![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#261 |
Europees Commissaris
|
![]() Zorgkundigen mogen zelfs niet hetzelfde werk als verpleegkundigen doen. U hebt dit toch aan de politie laten weten?
![]() |
#262 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#263 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"Ha. Gij ging volgend weekend een weekendje naar de ardennen met vrouw en kinderen? Da's nu spijtig zie, want ge moet zondag werken. Dat past toch eh? Oeh nee? Wilt ge werken of niet? Die klant kan alleen diene zondag, dus 't zal wel moeten diene zondag." Gelijk hebben ze, dat ze niet komen opdagen. Probeer mensen eens met respect te behandelen. Mocht je dat lukken (het lijkt me onmogelijk in uw geval, maar goed) dan zal je respect terugkrijgen. Niet moeilijk hoor. Heb jij eigenlijk personeel dat al langer dan 15 jaar voor u werkt? Of zijn ze allemaal gaan lopen? Knelpuntberoepen? Het bedrijf waar ik je gerust een rondleiding wil geven IS een 'knelpuntbedrijf'. Geen probleem om aan personeel te raken dat hard werkt, overuren wil doen, en niet gaat lopen ook al probeert er eens een concurrent het personeel weg te kopen.
![]() |
![]() |
#264 |
Europees Commissaris
|
![]() Zou iedereen dat weten, dan zouden ze wel nog wat werk hebben bij de arbeidsrechtbank. Ga praten met je vakbond, je hoort dat werk niet te doen.
![]() |
#265 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Een verpleegkundige kan de taken doen van een zorgkundige zoals mensen wassen maar omgekeerd ga dit niet. Zorgkundigen mogen dus geen medicatie of spuiten geven. Aangezien verzorgkundigen meer in aantal zijn en goedkoper zijn is het normaal dat verpleegkundigen meer verdienen en zich meer toepassen op verpleegkundige taken. In ziekenhuizen heb je minder dit verschil. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#266 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#267 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik als logistiek medewerker deel zelfs de medicatie uit aan onze ouderen,daar is gewoon geen volk voor,al de verpleging zit op hun luie krent(sorry dat ik dit nu zo zeg) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#268 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#269 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() niet doen eh. ze gaan niet met de zweep achter u zitten hoor.
en mochten ze dat toch doen, zou ik eens met de vakbond gaan praten.
![]() |
#270 |
Europees Commissaris
|
![]() Ge weet toch dat een foute medicatie toedienen ge u nog meer zult beklagen dan alle vorige dingen die al zijn voorgekomen in uw leven he? Als die patiënt sterft of iets dergelijks...
![]() |
#271 |
Europees Commissaris
|
![]() Verpleging in rusthuizen is onderbemand. Die hebben geen tijd om mensen te wassen of efkes een wandeling te maken. Die moeten rapporten maken, de bejaarden controleren en zien dat alle taken gedaan worden.
Laatst gewijzigd door Ratatosk : 29 augustus 2010 om 15:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#272 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ik heb die job nodig nu,ik wil vooruit (daar draait deze threat toch over hé) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#273 |
Europees Commissaris
|
![]() Maak er een zaak van, procedeer, kom in de media, doe je verhaal en je zal onmiddellijk (veel) jobaanbiedingen krijgen (als je maar vermeldt dat je het moeilijk had om een job te vinden) Zeker dagbladen als Dag Allemaal, Story en Het Laatste Nieuws houden wel van dergelijke smeuige verhalen
![]() |
#274 |
Europees Commissaris
|
![]() Mits attest of onder toezicht van een verpleegkundige mag een verzorgkundige wel medicatie brengen of toedienen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#275 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
als ik in de Brico ga werken als rekkenaanvuller moeten ze mij ook niet tussendoor komen vragen om mensen met persoonlijkheidsproblemen te behandelen. Allez, ze mogen mij dat vragen, maar dan moeten ze mij inschrijven, verzekeren, en betalen als psycholoog, niet als rekkenvuller.
![]() |
![]() |
#276 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#277 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Ratatosk : 29 augustus 2010 om 15:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#278 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 29 augustus 2010 om 16:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#279 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zever in pakjes.
![]() |
#280 |
Secretaris-Generaal VN
|