![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#261 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Welk corrumperend systeem ??? Of moet ik tevreden zijn met "het is algemeen geweten dat.........................corrumperend systeem"
![]() |
#262 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#263 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() en hetgeen je daar "van horen zeggen" te weten kwam heeft je maar doen besluiten dat heel het politiekorps rot en corrupt is ???
![]() |
#264 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
A+B doet mij besluiten dat vrijwel heel het korps (op zijn minst passief) corrupt is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#265 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#266 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
het gaat m over het feit dat er niks gedaan wordt om de gaten te dichten (boetes wissen ... ?! daar bestaan logfiles voor !!! ) als je in een bedrijf vanuit het management een mogelijkheid open laat tot corruptie/diefstal ... wat dan ook dat je bedrijf een slechte naam of verlies oplevert ... wat moet je dan besluiten ??? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#267 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De procureurs daarentegen, die laten zich niet verleiden, om mij te vervolgen. Dat zijn mannen met ervaring. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#268 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#269 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
we zien nu zo'n systeem bij het bedrijf 'de politie' (die voor de staat nb het monopolie op geweld beheert) en voor de lieve vrede (noem het behoudsgezindheid om het even) moeten we daar blind voor blijven ??? met welke houding ondergraaf je het bestel het meest, Pietje ? ik die wil dat ze mistoestanden structureel onmogelijk maken, of jij die t allemaal maar blauw blauw en onbesproken wil laten ??? voor mijn part verdienen mensen die dat systeem willen aanpakken steun, nu worden die terug buitengewerkt. Laatst gewijzigd door Anna List : 5 januari 2010 om 10:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#270 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nogmaals, WELK systeem ?? Hetgeen jij "van horen zeggen" bent te weten gekomen, volstaat niet voor mij om het volledige politiekorps als rot en corrupt te gaan beschouwen. Voor mij volstaat het niet om "een verhaaltje" enkele malen na elkaar te vertellen, dat nadien dan wel een eigen leven gaat leiden.
![]() |
#271 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Zolang ze blijven afkomen met verhaaltjes lijkt dit hier niet echt geloofwaardig en standpunten als: ik zeg het je ze zijn allemaal corrupt ,zijn voor mij niet voldoende.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#272 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#273 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Allez, over wat gaan we vandaag eens praten?
Maar dan rustig wel liefst, niet zoals gisteren met (bijna) allemaal staan roepen tegen mij. |
![]() |
![]() |
![]() |
#274 |
Lokaal Raadslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#275 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
mensen die daar furieus op reageren wegpest ... een commissaris die daarop reageert met "ik kan daar niks aan doen" ... is dat dan geen systeem mss ??? dat is op zijn minst een gat in de procedures wat bijzonder sympel te vermijden zou zijn met een beetje simpele software ... (gedelete platen vglijken met de personeelsdatabank ... ) waarom wordt zo'n corrumperend gat niet gedicht ? is dat dan geen mismanegement mss ??? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#276 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#277 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#278 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ²
![]() |
#279 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
maar soit, we zullen het objectiveren : waarom kunnen snelheidsboetes zonder log uit de film geknipt worden ? waarom wordt dit gat niet gedicht ? dit is immers een gat dat iedereen, heel menselijk, kan corrumperen. Laatst gewijzigd door Anna List : 5 januari 2010 om 11:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#280 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Et alors ?? En dus moet iedereen zijn/haar verhalen maar blindelings "doorslikken".