![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#261 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#262 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#263 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() religie is in deze bijzaak. De meeste Joden die ik (nog) ken, zijn trouwens vrijzinnig.
![]() |
#264 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#265 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor mij is Jood geen scheldwoord, zoals bij sommigen hier. En uw plattitudes mag je voor jezelf houden voor zover je niets intelligenter te melden hebt.
Laatst gewijzigd door Pietje : 23 juni 2009 om 00:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#266 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#267 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U zet zichzelf hiermee neer als racist. Die vrijheid hebt u wat mij betreft, ik wil het slechts genoteerd hebben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#268 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nogmaals, muziek is voor mij, en ik denk voor heel veel mensen, totaal a-politiek. Muziek is een verzameling klanken waar men wel of niet van houdt, en al het andere is voor mij geleuter dat er verder niet toe doet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#269 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, een volk !!
Laatst gewijzigd door Pietje : 23 juni 2009 om 00:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#270 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#271 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Dat sommige bands uit het rechtsrock milieu de holocaust in het belachelijke trekken komt uiteraard als reactie op het verplichte geloof in die holocaust. Je mag niet twijfelen, je mag niet onderzoeken. nee, je moet geloven, want dat is wettelijk verplicht.
Natuurlijk zijn dat niet alle bands, laat staan dat alle songs over dat onderwerp handelen. Maar het is en blijft een vorm van rebellie om tegen de stroom in te gaan, om te zeggen (zingen of schrijven) wat je niet mag zeggen. En in een zogenaamde vrije rechtsstaat moet het mogelijk zijn om kritiek te uiten op alles, en dat is overduidelijk niet het geval aangezien men (sommige) muziek (en boeken, en film en uitspraken...) wil verbieden (of effectief verboden is). Ook moet vermeld worden dat rechtsrock, legaal of illegaal, niet verkocht wordt in de gewone winkels. Je zal "Stahlgewitter", "Sleipnir" of "Arbeiterklasse" niet in de Free Record Shop vinden (en dat zijn geen kwaliteitsloze bands die maar wat brullen). Je zal goed moeten zoeken op het WWW om die gasten hun cd's te kopen. Ook krijgt die muziek geen aandacht op radio of televisie. En dat terwijl neger (en andere) muziek welke openlijk promotie maakt voor drugs, vrouwonvriendelijk gedrag, gangster levensstijl en andere walgelijke dingen wel gepromoot wordt, en op radio en televisie gespeeld wordt en te vinden is in zowat alle platenzaken. Beetje vreemd allemaal. |
![]() |
![]() |
![]() |
#272 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Hier een heel mooie song ("Wo Du Auch Bist") van het rechtse Sleipnir (Duise band). Ik zou wel eens willen weten of iemand deze song walgelijk vind. En waarom deze uitstekende muziek geen aandacht krijgt in de standaard media.
http://www.youtube.com/watch?v=xP5syxQZE4w Het nummer gaat over het verlies van een geliefde en het verlangen naar die persoon. In geen geval kan dit beschouwd worden als haat muziek. En toch zal je de cd ("Mein Westfalen") niet kunnen vinden bij je locale platenboer. Laatst gewijzigd door Wolf : 23 juni 2009 om 05:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#273 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is precies uw racisme. Of beweert u hier dat iemand uit, pak hem beet, het Franse Volk, niet tot een ander volk zou kunnen behoren na verloop van tijd ( uw parafrase: "uiteindelijk blijft hij een Fransman" ) Nogmaals zeer telleurstellend dat ik nu weer juist een links persoon moet betrappen op abject racisme. Jammer hoor. Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 23 juni 2009 om 10:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#274 |
Minister-President
|
![]()
![]() |
#275 |
Banneling
|
![]() Ik verkeerde altijd in de veronderstelling dat joden aanhangers van de joodse godsdienst waren, en dat ze verder respectievelijk Nederlander, Duitser, Fransman, Israeliër etc, etc waren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#276 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hypocriet! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#277 |
Minister-President
|
![]() In Germany, they came first for the Neonazi's, and I didn’t speak up because I wasn’t a Neonazi...
![]() |
#278 |
Minister
|
![]()
![]() |
#279 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |