Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 22 september 2010, 11:29   #261
backfire
Minister-President

backfire's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker Bekijk bericht
Gecondoleerd. Onze tweede kater (heel lang mijn avatar geweest) is gestorven op de schoot van mijn zus. Die is daar lang niet goed van geweest. De eerste werd dan weer vergiftigd. Op de dag van de begrafenis van mijn moeder nota bene... je komt met de familie bijeen en je hoort dat beestje het gazon op kruipen en duidelijk met veel pijn. Het zijn momenten die je niet wil herinneren... met dat beest naar de dierenarts (aan de overkant van de straat) terwijl hij aan het janken was van de pijn en het beest nog angst kreeg ook omdat een hond in de wachtkamer tegen hem bleef blaffen. En dat omdat een dame een crush had op die dierenarts en er maar eventjes een uurtje binnen zat omdat haar hond iets aan zijn oren bleek en dus niet bleek te hebben en dan de meest diplomatische manier van een veearts dat hij onze kat een nachtje bij hem zou houden om onderzoek te doen. Tja... De volgende dag was het diertje dood.

Ik mis 'm nog... het was een jager waar menig kat zich moet bij neerleggen. 9 hectare en ineens sprong dat beest weg om uit de struiken te komen al springende achter een mug.
Ik heb bij mijn kat het 'geluk' gehad dat ik nooit tot bij de dierenarts ben geraakt voor het spuitje. Het beest is onderweg in mijn armen gestorven. Ik zou het niet aangekund hebben.
Dacht ik, tot ik mijn hond heb moeten laten inslapen. Ik ben een grote jongen en heb al veel gezien en gedaan, maar heb staan bleiten als een klein kind, uren aan een stuk.
Oud 22 september 2010, 11:57   #262
Zeno!
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Afscheid nemen van huisdieren (vooral honden en katten) is altijd bijzonder pijnlijk. Toen ik 13 of 14 was is onze labrador gestorven en daar ben ik maanden niet goed van geweest. Het is echt een trauma, waardoor ik nu minder geneigd ben om een hond te nemen om zo'n tweede afscheid niet te moeten meemaken...

Laatst gewijzigd door Zeno! : 22 september 2010 om 11:59.
Zeno! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 september 2010, 13:01   #263
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
http://www.gva.be/nieuws/sport/voetb...overleden.aspx

Prudent Bettens, een van de bekendste figuren in de geschiedenis van voetbalclub Waregem, is maandagavond op 67-jarige leeftijd overleden. Dat maakte Zulte Waregem dinsdag bekend.

Een waar icoon in Waregem. We zullen hem hard missen in het café dat hij 10 jaar geleden overgelaten heeft aan zijn zoon op de markt!
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 september 2010, 13:08   #264
backfire
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zeno! Bekijk bericht
Afscheid nemen van huisdieren (vooral honden en katten) is altijd bijzonder pijnlijk. Toen ik 13 of 14 was is onze labrador gestorven en daar ben ik maanden niet goed van geweest. Het is echt een trauma, waardoor ik nu minder geneigd ben om een hond te nemen om zo'n tweede afscheid niet te moeten meemaken...
Ja, dat was mijn vaste overtuiging na de eerste: nooit meer! Maar kijk, er loopt hier weeral zo'n mormel rond.
Oud 22 september 2010, 21:05   #265
Heftruck
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door backfire Bekijk bericht
Ja, dat was mijn vaste overtuiging na de eerste: nooit meer! Maar kijk, er loopt hier weeral zo'n mormel rond.
Ze aan hun lot overlaten is te hartverscheurend, he.
Heftruck is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 september 2010, 18:52   #266
MaGNiFiCaT
Perm. Vertegenwoordiger VN

MaGNiFiCaT's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zeno! Bekijk bericht

Als kind was ik erg gehecht aan onze hond en zijn jong.
Toen dit jong op een dag verdween heb ik daar heel erg van afgezien.

En raar maar waar, sindsdien heb ik me nooit meer aan beesten kunnen hechten, meer nog; ik raakte totaal onthecht aan de moederhond, die voor mij als klein kind mijn grote, grote vriend was.
Oud 24 september 2010, 14:15   #267
Johan217
Minister

Johan217's schermafbeelding

Standaard

Leonard Skinner, de sportleraar die zijn naam verleende aan de southern rock band Lynyrd Skynyrd, is overleden op 21/9.

http://www.roadrunnerrecords.com/new...and-22128.aspx

Speciaal voor hem dan maar: http://www.youtube.com/watch?v=sHQ_aTjXObs

Laatst gewijzigd door Johan217 : 24 september 2010 om 14:17.
Johan217 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 september 2010, 14:33   #268
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Jazeker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Ik heb bij mijn kat het 'geluk' gehad dat ik nooit tot bij de dierenarts ben geraakt voor het spuitje. Het beest is onderweg in mijn armen gestorven. Ik zou het niet aangekund hebben.
Dacht ik, tot ik mijn hond heb moeten laten inslapen. Ik ben een grote jongen en heb al veel gezien en gedaan, maar heb staan bleiten als een klein kind, uren aan een stuk.
Dat maakt je een mens.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 september 2010, 14:39   #269
backfire
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Heftruck Bekijk bericht
Ze aan hun lot overlaten is te hartverscheurend, he.
Ik heb foto's van mezelf laten verspreiden bij de asiels met de boodschap: "laat deze mens niet binnen, hij kan niet buitengaan zonder een dier."
Oud 24 september 2010, 14:58   #270
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik heb foto's van mezelf laten verspreiden bij de asiels met de boodschap: "laat deze mens niet binnen, hij kan niet buitengaan zonder een dier."
Tja... een mens wordt soms makkelijk tachtig, een hond of kat mogen al geluk hebben bij twintig. Dus je weet dat het dier waarschijnlijk voor jou het loodje zal leggen. Dat moet je inderdaad incalculeren als je een huisdier wil. En ik zou die papiertjes eerder hangen bij kwekers. Toch altijd beter als een dier uit een asiel wordt gehaald.

Citaat:

Citaat:
Jep, heil Jazeker.
Oud 24 september 2010, 15:26   #271
backfire
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker Bekijk bericht
Tja... een mens wordt soms makkelijk tachtig, een hond of kat mogen al geluk hebben bij twintig. Dus je weet dat het dier waarschijnlijk voor jou het loodje zal leggen. Dat moet je inderdaad incalculeren als je een huisdier wil. En ik zou die papiertjes eerder hangen bij kwekers. Toch altijd beter als een dier uit een asiel wordt gehaald.
Klopt.
Oud 24 september 2010, 15:49   #272
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

bzzzzzzt die mug gaat mij ook niet meer ambeteren.
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 september 2010, 13:40   #273
Derk de Tweede
Secretaris-Generaal VN

Derk de Tweede's schermafbeelding

Standaard

Eigenaar Segway sterft in bizar ongeluk
Uitgegeven: 27 september 2010 13:18
Laatst gewijzigd: 27 september 2010 13:18

LONDEN - De Britse zakenman Jimi Heselden, eigenaar van Segway, is omgekomen door een bizar ongeluk met zijn eigen gemotoriseerde step.
lDe 62-jarige miljonair reed zondag op zijn landgoed in het noorden van Engeland van een rotswand af en kwam in een lager gelegen rivier terecht. Dat heeft de politie maandag laten weten aan Britse media.
Derk de Tweede is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 september 2010, 15:27   #274
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Derk de Tweede Bekijk bericht
Eigenaar Segway sterft in bizar ongeluk
Uitgegeven: 27 september 2010 13:18
Laatst gewijzigd: 27 september 2010 13:18

LONDEN - De Britse zakenman Jimi Heselden, eigenaar van Segway, is omgekomen door een bizar ongeluk met zijn eigen gemotoriseerde step.
lDe 62-jarige miljonair reed zondag op zijn landgoed in het noorden van Engeland van een rotswand af en kwam in een lager gelegen rivier terecht. Dat heeft de politie maandag laten weten aan Britse media.
So long, Project Ginger... Een product mislukking van bij het begin. Ik denk niet dat de negatieve sales ervan nu nog omhoog zullen schieten. De reeds bestaande voorraad zal nu wel nog wat truukjes uithalen in films, misschien.

Wonderbaarlijk stukje techniek, maar gewoon onbruikbaar op de weg.

Citaat:

Citaat:
Jep, heil Jazeker.
Oud 30 september 2010, 11:35   #275
Derk de Tweede
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Toegevoegd: donderdag 30 sep 2010, 12:11

De Amerikaanse filmacteur Tony Curtis is op 85-jarige leeftijd overleden. Zijn bekendste rol was die in Some Like it Hot uit 1959 waar hij met Jack Lemmon de tegenspeler was van Marilyn Monroe.

In de jaren 70 verwierf hij vooral in Europa populariteit met zijn rol in de serie De Versierders (The Persuaders). Zijn laatste filmrol speelde hij nog twee jaar geleden.

Curtis begon zijn filmcarrière in 1949. Hij werd een veelgevraagd acteur die uiteenlopende rollen speelde, in onder meer Spartacus, Taras Bulba en The Great Race.
Hij was de vader van de actrice Jamie Lee Curtis.
Vrouw met XY chromosoom.
Oud 7 oktober 2010, 09:43   #276
Derk de Tweede
Secretaris-Generaal VN

Standaard Antonie Kamerling pleegt zelfmoord:

http://www.nu.nl/algemeen/2350712/an...overleden.html
Oud 10 oktober 2010, 10:30   #277
Derk de Tweede
Secretaris-Generaal VN

Standaard

De Amerikaanse soulzanger Solomon Burke is vanmorgen tijdens of net na de landing op luchthaven Schiphol overleden.
Hij zou samen met de Nederlandse popgroep De Dijk een concert geven.

http://www.youtube.com/watch?v=sbseZp1nbDg
Oud 17 oktober 2010, 10:31   #278
Cdude
Banneling

Standaard

Citaat:
Benoit Mandelbrot, who discovered mathematical shapes known as fractals, has died of cancer at the age of 85.

Mandelbrot, who had joint French and US nationality, developed fractals as a mathematical way of understanding the infinite complexity of nature.

The concept has been used to measure coastlines, clouds and other natural phenomena and had far-reaching effects in physics, biology and astronomy.

Mandelbrot's family said he had died in a hospice in Cambridge, Massachusetts.

The visionary mathematician was born into a Jewish family in Poland but moved to Paris at the age of 11 to escape the Nazis.

He spent most of his life in the US, working for IBM computers and eventually became a professor of mathematical science at Yale University.

His seminal work, The Fractal Geometry of Nature, was published in 1982. In it, he argued that seemingly random mathematical shapes in fact followed a pattern if broken down into a single repeating shape.

The concept enabled scientists to measure previously immeasurable objects, including the coastline of the British Isles, the geometry of a lung or a cauliflower.

"If you cut one of the florets of a cauliflower, you see the whole cauliflower but smaller," he explained at the influential Technology Entertainment and Design (TED) conference earlier this year.

"Then you cut again, again, again, and you still get small cauliflowers. So there are some shapes which have this peculiar property, where each part is like the whole, but smaller."

'Powerful mind'
Fractal mathematics also led to technological developments in the fields of digital music and image compression.

It has also been influential in pop culture, with the patterns being used to create beautiful and intricate pieces of art. One such design is named in his honour.

Mandelbrot was also highly critical of the world banking system, arguing the economic model it used was unable to cope with its own complexity.

In a statement, French President Nicolas Sarkozy praised Mandelbrot for his "powerful, original mind that never shied away from innovation and battering preconceived ideas".

"His work, which was entirely developed outside the main research channels, led to a modern information theory," he said.

Cdude is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 oktober 2010, 12:46   #279
Scherven A. Mok
Banneling

Standaard

Nog een dode
Scherven A. Mok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 oktober 2010, 16:13   #280
Derk de Tweede
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Een collega:

In de sportwereld van Almere en omgeving is geschokt gereageerd op de plotselinge dood van cameraman Rodney van Dekken (42). De Almeerder verongelukte zondagochtend met zijn motor op Rijksweg A1 ter hoogte van Diemen terwijl hij op weg was voor een tv-reportage over de marathon van Amsterdam.

Volgens de politie raakte Van Dekken vermoedelijk tijdens een inhaalmanoeuvre de linkerachterkant van een auto. Hij belandde daarna in de linkervangrail. Omstanders schoten te hulp en hebben hem nog proberen te reanimeren. Hij stierf ter plekke aan zijn verwondingen. Rodney van Dekken is bekend geworden door zijn camerawerk langs de lijnen van de sportvelden. Hij werkte onder meer voor RTV Noord-Holland. Eerder was hij ook actief voor Omroep Flevoland.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:24.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be