geweld, liesl, stormfront, ... zijn mij volkomen vreemd en ik apprecieer uw persoonlijke uitlatingen allerminst MVG
![]() |
![]() |
#263 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() ![]() En ik dacht dat het forum hier nederlandstalig was en Malines toch Mechelen is? Ben jij een Waal die hier afgezakt is?
![]() |
![]() |
![]() |
#264 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#265 |
Parlementslid
|
![]() Stormfront (en enige plaats op internet waar het ZO staat)
http://www.stormfront.org/forum/show...84#post1635784 New Yorks burgemeester Rudy Giuliani, heeft er voor gezorgd dat het staal massaal is weggevoerd en gerecycleerd alvorens enig onderzoek kon worden uitgevoerd. Een groot deel werd gerecycleerd in Amerika door Metals Management, een bedrijf uit New York met aan het hoofd de Joodse directeur Alan Ratner. Een deel van het staal is ook verkocht aan Indië en China. Op het moment wanneer Heilige Rudy en Recycleerder Ratner de bewijzen aan het vernietigen waren, kloegen veel experts niet alleen over de effectieve recylage, maar ook over het feit dat de regering en overheidsdiensten een verstikkende controle uitoefenden op het aan de gang zijnde onderzoek. 2004gun, op de pagina hiervoor http://forum.politics.be/showthread....991#post932991 New Yorks burgemeester Rudy Giuliani, heeft er voor gezorgd dat het staal massaal is weggevoerd en gerecycleerd alvorens enig onderzoek kon worden uitgevoerd. Een groot deel werd gerecycleerd in Amerika door Metals Management, een bedrijf uit New York met aan het hoofd de Joodse directeur Alan Ratner. Een deel van het staal is ook verkocht aan Indië en China. en iets verder: Blijkbaar hemelsbreed verschil Op het moment wanneer Heilige Rudy en Recycleerder Ratner de bewijzen aan het vernietigen waren, kloegen veel experst niet alleen over de effectieve recylage, maar ook over het feit dat de regering en overheidsdiensten een verstikkende controle uitoefenden op het aan de gang zijnde onderzoek Dus jij en die kaalkop op de neonazi site stormfront.org hebben woord voor woord dezelfde en identieke vertaling gemaakt ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#266 | |
|
![]() Citaat:
Ik kan niet tegenhouden dat mijn eigen posts worden gecopieerd wanneer deze iemand anders goed uitkomen ... Case closed ...
![]() |
![]() |
#267 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#268 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#269 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Het eerste officiële rapport werd op 13 sept. gepubliceerd in de "Journal of Ingeneering Mechanics" met de titel: "Why Did the World Trade Center Collapse? - Simple Analysis" SIMPLISTIC analyses was een betere titel geweest. 8) Vervolgens is al in MEI 2002 het officiêle rapport:“World Trade Center Building Performance Study: Data Collection, Preliminary Observations and Recommendations”, verschenen. Verantwoordelijken voor het Rapport: Het NIST (National Institute of Standards and Technology), een overheidsinstelling. Het ASCE (American Society of Civil Engineers), ook een overheidsinstelling. Het BPAT (Building Performance Assessment Team), benoemd door FEMA (Federal Emergency Managment Association) dus ook in dienst van de overheid. Dus nogmaals, GEEN enkel ONAFHANKELIJK onderzoek is verricht!!! Alles onder controle van de overheid. Maar bon, indien jij verkiest BLINDELINGS en KRITIEKLOOS de Bush Administration te geloven is dat uw zaak. Ik vraag me wel af waar en wanneer Bush die geloofwaardigheid verdient heeft bij U. Of ben jij een van diegenen die er nog steeds van overtuigd is dat ze morgen WMD's gaan vinden????
"It is dangerous to be right when the government is wrong" -voltaire- Laatst gewijzigd door democratsteve : 11 februari 2005 om 19:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#270 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() de tekst op strondfront.org 02-08-2005, 04:30 PM de door 2004gun gecopieerde tekst Vandaag, 16:21 (dus 02-11-2005) Wie copieert wie? Daarbij komt dat op het ganse internet die tekst nergens anders te vinden is dan op stromfront. Wat ik daar doe? Eenvoudig hoor: neem een zinnetje van 2004gun, zet het in google, en rarara wat komt er als enigste uit de bus ![]() Als men over 11/9 eender wat gaat verkondigen dan is dit misschien wel een veel duidelijker bewijsvorming ![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#271 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() @nadine
ja vond ik toch ook leuk ![]() anders zou ik 'm niet gepost hebben , tiens wat niet wegneemt dat 't geen je zegt over 2004gun best waar zou kunnen zijn |
![]() |
![]() |
![]() |
#272 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Op 13/9/2001 is er geen officieel verslag verschenen. Dat kan toch niet. Het NIST is nu bezig met een heel uitvoerig wetenschappelijk onderzoek. Als je denkt dat al die wetenschappers en onderzoekers oneerlijk zijn, soit. Maar vindt echte wetenschappers die de analyses van de NIST ontkrachten. En die dat doen met technische en wetenschappelijke argumenten. Steeds maar verwijzen naar verklaringen en artikels van drie jaren geleden, dat "pakt niet". |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#273 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() @nadine
btw heb je nu al geminderd met dien broom te smoren ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#274 | |
|
![]() Citaat:
Sorry S
![]() |
![]() |
#275 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#276 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#277 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#278 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Ik hecht inderdaad meer geloof in erkende experts op allerlei gebieden uit gereputeerde universiteiten dan in crack-pots. Dat heeft niets te maken met blind geloof in de overheid. Maar er zijn teveel mensen die genoeg begrijpen van de materie om te weten dat de rapporten niet zomaar lullen. Ik zal het nog anders zeggen. Elke regering liegt, dus ook de Amerikaanse. Maar ze liegt niet op die wijze, dat zou het ons, de burgers, veel te gemakkelijk maken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#279 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door praha : 11 februari 2005 om 19:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#280 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ik 'slik' de officiele ook niet zomaar maar inderdaad als het de opzet was om ons om te tuin te leiden moet het toch zo deftig kunnen dat ze er ook in slagen zonder enige vorm van argwaan op te wekken anderszijds, wie weet wat doen regeringen ons niet allemaal 'slikken' en dit voor lange tijd reeds, het kan evengoed een psychologisch, en bij voorbaat een zeker gewonnen, spelletje zijn om te zien hoever ze kunnen gaan, hoeveel moeite ze zich moeten troosten om nog iets geloofwaardig te maken, en in hoever ze achteraf het verhaaltje nog kunnen bij aanpassen Laatst gewijzigd door praha : 11 februari 2005 om 19:27. |
|
![]() |
![]() |