![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#261 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#262 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#263 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Euh, ik zou het niet weten. Hij heeft ooit eens iets op internet gedaan met een soort radio, dacht ik. Was, geloof ik, ook snel doodgebloed.
![]() |
#264 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik moet toegeven dat ik grotendeels omwille van de betekenis van het ontroerende lied "Iron Hand" van Dire Straights hou. De titel is ongetwijfeld een verwijzing naar premier Thatcher, en de tekst gaat over hoe brutaal de Britse politie de mijnwerkersstaking in 1984 heeft neergeslagen, subtiel, zonder namen of feiten te noemen.
![]() |
![]() |
![]() |
#265 | |
|
![]() Verstrepen = populist
![]() |
![]() |
![]() |
#266 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Over laatste belden ze Pieter De Crem op met de vraag: "klopt het dat u iets zinnigs gezegd hebt? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#267 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als ik dat zo lees, prijs ik me weer gelukkig dat ik die radio nooit opzet. Maar echt nooit he.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#268 | ||
|
![]() Citaat:
Of zo was er die keer dat ze een gesprek met Frank Vanhecke aankondigden en "per vergissing" de stem van Adolf Hitler lieten horen ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#269 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#270 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#271 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#272 |
Minister-President
|
![]() 35.600 Euro !!!!!
Hebben de organisatoren van music for life al "weggegooid", om een pagina grote reclame advertentie in 'Het Laatste Nieuws' te plaatsen. Waarschijnlijk zullen ze dat in alle kranten gedaan hebben, dus het bedrag zal wel hoger liggen. Dat zijn al x aantal minder muskietennetten. Zo zie je maar, hoe men uw geld al aan het verslinden is...van dat goed doel. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#273 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#274 | ||
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#275 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#276 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Want die heeft er alleen profijt van. Je kan je ook de vraag stellen, waarom doet de 'kleine' zender Studio Brussel deze actie, en niet bijvoorbeeld radio 2. Voor een goed doel, zou je denken dat men toch alles uit de kast haalt voor het beste resultaat? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#277 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Doelpubliek: jeugd (tieners en twintigers) uit verenigingen die acties op het touw zetten. Bevorderd de sociale cohesie. Niet dat de jeugd veel naar StuBru luisterd. Da's over t'algemeen de zender van de alternatievere jeugd en de 40 en 30igers die in de jaren 80 en 90 zijn opgegroeid, maar veel mensen schakelen op die dagen wel gemakkelijk over van MNM of Q naar Studio Brussel. Dat terwijl een overstap naar Radio 2 al verder verwijderd is, aangezien dat eerder een commerciele zender is voor de oudere mensen (50+). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#278 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() 1.300 000 euro is belanstingsgeld. Voor de rest komen de 'ernstige' bedragen van bedrijven om hunne belastingsaftrek te regelen. Laatst gewijzigd door De Prof : 27 december 2009 om 11:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#279 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Geld verslinden is het goede doel. Een ontwikkelingshulp-consultant hier in Brussel vraagt 140 euro (beginner) tot 450 euro (ervaring of naamsbekendheid) per uur. en deze mensen worden altijd ingeschakeld bij deze projecten. Het hele traject van idee tot muskietennet (die er nooit zullen komen overigens, maar who cares) is gewoon zeer duur. De enigen die hier dan ook beter van zullen worden is de ontwikkelingsindustrie zelf. Het Goede Doel dus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#280 |
Minister-President
|
![]() En wie zegt dat die netten terecht komen bij de mensen die ze echt nodig hebben, of ze niet kunnen betalen?
Komt er nog eens bij dat men dergelijke netten gaat gebruiken als visnetten. |
![]() |
![]() |