![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#261 |
Banneling
|
![]() En dan nog. Het volgen van de kerkelijke leer is iets wat je gevoelsmatig doet.
Je kunt zeggen van niet, maar ik betwijfel ten zeerste dat een transcendente ervaring je op zoiets onbenulligs zal brengen als "lees christelijke theologie". Gods wegen zijn mysterieus, maar hebben wel een bepaalde kwaliteitsstandaard. |
![]() |
![]() |
![]() |
#262 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Jan aub ... stop met die belachelijke authoriteitsargumenten Jij weet niks over mij.... misschien ben ik ik wel hoofd van de afdeling post-natale traumatologie of zo |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#263 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jan doet zijn best wat ie kan.... 't schijnt dat hij een kroostrijk gezinnetje heeft niettemin heeft ie al duizenden... wat zeg ik .... miljoenen kindjes in wording doorgespoeld
|
![]() |
![]() |
![]() |
#264 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#265 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#266 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik baseer me ook op wat m'n vrouw bij de groei en geboorte van onze kinderen me allemaal vertelde. Daarmee bedoel ik dan hoe vrouwen zich voelen en hoe ze het ongeboren leven psychologisch aanvoelen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#267 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wees gerust, op basis van wat je schrijft, ben je dat zeker niet. In ieder geval, ik vind niets belachelijks aan ervaringsdeskundigheid, zeker niet over dit onderwerp. Heel velen die hier tegen abortus zijn, hebben hoogstwaarschijnlijk nog nooit met een vrouw gesproken die abortus liet uitvoeren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#268 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#269 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#270 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Belachelijk dat je daar dan wakker van ligt om een potentieel mensje te redden terwijl ge niet wakker zou liggen van het grotere risico van een volwaardig persoon omver te knallen omdat gij überhaupt wat met uw auto wilt rondbollen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#271 |
Staatssecretaris
|
![]() Afhankelijk van zijn ouderdom en aantal kinderen (ik heb gegokt op 45 jaar en 4 kinderen) heeft hij een leven/dood ratio van 4/2 047 650 000 000.
Laatst gewijzigd door Dionysus : 1 november 2010 om 01:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#272 |
Banneling
|
![]() Als je jong getrouwd bent, en een normaal seksleven hebt, in volledige overeenstemming met de heilige voorschriften ( ga en vermenigvuldig u ), kan je op nog een extra 20 kindjes rekenen...
![]() Veel moed. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#273 |
Banneling
|
![]() Mag een goede katoliek, als contaceptie ook orale en anale seks met zijn vrouw hebben, of is dat niet aanvaard door de paus en zijn medewerkers ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#274 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#275 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We spreken hierover abortus , remember ? Dat gaat dus over het al dan niet overwegen weg te halen van een vrucht omwille van redenen eigen aan de ouders , en dus niet aan het toekomstig kind. Gij maakt er met uw oplossing enkel een opvangprobleempje van... dus een oplossing voor het toekomstig kind. Je gaat voorbij aan de gehele problematiek Citaat:
Noch de medische wereld, noch de algemene consensus spreekt daarover als een kind. ...nog meer... en uiteindelijk komt het daarop neer : de wet doet dat ook niet Maar zelfs Uw eigen sekte spreekt niet eens over een kind. Citaat:
Daarnet was het 'straf' nu is het 'boete'... geen van allen is van toepassing...noch op juridisch noch op geloofsvlak Dat zou je nu toch beter moeten weten Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#276 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |