![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#261 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heb je het over die drie Britse toeristen die in het weekeinde achtervolgt werden door een bende ''jongeren''?
Zij waren toch wel iet slimmer om aan hun achtervolgers te ontkomen, ze kropen over de muur van het koninklijk domein, werden terstond opgepakt en kregen een proces verbaal aan hun broek. Maw: de slachtoffers werden gestraft. |
![]() |
![]() |
![]() |
#262 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#263 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Eerst wordt er dus ruzie met je gezocht, en daarna als je die ruziezoekers in hun sop wilt laten gaarkoken en je wilt weggaan, slaan ze de ruit van je wagen in. Nogal logisch dat je dan degene die wegrent achterna gaat om je gram te halen. Ik zou dat ook gedaan hebben. Maar volgens ons filosoofke is dat dan een KKK- of Far West-methode. Als ze die Marokkaan gevangen hadden, en vervolgens in de fik gestoken hadden en brandend achter hun auto aangesleept o.i.d., dan had u recht van spreken gehad. Nu is het gewoon lariekoek wat u uitkraamt. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#264 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat klopt, maar je kan onmogelijk van moord spreken als het slachtoffer zélf zo zot is in het water te springen en te verdrinken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#265 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Mijn voorbeeldcijfers. Wel ne oud burgemeester/ocmw voorzitter van antwerpen (spa'er) heeft eens ongeveer het volgende gezegd "laat ons niet te luid juichen over de toename van de bevolking, die vooral uit laaggeschoolde allochtonen bestaat, want denk er wel om, dat de komst van elke laaggeschoolde allochtoon, de bouw van een sociale woning noodzakelijk maakt". |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#266 |
Banneling
|
![]() De daders werden gestraft. Ze kregen 2 maand voor hun rodeo-style achternazitten van de kerel die de ruit van hun wagen insloeg. Maar enkel voor dat. Van moord is er helemaal geen sprake.
Laatst gewijzigd door Cut de krap : 9 februari 2010 om 21:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#267 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#268 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Welke woordje begreep je niet Artisjok? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#269 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#270 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#271 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#272 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#273 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#274 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb reeds meermaals uitdrukkelijk geschreven (waaronder enkele keren als repliek op jouw vraag) dat : 1 Ik heb nooit beweerd dat er geen kosten zijn. 2 Ik weet niet of het saldo positief of negatief is; en hoeveel. 3 Ik heb geen cijfers van de opbrengsten. Ik heb nooit beweerd dat ik ze heb of ze ken. Ik haalde wel enkele van de items aan die zouden moeten meegeteld worden als opbrengst. Citaat:
Ik heb nergens het woord "vreselijk" gebruikt. Terug naar onze discussie : Kan jij me vertellen welk percentage van de bevolkingsgroep die je wil buitenzetten; criminele feiten plegen? Het is toch jouw plan om een volledige bevolkingsgroep (ik hoef dit niet te preciseren; dat deed jij al) buiten te zetten. Je hebt blijkbaar je plan niet echt goed doordacht; want je hebt geen idee wat de impact zou zijn op de economie |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#275 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#276 | ||
Banneling
|
![]() Herlees dat eens.
Citaat:
Citaat:
Vreesde ik al. ![]() KKK- of Far West-methode dus. Laatst gewijzigd door filosoof : 9 februari 2010 om 22:20. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#277 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#278 |