![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#261 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Dacht ik, tot ik mijn hond heb moeten laten inslapen. Ik ben een grote jongen en heb al veel gezien en gedaan, maar heb staan bleiten als een klein kind, uren aan een stuk.
![]() |
![]() |
#262 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Afscheid nemen van huisdieren (vooral honden en katten) is altijd bijzonder pijnlijk. Toen ik 13 of 14 was is onze labrador gestorven en daar ben ik maanden niet goed van geweest. Het is echt een trauma, waardoor ik nu minder geneigd ben om een hond te nemen om zo'n tweede afscheid niet te moeten meemaken...
Laatst gewijzigd door Zeno! : 22 september 2010 om 11:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#263 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een waar icoon in Waregem. We zullen hem hard missen in het café dat hij 10 jaar geleden overgelaten heeft aan zijn zoon op de markt!
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#264 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#265 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#266 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Als kind was ik erg gehecht aan onze hond en zijn jong. Toen dit jong op een dag verdween heb ik daar heel erg van afgezien. En raar maar waar, sindsdien heb ik me nooit meer aan beesten kunnen hechten, meer nog; ik raakte totaal onthecht aan de moederhond, die voor mij als klein kind mijn grote, grote vriend was.
![]() |
![]() |
#267 |
Minister
|
![]() Leonard Skinner, de sportleraar die zijn naam verleende aan de southern rock band Lynyrd Skynyrd, is overleden op 21/9.
http://www.roadrunnerrecords.com/new...and-22128.aspx Speciaal voor hem dan maar: http://www.youtube.com/watch?v=sHQ_aTjXObs
Rock 'n' roll is the only religion that will never let you down. Laatst gewijzigd door Johan217 : 24 september 2010 om 14:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#268 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#269 |
Minister-President
|
![]() Ik heb foto's van mezelf laten verspreiden bij de asiels met de boodschap: "laat deze mens niet binnen, hij kan niet buitengaan zonder een dier."
![]() |
#270 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tja... een mens wordt soms makkelijk tachtig, een hond of kat mogen al geluk hebben bij twintig. Dus je weet dat het dier waarschijnlijk voor jou het loodje zal leggen. Dat moet je inderdaad incalculeren als je een huisdier wil. En ik zou die papiertjes eerder hangen bij kwekers. Toch altijd beter als een dier uit een asiel wordt gehaald.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#271 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#272 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() bzzzzzzt die mug gaat mij ook niet meer ambeteren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#273 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eigenaar Segway sterft in bizar ongeluk
Uitgegeven: 27 september 2010 13:18 Laatst gewijzigd: 27 september 2010 13:18 LONDEN - De Britse zakenman Jimi Heselden, eigenaar van Segway, is omgekomen door een bizar ongeluk met zijn eigen gemotoriseerde step. lDe 62-jarige miljonair reed zondag op zijn landgoed in het noorden van Engeland van een rotswand af en kwam in een lager gelegen rivier terecht. Dat heeft de politie maandag laten weten aan Britse media. |
![]() |
![]() |
![]() |
#274 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wonderbaarlijk stukje techniek, maar gewoon onbruikbaar op de weg. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#275 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Toegevoegd: donderdag 30 sep 2010, 12:11
De Amerikaanse filmacteur Tony Curtis is op 85-jarige leeftijd overleden. Zijn bekendste rol was die in Some Like it Hot uit 1959 waar hij met Jack Lemmon de tegenspeler was van Marilyn Monroe. In de jaren 70 verwierf hij vooral in Europa populariteit met zijn rol in de serie De Versierders (The Persuaders). Zijn laatste filmrol speelde hij nog twee jaar geleden. Curtis begon zijn filmcarrière in 1949. Hij werd een veelgevraagd acteur die uiteenlopende rollen speelde, in onder meer Spartacus, Taras Bulba en The Great Race. Hij was de vader van de actrice Jamie Lee Curtis. Vrouw met XY chromosoom. |
![]() |
![]() |
![]() |
#276 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#277 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Amerikaanse soulzanger Solomon Burke is vanmorgen tijdens of net na de landing op luchthaven Schiphol overleden.
Hij zou samen met de Nederlandse popgroep De Dijk een concert geven. ![]() http://www.youtube.com/watch?v=sbseZp1nbDg |
![]() |
![]() |
![]() |
#278 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#279 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#280 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een collega:
![]() In de sportwereld van Almere en omgeving is geschokt gereageerd op de plotselinge dood van cameraman Rodney van Dekken (42). De Almeerder verongelukte zondagochtend met zijn motor op Rijksweg A1 ter hoogte van Diemen terwijl hij op weg was voor een tv-reportage over de marathon van Amsterdam. Volgens de politie raakte Van Dekken vermoedelijk tijdens een inhaalmanoeuvre de linkerachterkant van een auto. Hij belandde daarna in de linkervangrail. Omstanders schoten te hulp en hebben hem nog proberen te reanimeren. Hij stierf ter plekke aan zijn verwondingen. Rodney van Dekken is bekend geworden door zijn camerawerk langs de lijnen van de sportvelden. Hij werkte onder meer voor RTV Noord-Holland. Eerder was hij ook actief voor Omroep Flevoland. |
![]() |
![]() |