Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Partijpolitiek en stromingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie.

Antwoord

Discussietools
Oud 24 mei 2009, 20:55   #261
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Jazeker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
En hoe wil jij die Islamisering tegenhouden? Die stopt niet vanzelf als het VB aan de macht komt.
Ja maar als het VB aan de macht komt dan ben ik wetteloos en kan ik hen bestrijden. Ik ze me reeds hard als Hitler roepen (ik neem trouwens zo een oud jaren 30 microfoontje met behorende luidsprekers in plaats van die Class AAA digital toestanden) en schreeuw het gewoon uit.

Succes verzekerd Moet ik enkel niet de fout maken om een oorlog op drie fronten te starten.

Citaat:
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 mei 2009, 21:03   #262
Hot Marijke
Staatssecretaris

Hot Marijke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
En hoe wil jij die Islamisering tegenhouden? Die stopt niet vanzelf als het VB aan de macht komt.
Heb ik dat ergens beweerd? Maar ken jij een partij buiten het VB die dit probleem luidop durft aan te kaarten? Niets stopt vanzelf, maar het wordt tijd dat er maatregelen genomen worden door eender welke partij die het probleem erkent en er ook iets aan wil doen. Het gaat mij helemaal niet om het VB. Maar helaas zijn de traditionele partijen in slaap gewiegd door hun geïndoctrineerde politieke "correctheid". De dwangovertuiging dat links intellectueel & verdraagzaam is en rechts idioot & onverdraagzaam. D�*t is pas populisme!

Kritiek op de Islam is wettelijk verboden, terwijl diezelfde Islam een vrijgeleide krijgt om de macht in Europa geleidelijk aan over te nemen. Of je nu extreem links of extreem rechts bent, dit doet niks terzake. Het gevaar is reeël en degenen die dit niet (willen/kunnen/mogen) zien worden - in het beste geval -wakker onder een Islamitische regering in een land dat eens het hunne was. "Wir haben es nicht gewusst" zullen hun laatste woorden zijn.

Hot Marijke

A Day without Sex is a Day without Sunshine

Laatst gewijzigd door Hot Marijke : 24 mei 2009 om 21:04.
Hot Marijke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 mei 2009, 21:05   #263
Flanelcondoom
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hot Marijke Bekijk bericht
Heb ik dat ergens beweerd? Maar ken jij een partij buiten het VB die dit probleem luidop durft aan te kaarten? Niets stopt vanzelf, maar het wordt tijd dat er maatregelen genomen worden door eender welke partij die het probleem erkent en er ook iets aan wil doen. Het gaat mij helemaal niet om het VB. Maar helaas zijn de traditionele partijen in slaap gewiegd door hun geïndoctrineerde politieke "correctheid". De dwangovertuiging dat links intellectueel & verdraagzaam is en rechts idioot & onverdraagzaam. D�*t is pas populisme!

Kritiek op de Islam is wettelijk verboden, terwijl diezelfde Islam een vrijgeleide krijgt om de macht in Europa geleidelijk aan over te nemen. Of je nu extreem links of extreem rechts bent, dit doet niks terzake. Het gevaar is reeël en degenen die dit niet (willen/kunnen/mogen) zien worden - in het beste geval -wakker onder een Islamitische regering in een land dat eens het hunne was. "Wir haben es nicht gewusst" zullen hun laatste woorden zijn.
Jij bent wel fameus doctrinair, he.
Flanelcondoom is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 mei 2009, 21:06   #264
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

liberalist_NL's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Briljant.
liberalist_NL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 mei 2009, 21:28   #265
anoniempje
Gouverneur

anoniempje's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat zie je fout. Ik heb maar één doel: de situatie op een objectieve manier te ontleden en over eventuele oplossingen na te denken. Dit heeft niets met het VB te maken.
Objectief? Jouw verheerlijking en zelfs verafgoding van het Vlaams Belang is niet meer subtiel te noemen.
Heb het lef daarvoor uit te komen.
anoniempje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 mei 2009, 21:34   #266
anoniempje
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Ik maak niemand iets wijs. Als er sommige van mijn ideeën overeenkomen met dat van het VB, het zij zo. Wat wel zeer duidelijk wordt is dat er hier verschillende mensen zijn met een VB-trauma. Ik vraag me af waarom? Enkel omdat er in het VB nog enkele duistere figuren zitten die sympathiën hebben voor het nazisme? Sorry, maar dat soort fossielen zetelen ook in sommige traditionele partijen. Stop toch met die linken te leggen naar het verleden, we leven NU met de problemen van NU. Het is duidelijk dat de traditionele partijen Vlaanderen de afgrond induwen, er MOET bijgevolg een alternatieve politiek komen.

Natuurlijk, als het VB aan de macht komt gaan ze in zwart uniform paraderen, het Fort Van Breendonck wordt terug geopend en alle allochtonen en linksen worden daarnaar gedeporteerd. Het Fort zal dan wel iets uitgebreid moeten worden. Is dat de absurde angstdroom van links? Nee, de gruwelijke angstdroom van links is dat met het VB aan de macht het vreemdelingenstemrecht wordt tenietgedaan. Zo zijn ze hun allochtoon kiesvee kwijt en weerspiegelen de uitslagen van de verkiezingen de échte, realistische cijfers én verlangens van de bevolking. D�*t en d�*t alleen is de reden van de handhaving van het cordon sanitaire.

Maar ok, laat ons even het "Duivelse VB" buiten beschouwing houden. Wie gaat het volgens jullie hier oplossen? WIE? You tell me!

En jij denkt dat het Vlaams belang de huidige problemen gaat oplossen? Het vlaams belang heeft de problemen gecreeërd, bij een deel van de bevolking. Voor het bestaan ervan was er stukken meer tolerantie, en een grote motivatie van de allochtoon om zich gewillig aan te passen. Maar als een partij mij behandelt als een beest, moet het niet veel van me verwachten!
Oud 24 mei 2009, 21:35   #267
Hot Marijke
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Jij bent wel fameus doctrinair, he.
Ik doctrinair? Helemaal niet. Iemand die doctrinair is volgt strikt een bepaalde theorie, dwars tegen alles in. Dat doe ik niet, dat doen de traditionele partijen! Ik ben het tegenovergestelde: flexibel. Ik zie de keiharde waarheid om mij heen en hoop op even keiharde oplossingen voor het te laat is. Het gaat mij totaal niet om partijpolitiek, wel om iedereen die een beetje brains heeft te doen inzien dat het zo niet verder kan. De winterslaap heeft lang genoeg geduurd.

Hot Marijke

Oud 24 mei 2009, 21:38   #268
Flanelcondoom
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik doctrinair? Helemaal niet. Iemand die doctrinair is volgt strikt een bepaalde theorie, dwars tegen alles in. Dat doe ik niet, dat doen de traditionele partijen! Ik ben het tegenovergestelde: flexibel. Ik zie de keiharde waarheid om mij heen en hoop op even keiharde oplossingen voor het te laat is. Het gaat mij totaal niet om partijpolitiek, wel om iedereen die een beetje brains heeft te doen inzien dat het zo niet verder kan. De winterslaap heeft lang genoeg geduurd.
Er zijn zo duizenden als jou. Denken dat ze flexibel zijn, maar eigenlijk volgen ze dat anti-Islamdiscours.

Nuja, de zogenaamde Islamisering is een symptoom, maar het is ten eerste geen Islamisering, en ten tweede heeft het geheel andere oorzaken dan wat mensen als jou denken.
Oud 24 mei 2009, 21:40   #269
anoniempje
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Dit zijn duidelijk de VB-standpunten die grotendeels overeenkomen met de politiek van het PVV van Geert Wilders in Nederland. De problemen zijn dan ook gelijkaardig. Waar ik absoluut mee akkoord kan gaan: de zogenaamde cultuur van de allochtonen die naar hier komen is geen verrijking, maar een verarming. Waar halen de linksen het in Godsnaam uit om een Middeleeuwse Ideologie, waar geen scheiding is van kerk en staat, waar de vrouw minderwaardig is aan de man, waar homo's vervolgd worden, enzovoort, een plaats en nog erger, MACHT te geven in onze Westerse beschaving waar gelukkig (tot nu toe!) wél een scheiding is van Kerk en Staat, waar man en vrouw gelijkwaardig zijn, waar homo's niet vervolgd worden enzovoort? De Islam heeft geen verlichting gekend, en als deze invasie niet gestopt wordt gaat het licht hier definitief uit. Wat ik niet kan inschatten is hoe lang het zal duren voor het zo ver is. Maar ik vind dat het hoog tijd wordt dat er op zijn minst iets gebeurt! Dat wij ons niet laten inpalmen. Graag een serieus antwoord van links!
Misschien moet jij eens vertellen op welke manier de Islam zich vermengt met de Belgische wetgeving en staat? Het feit dat moslims verkiesbaar zijn, betekent dat dat zij ervoor zullen zorgen dat de Islamitische wetgeving hier wordt ingevoerd? Clever, hoor.

Ik kan niet geloven dat mijn geloof mij op deze wijze in een hokje duwt, en dat er bepaalde personen over mijn hoofd willen beslissen of ik al dan niet mijn geloof kan behouden.
Oud 24 mei 2009, 21:41   #270
anoniempje
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Inderdaad, toen hij nog Prince Albert was luste hij er pap van, dat is algemeen geweten. Ikzelf kom hier op dit forum als mens, Henri vindt prostituées blijkbaar niet menselijk, dat is dan zijn probleem. Maar ik ben geen hypocriet dus kom ik er ook voor uit wie ik ben, hetgeen al vrij uniek is. Bovendien krijgen bepaalde vastgeroeste mensen misschien een realistischer beeld van een prostituee zoals ik. Zo kunnen ze bemerken dat ik ook brains heb, het bewijs dat een goed stel hersens niet beroepsgebonden hoeft te zijn.
Brains? Maar die heb je dan besloten niet te gebruiken als je hier post. Ah zo.
Oud 24 mei 2009, 21:41   #271
lombas
Secretaris-Generaal VN

lombas's schermafbeelding

Standaard

Ik heb moeite om te geloven dat Hot Marijke Hot Marijke is. Als dat zo is: graag een flesje wijn nuttigen aan de kaaimuur met u, presto.
Oud 24 mei 2009, 21:45   #272
Flanelcondoom
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lombas Bekijk bericht
Ik heb moeite om te geloven dat Hot Marijke Hot Marijke is. Als dat zo is: graag een flesje wijn nuttigen aan de kaaimuur met u, presto.
Ze komt vrij geloofwaardig over.
Oud 24 mei 2009, 21:46   #273
Hot Marijke
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door anoniempje Bekijk bericht
En jij denkt dat het Vlaams belang de huidige problemen gaat oplossen? Het vlaams belang heeft de problemen gecreeërd, bij een deel van de bevolking. Voor het bestaan ervan was er stukken meer tolerantie, en een grote motivatie van de allochtoon om zich gewillig aan te passen. Maar als een partij mij behandelt als een beest, moet het niet veel van me verwachten!
Het antwoord op deze stelling is heel simpel. Deze problemen bestonden niet toen het VB gesticht werd in 1977. Hoeveel allochtonen waren er toen in Vlaanderen? Destijds waren er heel andere dingen aan de orde die hebben geleid tot het ontstaan van het VB: vooral het verraad van de Volkunie met het Egmontpact. Deze laatste partij heeft toen haar ziel verkocht door mee in de federale regering te stappen.

Hot Marijke

Oud 24 mei 2009, 21:46   #274
anoniempje
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Nuja, de zogenaamde Islamisering is een symptoom, maar het is ten eerste geen Islamisering, en ten tweede heeft het geheel andere oorzaken dan wat mensen als jou denken.
Aha, zou je dat willen verduidelijken?
Oud 24 mei 2009, 21:47   #275
globalmedia
Minister-President

globalmedia's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lombas Bekijk bericht
natuurlijk is zij dat niet,of denk jij dat ze tussen het onvangst van de klanten door de hele tijd hier wat onbetaald reclame komt maken voor het vb
Oud 24 mei 2009, 21:48   #276
Flanelcondoom
Banneling

Standaard

Citaat:
Aha, zou je dat willen verduidelijken?
Migratie van mensen die totaal geen postindustriele cultuur hebben is een feit. Nu nog kijken naar de redenen waarom ze migreren.
Oud 24 mei 2009, 21:48   #277
anoniempje
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Het antwoord op deze stelling is heel simpel. Deze problemen bestonden niet toen het VB gesticht werd in 1977. Hoeveel allochtonen waren er toen in Vlaanderen? Destijds waren er heel andere dingen aan de orde die hebben geleid tot het ontstaan van het VB: vooral het verraad van de Volkunie met het Egmontpact. Deze laatste partij heeft toen haar ziel verkocht door mee in de federale regering te stappen.
Het gaat niet om het aantal allochtonen, het gaat om hun attitude en motivatie om zich aan te passen. Deze is volledig omgeslagen nadat een bepaalde partij deze mensen (inclusief mij) met een keerborstel wilde buiten gooien. Mijn ouders hebben hier gewerkt in het pre-VB tijdperk, en kunnen getuigen dat er een veel tolerantere sfeer was, van beiden kanten.

Laatst gewijzigd door anoniempje : 24 mei 2009 om 21:50.
Oud 24 mei 2009, 21:49   #278
born2bewild
Banneling

Standaard

hot marijke,

proficiat met uw lichaam alsook met uw politieke inzichten waarmee u 99% van het volk hier een poepje laat ruiken.

Toch een vraagje: vreest u niet dat uw commerciele activiteiten onder deze ontboezemingen zullen lijden? Gaan de rood-groen-blauwen geen cordon sanitaire rond uw persoonlijkheid aanleggen? Of valt dit te compenseren met een extra recrutering ter rechterzijde?

Laatst gewijzigd door born2bewild : 24 mei 2009 om 21:56.
born2bewild is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 mei 2009, 21:50   #279
anoniempje
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Migratie van mensen die totaal geen postindustriele cultuur hebben is een feit. Nu nog kijken naar de redenen waarom ze migreren.
De islamisering die vaak wordt aangehaald, heeft zijn oorsprong voornamelijk in de tweede of derde generatie - een generatie die niet is gemigreerd.

Laatst gewijzigd door anoniempje : 24 mei 2009 om 21:50.
Oud 24 mei 2009, 21:50   #280
Hot Marijke
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Brains? Maar die heb je dan besloten niet te gebruiken als je hier post. Ah zo.
Ik heb het al eens gezegd: speel de bal, niet de vrouw. Met persoonlijk te worden, uit te schelden enzo, bewijs je enkel je eigen zwakheid. Een discussie is enkel een discussie (en daar sta ik voor open) als je met gegronde en gefundeerde meningen en argumenten komt. That's the game, en als je dat niet aankunt, ga dan wat op een flipperkast spelen, ok.

Hot Marijke

Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:08.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be