![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#261 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#262 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik wil Knuppel terug...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#263 |
Banneling
|
![]() Het ziet er niet naar uit dat die geband is:
http://forum.politics.be/member.php?u=103 |
![]() |
![]() |
![]() |
#264 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#265 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#266 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#267 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar, de gustibus et coloribus en zo...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#268 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Niet misverstaan hé ... 't heeft effect gehad en "k ben blij dat A.L. terug is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#269 |
Europees Commissaris
|
![]() @ Jazeker
Wees trouwens blij dat ik het niet begin te posten in de grootste zeverdraad die hier al jaren hoog staat en waar jij alleen al meer dan 6000 postings onnozele praat hebt verkocht. (Dlemlddoptvi. Oavgdezbnadtb). Ge hoort me toch ook niet zeggen dat die draad moet verdwijnen omdat het MIJ niet goed uitkomt. Dus ELK zijne zeverdraad en samen op K&K ... akkoord? |
![]() |
![]() |
![]() |
#270 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die is niet geband. Die wil hier niet meer komen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#271 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#272 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik heb je antwoord aan Raf gelezen en ik schaam me niet diep.
't Gegeven is trouwens identiek hetzelfde als voor de maatregel. Je probeerde ten allen koste Anna List terug te halen ondanks dat hij permanent verbannen was. Van een nieuwe maatregel was nog geen sprake dus je poging verschilt in niets van mijn poging om Groentje-18 (en de anderen) terug te halen vermits ondertussen al heel duidelijk is dat niemand anders dan A.L. van de maatregel mag genieten (Groentje deed al vruchteloze pogingen maar werd geweigerd). Trouwens ... bedankt om de draad hoog te houden hé. |
![]() |
![]() |
![]() |
#273 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#274 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Waarom heeft niemand het over het clipje met een roodharige schone met laarzen aan wat ik hier gisteren postte?
![]()
![]() |
#275 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#276 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"Groentje-18, Anna List en iedereen die niet kwaadaardig was moet terug." Ik heb dat zelfs in gang gestoken en de rest is gevolgd. En kijk eens wie als eerste stond? En je kan dat zelfs zien in mijn profiel. Het staat gewoon naar beneden geschoven onder de zichtbare drempel van 100 pixels bij posts. Denk je dat ik dom ben of zo? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#277 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#278 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar, de gustibus et coloribus en zo... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#279 |
|
![]() Is dat gezeur nu nog bezig?
Mensen toch, doe eens waar je voor gekomen bent: discussieer, argumenteer, weerleg, bedenk, schrijf, scherts af en toe, leer, beleer, stimuleer, en neem af en toe een ontspannend bad. |
![]() |
![]() |
![]() |
#280 |
|
![]() (Over politiek natuurlijk, niet over een handvol sukkelmansen die hun eigen graf hebben gegraven.)
|
![]() |
![]() |