![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#261 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ja, wij mogen dat niet hé. Ik vraag mij trouwens af waarom sommige nomaden zo nodig de dichtstbevolkte en strenggereglementeerde streken moeten uitkiezen voor hun verblijf. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#262 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#263 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#264 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dan gaan we weer protesteren tegen gesloten asielcentra. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#265 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En als je geen belastingen betaalt en de maatschappij opdraait voor uw verblijf kunt ge wel een centje opzijleggen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#266 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als gewone verzekeringsmakelaar betaal ik mij blauw aan belastingen. ![]() Wie kan ik contacteren voor mijn gratis verblijf? ![]() Laatst gewijzigd door Pericles : 15 september 2010 om 10:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#267 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wellicht kunt ge dan ook nog een gratis vliegreis en 300€ zakgeld krijgen. Citaat:
Aan die caravan kunt ge goedkoop geraken wanneer er nog maar eens een camping sluit omdat ze door de overreglementering failliet gaan. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#268 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() O ja, dan worden jij en alle anderen mensen van jouw volk (de overheid zijn definitie van jouw volk, niet noodzakelijk de jouwe) het land uit geknikkerd. Tuurlijk. Nou, je hebt het maar zwaar hoor.
![]() |
![]() |
#269 | |
|
![]() Citaat:
Geheel terzijde overigens: Dat je die auto niet kan betalen ligt er misschien ook wel aan dat je een huis en alles wat er in staat hebt gekocht van je geld, maar dat geheel terzijde dus.
Dit onderschrift is pretentieus en kan (soms) bekend overkomen! Laatst gewijzigd door Bovenbuur : 15 september 2010 om 15:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#270 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#271 |
|
![]() Dat staat in het beginartikel he. Maar voor een aantal mensen hier zijn die 700 er veel te weinig. Allemaal het land uit met dat vuige criminele volk. Want ja, dat is het, een volk. Geen individuen, maar mensen die allemaal hetzelfde zijn. Stelletje illegalen.
Enfin, op die toon reageer ik dus.
![]() |
![]() |
#272 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het feit dat een aantal individuen van een volk ergens wettelijk wonen betekent nog niet dat men het hele volk moet binnenlaten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#273 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wil je nu zeggen dat de Roma die een huis huren of bezitten ook worden uitgezet? Me don't think so ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#274 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Het zijn feiten dat de roma al eeuwen aan geld komen door stelen en wie weet wat voor criminaliteit ze nog doen. logisch dat geen enkel land ze graag op hun grondgebied hebben, ze zorgen niet alleen voor criminaliteit, ze zorgen tevens ook voor overlast en vervuiling overal waar ze komen. is dit blinde haat tegenover 1 groep mensen? tuurlijk niet, maar gewoon een logisch vervolg van de levenswijze van de roma. Ze zouden dus beter eens naar hun eigen kijken in plaats van zich te ergeren aan een correct frans beleid |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#275 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Er zitten wel een aantal mohammedanen op dit forum, maar geen Roma. Ik heb er ergens een boek over staan; vind het niet, maar constateer dat ik het eigenlijk had moeten lezen. Wat weten wij over die mensen?
Heel weinig, of ik had uit deze draad al meer opgestoken.
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#276 |
Minister
|
![]() Ik heb heel vaak zigeuners (Roms-tziganes-gitans) in mijn buurt gehad, zowel in Parijs
(Bois de Boulogne) als waar ik nu woon . Ze brachten eerder plezier dan problemen mee maar het betrof hier dus wel meestal Franse zigeuners (en die zijn dan ook nog te onder-scheiden van het kermisvolk ). Ik heb niets tegen zigeuners. Integendeel. Ik vind wel dat die mevrouw van Luxemburg haar boekje te buiten is gegaan . http://www.marianne2.fr/Dupont-Aigna...12&idnl=26078& Volg voorgaande link, lees dit. Dank u |
![]() |
![]() |
![]() |
#277 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Het artikel legt alvast de vinger op één wonde, al is het ook wel wat minder nationalistisch te formuleren. Het gaat hier in de eerste plaats om een gebrek aan democratie:
Citaat:
Zij spreekt dus met minder gezag dan de gewone burger van welke gewone lidstaat van de Unie ook, met minder gezag dan de burgers van de Unie zelf die wij sinds het Verdrag van Nice allen zijn: zij spreekt met het gezag van iemand die lak heeft aan de democratische rechten van de burger. Zij, en met haar de hele Europese Commissie, spreken zonder enig positief gezag, zij spreken met het negatieve gezag van, bij voorbeeld, een misdadiger.
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#278 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Met al mijn sympathie voor de Roma, en zonder te applaudisseren voor het Franse beleid, geef ik de Fransen hierin groot groot gelijk:
Citaat:
Laat maar komen, de conflicten tussen de lidstaten en de Unie, laat maar aanrukken in duizendvoud! Dat de volkeren van Europa eindelijk eens tegen die antidemocratische maffia kunnen zeggen: "Sorry hoor, maar WIJ HEBBEN JULLIE NIET VERKOZEN" dus hebben jullie ons NIETS maar ook NIETS voor te schrijven!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#279 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() En wanneer zal een Belgisch politicus de moed hebben om zich luid en duidelijk met deze simpele, vanzelfsprekende boodschap tot de Commissie te richten:
Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#280 |
|
![]() Ik dacht niet dat Roma relschoppers waren en vrouwen lastig vallen op straat.
Het is een groep met weinig politieke aanhang dus missen ze een bescherming zoals de Marokkanen die politieke bescherming krijgen via de PvdA en andere ultra-links (anarchistische) partijen. De Roma worden dus door geen enkele politieke vleugel vertegenwoordigd of ontvangen enige protectie. In Nederland zie ik wel aanwijzingen dat ze zich settelen, te zien aan de typische bungalowbouw op de hen toegewezen terreinen. Heel erg veel verder gaat mijn wetenschap ook niet behalve dan wat en route tegenkom. Wat Sarko doet is een politiek spel spelen. Misschien dat hij de Fransen vast voorbereidt op een volgend exodus, die van de opstandige Naffers. Misschien dat hij ze met de actie tegen de Roma's deze lieden een schot voor de boeg geeft. Zoals ik al eerder opmerkte, trekt Frankrijk zich in het geheel niets aan van de boute vertellingen van Mw Reding. Deze krachteloze protestactie laat zien dat een actie van Brussel stomweg genegeerd kan worden als het bewuste land voet bij stuk houdt, zoals de landen die tegen elke afspraak in hun begroting overschrijden. Alleen politiek domme en zwakke landjes zoals Nederland huppelen al even dom en dwaas achter Brussel aan. Er gebeurt dus niets en Sarko gaat rustig zijn gang. Nu kun je daadwerkelijk zien dat Brussel in feite niets inhoudt.
Brussel regeert, Brussel dicteert, de burger gireert. Ondertussen neemt de Euroscepsis hand over hand toe. Laatst gewijzigd door D'ARTOIS : 16 september 2010 om 10:24. |
![]() |
![]() |