![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#261 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() echte Vlamingen dwepen alleszins niet met marginale groupuscules als de NSV.
![]() |
#262 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Die mannen dromen hardop. Allez man, is dit een hoax? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#263 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#264 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#265 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dan denk je verkeerd. Het NSV doet Vlaanderen meer kwaad dan goed. Eens je ooit verder zal denken dat wat "houzee, en blauwvoet-gelul", zal je dat misschien ook nog eens snappen. Ik vrees er een beetje voor, maar kom ik blijf optimistisch.
![]() |
#266 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Doe toch zo niet alsof je ook maar iets weet over mij aub.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#267 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() Als NSV! of zelfs Voorpost uitgenodigd wordt voor debatteren over ideologie en inhoud, dan geven die altijd present om op een rustige en waardige manier hun uitleg te doen.
![]() |
#268 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() Nog zo ene en 't is Nieuwjaar hé Metternich. Voorpost haakt als organisatie af voor debat met N-SA en raadt haar militanten zelfs aan niet naar N-SA activiteiten te gaan (werd ons door diverse VP-militanten bevestigd). Tot ergernis van een flink aantal militanten overigens...
![]() |
![]() |
#269 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
NSV! is in elk geval succesvol als studentenvereniging, wat lang niet van alle politieke studentenwerkingen kan gezegd worden. Overigens vrij lachwekkend dat iemand als jij eens gaat oordelen wat of wie "echte Vlamingen" zijn. ![]()
![]() |
![]() |
#270 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door solidarnosc : 5 maart 2010 om 18:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#271 | |
Gouverneur
|
![]() Ja, bij N-SA.
Citaat:
Blokbuster is net als de moederpartij LSP een tweedrachtzaaier in de links-revolutionaire gelederen.
N-SA Koppensnellers Deel 1 Koppensnellers Deel 2 Koppensnellers Deel 3 Nation Autonoom Laatst gewijzigd door N-SA : 5 maart 2010 om 18:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#272 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
VP staat stevig onder invloed van het VB inderdaad, tot voor kort was bijna de volledige top van VP ook werknemer en/of mandataris van het VB.
![]() |
![]() |
#273 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik bedoel uiteraard N-SA.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#274 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Noem ons dan eens enkele van hun "successen", hun grootste hits, zeg maar.
![]() |
#275 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#276 | |
|
![]() Citaat:
of er langs links of langs rechts mensen zijn opgepakt doet er weinig toe. het gaat namelijk allemaal om 'preventieve' arresties van studenten die in de studentenbuurt liepen, iets wat gisteren blijkbaar een slecht idee was. maar dat links niemand heeft geslagen en rechts wel, en dan nog wel zonder enige provocatie of aanleiding, maar gewoon 'omdat het ne linkse rakker is', dat is hallucinant. gisteren moest al wie enigzins als links gekend staat ofwel uit de studentenbuurt blijven, ofwel in groepjes lopen. en dan nog blijk je niet veilig. dat is de echte NSV-terreur, die de studentenbuurt gevaarlijk maakt. schoon clubke, moet ge trots op zijn. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#277 |
Vreemdeling
|
![]() Ik mag hopen dat zij die enkele jaren geleden het nog volstrekt overbodig vonden om NSV uit het PFK te weren in Antwerpen, er nu anders over denken.
Ik herinner me nog een voorval waarbij iemand bijna hysterisch werd omdat we NSV-ers uit de betoging tegen het financieringsdecreet van Vandenbroucke wilden weren. Enerzijds snap ik niet zo goed waarom je na de anti-NSV-betoging de studentenbuurt gaat opzoeken, ik denk dan dat jullie nog steeds niet goed beseften met wat voor vereniging we hier te maken hebben. Het is jammer dat het eerst zo ver moet komen, maar nu jullie zelf het slachtoffer zijn geworden van NSV-geweld, hoop ik dat jullie nu ook je conclusies trekken en een consequentere houding aannemen dan vroeger. |
![]() |
![]() |
![]() |
#278 |
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() Dit soort berichten geeft mij het gevoel van een Jood te zijn die de Völkischer Beobachter leest: "Wanneer ik mij depressief voel, lees ik dit soort lectuur. Dan trek ik mij op aan het feit dat mijn gemeenschap blijkbaar enorm machtig en gigantisch gevaarlijk is."
![]() |
#279 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Zodat jullie kunnen tegen-betogen bij het debat?
![]() |
![]() |
#280 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |