![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
Bekijk resultaten enquête: Is het terecht dat Kim Geybels is moeten opstappen als senator?(motivatie posten aub) | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
55 | 66,27% |
Neen |
![]() ![]() ![]() |
28 | 33,73% |
Aantal stemmers: 83. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#261 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom zou ik?
![]() |
![]() |
![]() |
#262 |
Europees Commissaris
|
![]() Weinig werk, goed loon, alles waar je jaloers op bent
![]() |
#263 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...25&postcount=3 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#264 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nog eens Kim heeft NIKS te verliezen tov N-VA. Alleen haar parlementaire zetel. Maar ik denk nu niet daar ze wakker ligt van die zetel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#265 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie zegt dat ik nu niet meer verdien en wie zegt dat ik een job wil hebben waarvoor ik niet veel moet doen? Kortom, waaruit leid jij af dat ik daar jaloers op ben?
![]() |
![]() |
![]() |
#266 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die moeten in een kleine gemeente inderdaad niet bijzonder veel doen. Hun pree? € 175 per zitting van de gemeenteraad (dat zijn er in Keerbergen 10 per jaar). De mens verdient daar dus zo maar eventjes 1.750 euro per jaar bij.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#267 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#268 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dan zouden alleen bisschoppen overschieten, en die kruipen op kinderen, of verdoezelen dat gekruip van hun collega's. Het is wel terecht en in het partijbelang dat ze ontslag nam. Niet zozeer omwille van die relatie, maar om zo naïef geweest te zijn om op voorhand niet te beseffen dat ge met zo'n drugsverslaafde als die Luyten ... Dju, vroeger was 't simpel: je kon zeggen 'cherchez la femme', nu moogt ge dubbel zoeken.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#269 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#270 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En mij maak je niet wijs dat ze niet wakker ligt van het verlies van 7 �* 8 duizend €/maand.
![]() |
![]() |
#271 |
Banneling
|
![]() Waarom zaag je daar over? Hij is verkozen punt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#272 |
Europees Commissaris
|
![]() Goed, waarom begon je dan over hun loon? Uit medelijden omdat ze onderbetaald zijn?
![]() |
#273 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() zijn die ook buiten gerangeerd voor drugs-affaires ???
![]() |
#274 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus alle gemeenteraadsleden moeten gewoon 10x op een jaar bij een zitting aanwezig zijn...that`s it? Wat is dat? 20h misschien? Wie verdiend dat hier?
![]() |
![]() |
![]() |
#275 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#276 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik "zaag" daar niet over; ik geef antwoord op een vraag. Gelieve uw toon te matigen.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#277 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, omdat ze geld krijgen om niets te doen.
![]() |
![]() |
![]() |
#278 |
Europees Commissaris
|
![]() Niets doen... Ga de job dan zelf doen als ge toch maar niets moet doen
![]() |
#279 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je moet het maar kunnen, twee zinnen bij elkaar plaatsen waardoor je aantoont dat je ongelijk hebt ![]() Als haar politieke carriere afgelopen is, zal ze zeker geen ontslag nemen gedurende de overige legislatuur en nog wat meegraaien denk ik zo.... Laatst gewijzigd door giserke : 1 september 2010 om 11:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#280 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er zijn - geloof het of niet - nog altijd gemeenteraadsleden die de dossiers komen inkijken en die zich grondig voorbereiden op de gemeenteraad. Die mensen verdienen daar niks aan. Integendeel: die moeten erbij inschieten. Bovendien moeten ze eerst verkozen raken. Hoeveel zou zo'n campagne hen kosten?
![]() |
![]() |