Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 14 juni 2012, 19:42   #261
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Kallikles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Schelfie Bekijk bericht
Ben je weer eens ontsnapt uit het zottenhuis, ja?
Il n'y a que la vérité qui blesse!
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.
Kallikles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juni 2012, 19:55   #262
Snerror
Europees Commissaris

Standaard

De Syriërs slachten elkaar af, dat doen wij niet. Waarom hier altijd zwarten en moslims in één adem vernoemen? Proberen jullie mensen die het ware gelaat van de Islam zien in het racisme-hoekje te duwen?
Oud 15 juni 2012, 10:24   #263
Schelfie
Minister-President

Schelfie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
Il n'y a que la vérité qui blesse!
Waarheid en Egmond komen nooit overeen.

Haal drie keer rustig adem, breng uzelf tot rust en lees zijn post nog eens. Dan kan je zien dat hij overdrijft, leugens verspreid en volslagen knettergek is.
Oud 15 juni 2012, 12:22   #264
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Snerror Bekijk bericht
De Syriërs slachten elkaar af, dat doen wij niet. Waarom hier altijd zwarten en moslims in één adem vernoemen? Proberen jullie mensen die het ware gelaat van de Islam zien in het racisme-hoekje te duwen?
Er zijn buitenlandse machten in Syrië actief die zich als interne oppositie voordoen. Hoe kan een volksopstand strijd leveren tegen een georganiseerd leger? Waar halen ze hun wapens vandaan? En waarom zou de regering kinderen martelen en afslachten. Het is America, Europa en hun bondgenoten die bezig zijn een regiemwisseling af te dwingen, zoals zij dat reeds in de rest van de Arabische wereld deden. Zij zitten zelf ook achter de zg. Boko Haram die nu Nigeria ondersteboven aan het gooien is. Van belang voor ons hier is dat men in Europa weer een holocaust aan het plannen is, dat wij zullen moeten vluchten en dat Surinamers gebaat zijn bij een stabiele regering in Suriname, mochten ze daar als vluchteling belanden. Tijdens de holocaust 1933-1945 was men zogenaamd tegen de joden, maar ook 45.000 zwarten werden afgeslacht, naast zigeuners, gehandicapten en vele andere. Zwarte niet moslims moeten zich niet laten bedotten, ze haten jullie ook, vooral daar ze door Zwarten werden overheerst en als schoenleder werden gebruikt. Witte flikkers in Nederland moeten oppassen want men gaat hun ook te grazen nemen. En mensen die durven langer dan 70 jaar te leven, zullen een drankje aangeboden krijgen.
Egmond Codfried is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juni 2012, 15:26   #265
Klein Licht
Minister-President

Standaard

De echte vraag is natuurlijk:

Kunnen we dit voorkomen als de zwarten hun rechtmatige plaats als onze heersers terug innemen? En w�*llen de zwarten dat überhaupt nog wel in overweging nemen na wat we hen hebben aangedaan?

Hoe lang zou het duren om zo'n transitie te realiseren en hoe beginnen we eraan?
Klein Licht is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juni 2012, 16:01   #266
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Klein Licht Bekijk bericht
De echte vraag is natuurlijk:
Kunnen we dit voorkomen als de zwarten hun rechtmatige plaats als onze heersers terug innemen? En w�*llen de zwarten dat überhaupt nog wel in overweging nemen na wat we hen hebben aangedaan?
Hoe lang zou het duren om zo'n transitie te realiseren en hoe beginnen we eraan?
Als wij een normaal, gezond en echt democratisch bestel waren met fatsoenlijke leiders, zouden deze verschrikkingen nooit terug kunnen komen. Maar ik vermoed dat Nederland een witte natie wil blijven, met alle uitbuiting en beroving van bruine en zwarte volkeren over de wereld, van dien. Men zou niet zomaar kunnen vertrouwen dat een zwarte Nederlander daar vrolijk aan zou meedoen. Dus als wij afzien van onze roofzuchtige neigingen, en zelf hard werken voor onze welvaart, dan zouden wij de creativiteit en slimheid van alle migranten kunnen aanwenden. Suriname heeft geen crises, heeft geen kolonies, maar is in de lift. Gaat rijst aan Irak verkopen. Maar dit is wellicht voor het huidige Nederland een droomscenario en allochtonen die dit lezen moeten nu plannen maken voor hun vlucht uit Europa. Zelf bibliotheken organiseren dingen over Nederland 'vroeger' en dingen 'typisch Nederlands,' dus de tijd van vóór de allochtonen kwamen: dus zijn ze bezig te werken naar een allochtonen vrij Nederland.
Oud 15 juni 2012, 16:19   #267
OilOnFire
Gouverneur

Standaard

Citaat:
'islam' is het 'trademark', 'merknaam' of 'handelsfondsnaam' van sluwe zakenlui, die 'God' maar vooral de drang en de behoefte uitbuiten, van mensen die in iets buitengewoons willen geloven.

Dikke zuivere 'business', niets meer dan er zoveel mogelijk rijkdom en macht uit te persen.

Het feit dat u dit niet inziet, getuigd van uw onoverbrugbare evolutieve achterstand. Althans ten opzichte van de beschaafde en geïndustrialiseerde Wereld.

Het ware gelaat: ge moogt er fier over zijn!
OilOnFire is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juni 2012, 16:22   #268
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

precies de dingen die jullie van de joden vonden, en kijk hoe dat voor de joden eindigde. Deze opmerking is dus voor de achterban: jullie gaan moeten vluchten.

halalverbod als beloning voor integratie

http://www.nrc.nl/nieuws/2012/06/12/...oofd-slachten/

tijdens 1933-1945 werd ook aan de Europese joden verboden ritueel te slachten, en nu haalt men dit dus weer uit de kast.

Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 15 juni 2012 om 16:25.
Oud 15 juni 2012, 21:03   #269
DeProf_eet
Banneling

Standaard

Voor mijn part mag elke moslim zoveel halal rommel naar binnen kappen als hij wil. Ze zullen dan ook met bosjes dood gaan dankzij de slimme E-colli bacterie die ruim aanwezig is in halal vlees.
DeProf_eet is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juni 2012, 21:21   #270
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Egmond Codfried Bekijk bericht
precies de dingen die jullie van de joden vonden, en kijk hoe dat voor de joden eindigde. Deze opmerking is dus voor de achterban: jullie gaan moeten vluchten.

halalverbod als beloning voor integratie

http://www.nrc.nl/nieuws/2012/06/12/...oofd-slachten/

tijdens 1933-1945 werd ook aan de Europese joden verboden ritueel te slachten, en nu haalt men dit dus weer uit de kast.
Inderdaad.
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oud 16 juni 2012, 14:06   #271
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

Citaat:
Inderdaad.
Denk je dat wij de komende holocaust nog kunnen stoppen?
Oud 16 juni 2012, 16:04   #272
Gwyndion
Minister-President

Gwyndion's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Gwyndion
Standaard

Na dit topic te lezen zal ik knielend naar een moskee kruipen en om vergiffenis smeken + me bekeren omdat alle Belgen vuile racisten zijn, is het goed? Ik zou inhoudelijk reageren maar dat is quasi onmogelijk door je racistisch betoog en totaal gebrek aan nuancatie Egmond. Ik vraag me serieus af of jij een trol van het VB bent die mensen juist de andere kant op wil drijven.
Gwyndion is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juni 2012, 16:17   #273
Macchiavelli
Minister

Macchiavelli's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gwyndion Bekijk bericht
Na dit topic te lezen zal ik knielend naar een moskee kruipen en om vergiffenis smeken + me bekeren omdat alle Belgen vuile racisten zijn, is het goed? Ik zou inhoudelijk reageren maar dat is quasi onmogelijk door je racistisch betoog en totaal gebrek aan nuancatie Egmond. Ik vraag me serieus af of jij een trol van het VB bent die mensen juist de andere kant op wil drijven.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Morosofie#Egmond_Codfried
Oud 16 juni 2012, 16:36   #274
Weyland
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Door zelf de macht te grijpen en een theocratische despoot als president te verkiezen.
Weyland is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juni 2012, 22:53   #275
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik geloof het wel en ik denk niet dat het zo'n vaart zal lopen, maar ik houd wel degelijk rekening met alle scenario's. Belangrijk is dag per dag de voortekenen te volgen. Het klimaat is al heel wat grimmiger dan pakweg vijf jaar geleden. Het is belangrijk van nu al na te denken over scenario's om waar en hoe te vluchten. Het belangrijkste van crisismanagement gebeurt vóór de crisis plaatsvindt. Als de crisis plaatsvindt, moet je gewoon je procedure uithalen en uitvoeren.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Oud 18 juni 2012, 10:58   #276
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik geloof het wel en ik denk niet dat het zo'n vaart zal lopen, maar ik houd wel degelijk rekening met alle scenario's. Belangrijk is dag per dag de voortekenen te volgen. Het klimaat is al heel wat grimmiger dan pakweg vijf jaar geleden. Het is belangrijk van nu al na te denken over scenario's om waar en hoe te vluchten. Het belangrijkste van crisismanagement gebeurt vóór de crisis plaatsvindt. Als de crisis plaatsvindt, moet je gewoon je procedure uithalen en uitvoeren.
Helemaal met je eens. Die sharia4Belgium is een creatie van de Belgische Staat om moslims in diskrediet te brengen, want van zichzelf tonen ze hun vermeende terroristische natuur niet. Moslims zijn juist bezig een goede partner aan de haak te slaan, hun kinderen goed te laten studeren, niet ziek te worden en vrijdags lekker couscous eten met amandelbrood. Moslims willen niets anders dan wat elke normale burger in België of Nederland wil, maar het zal niet zo mogen zijn.
Oud 18 juni 2012, 15:13   #277
Snerror
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Helemaal met je eens. Die sharia4Belgium is een creatie van de Belgische Staat om moslims in diskrediet te brengen, want van zichzelf tonen ze hun vermeende terroristische natuur niet. Moslims zijn juist bezig een goede partner aan de haak te slaan, hun kinderen goed te laten studeren, niet ziek te worden en vrijdags lekker couscous eten met amandelbrood. Moslims willen niets anders dan wat elke normale burger in België of Nederland wil, maar het zal niet zo mogen zijn.
Door de Belgische staat hahaha. Denk je echt dat 'de Belgische staat' (PS, CDH, MR, O-VLD, CD&V en SPA) in de kaart van Vlaams Belang wil spelen?
Oud 19 juni 2012, 02:39   #278
rikbe
Europees Commissaris

rikbe's schermafbeelding

Stuur een bericht via Skype™ naar rikbe
Standaard

Citaat:
Door de Belgische staat hahaha. Denk je echt dat 'de Belgische staat' (PS, CDH, MR, O-VLD, CD&V en SPA) in de kaart van Vlaams Belang wil spelen?
Met "Belgische staat" bedoelt hij natuurlijk het OCMW.
Oud 19 juni 2012, 09:19   #279
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

Citaat:

Een inhoudelijke reactie, wat bijzonder.
.
Er heerst Staatsracisme en mijn eigen wetenschappelijk onderzoek naar de afgelopen holocaust 1933-1945 bewijst dat het de staat is die de holocausten organiseert en uitvoert. De stemmingmakerij tegen allochtonen, de opzettelijke verkeerde voorstelling van zaken waar het de sharia rechtsspraak betreft is een kwestie van de staatsmedia en de staat. Een toevallige coalitie van politieke opportunisten en zakkenvullers is niet de staat, maar is wel noodzakelijk om de misdaden van de staat een legalistisch tintje te geven..

In Nederland werden nog vóór de inval van de Duitse nazi vijand burgers als jood geregistreerd naar de Neurenbergse definitie van jood. Gemengde huwelijken werden tegengegaan. Gemengd gehuwden konden tijdens de bezetting hun leven redden door zich door Nederlandse artsen te laten steriliseren. De joden die de vernietigingskampen hadden overleefd kregen een zeer slecht onthaal en de beroving en schenden van hun mensenrechten ging gewoon door in Nederland, terwijl men meer dan genoegzaam bekend was met de verschrikkingen van de gaskamers en de lampenkappen van mensenhuid van Hitler.

Dit vormt voor mij het bewijs dat de Nederlanders wisten wat de joden die in in volgepropte dierenwagons naar Polen werden verstuurd te wachten stond, de Nederlanders wilden hun joodse medeburgers vernietigd zien. Wat men nu vertelt over de holocaust is een compleet verzonnen verhaal.

De reden waarom ik dit aanhaal voor de achterban is dat de allochtonen, dus ook de zwarte christenen, nu in de rol van joden worden geplaatst en men, de staat, een holocaust tegen hen aan het voorbereiden is. Wat in de eerste plaats een gigantische roofpartij is. De witte loosers op dit forum, drugsgebruikers en imbecielen die niet mee kunnen in hun eigen land, gaan in jullie mooie koophuizen gaan wonen en slapen tussen jullie linnen beddegoed.

Wanneer de oorlog tegen Iran begint, zullen wij moeten vluchten om lijf en leden te redden. Het heeft geen zin met deze mensen in discussie te gaan want holocausten is deel van wat zij onder beschaving verstaan. Leg eens aan aan Dajak uit dat koppensnellen onbehoorlijk is.

Citaat:
1. Was Jane Austen black?
Codfried, Egmond / 1st ed / Codfried / 2011

2. Will there be another Holocaust? = Komt er weer een Holocaust?
Codfried, Egmond / Codfried / 2010

3. Blue blood is black blood : the iconographical proof of a dominating black and colored European race who were a noble and royal elite (1500-1789) = Blauw bloed is zwart bloed : het iconografisch bewijs van een dominerende zwarte en gekleurde Europese natie die een adellijke en koninklijke elite was (1500-1789)
Codfried, Egmond / Codfried / [2009]

4. De vijand van de Neeger
Codfried, Egmond / Codfried / 2006-...

5. De vijand van de Neeger ; Dl. 1: Ongeediteerde correspondentie en columns 2004-2006
Codfried, Egmond / 1e dr / Codfried / 2006

6. Carmelita, Carmen!
Codfried, Egmond / 1e dr / Codfried / 2006

7. Maria Susanna Du Plessis (1739-1795) : dader of slachtoffer?
Codfried, Egmond / 8e bew. dr / Codfried / 2005

8. Belle van Zuylen's vergeten oma: Maria Jacoba van Goor (1687-1737) : een beknopte studie over zwarten en kleurlingen in Europa en Nederland door de eeuwen heen
Codfried, Egmond / 1e verb. dr / Codfried / 2005

9. Belle van Zuylen's vergeten oma: Maria Jacoba van Goor (1687-1737) : een beknopte studie over zwarten en kleurlingen in Europa en Nederland door de eeuwen heen
Codfried, Egmond / Codfried / 2004

10. Maria Susanna Du Plessis (1739-1795) : dader of slachtoffer?
Codfried, Egmond / 4e bew. dr / Egmond Codfried / cop. 2003

Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 19 juni 2012 om 09:24.
Oud 19 juni 2012, 09:47   #280
smiley
Perm. Vertegenwoordiger VN

smiley's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Inderdaad. Zou friedcot zich al eens de vraag hebben gesteld waarom er dan een shariah4mali, een sharia4egypt, een sharia4Soedan, een shariah4tsjetsjenie, een sharia4afghanistan, een sharia4pakistan, een sharia4somalie, een sharia4nigeria enz enz enz enz bestaat ? Friedcot kent niks van de islam en kent tevens niks van onze westerse samenleving en haar burgers. Het is een ongeintegreerde surinamer met een steek los.

Laatst gewijzigd door smiley : 19 juni 2012 om 09:48.
smiley is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:57.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be