![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#261 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Kan u ook noteren dat het mij niet uitmaakt welk ras of welke kleur iemand heeft ? Al is het een groen marsmannetje. Het maakt me wél uit wanneer iemand opzettelijk van ons moeizaam opgebouwd sociaal stelsel gaat profiteren. Maar dat heeft eerder te maken met mijn natuurlijke afkeer voor tamzakken en profiteurs. Waartoe ik u, afgaande op uw vorige post, mag bij rekenen. Dan is het wel makkelijk eh, om te roepen dat we de wereld moeten verbeteren, terwijl je zelf niets doet. De beste stuurlui .... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#262 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
het is moeilijk om toe te geven dat je de pineut of idioot bent, gelukkig ben ik net op tijd uit de "rat race" gestapt en met het ondernemersschap van start gegaan,maar dat is niet van belang...
![]() |
![]() |
#263 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Buiten wat gescheld lees ik hier inderdaad niets van belang. Heb NU al medelijden met uw toekomstige klanten. Die gaan veel moeten betalen voor weinig arbeid. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#264 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
"Bovendien wordt er volgens u voortdurend gezeverd en gezaagd." Maar ja als u enkel de eerste zin van een post leest, hoe kunt u dan weten wat er staat ????? Is dit moedwilligheid van uwentwege?
![]() |
![]() |
#265 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
- U reageert op mijn post waarin ik zeg dat andev mijn post "zever" noemt i.p.v. zich (=andev zich) op argumenten te baseren. - In uw post (reactie) beweert u; Citaat:
Waar hebt u gezien in de post van andev, dat hij niet akkoord is met mij? Heeft hij dat gezegd? - Daarom lees ik uw post ook niet (verder). Want uw beoordeling/conclusie begint al met een verkeerde bewering. Laatst gewijzigd door QuasiX : 11 december 2010 om 11:16. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#266 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Zo is 't. Laatst gewijzigd door Marie van de koster : 11 december 2010 om 12:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#267 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die moesten nu eenmaal leren dat de blanke bwana de baas was.
![]() |
![]() |
![]() |
#268 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
U redeneert wel logisch. Marie, normaal lees ik uw posten. Maar die post was een uitzondering. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#269 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#270 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Dan begrijp je wat er staat. (alhoewel ik denk dat je doet alsof je het niet begrijpt) Hint : het gaat niet over Hitler; het gaat over demagogie. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#271 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Blijkbaar niet. En dat is nu precies het punt van de draadopener.
![]() |
#272 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hij heeft nochtans gewoon gelijk hoor.
![]() |
#273 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#274 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#275 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Nieuw thema: "Mijn punt: er is geen politie in Engeland"... Laatst gewijzigd door QuasiX : 11 december 2010 om 21:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#276 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zo werd dat erin geslagen met de zweep.
![]() |
![]() |
![]() |
#277 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als jullie de harde waarheid aanzien als demagogie van een persoon die het probleem aankaart, wat wil dat dan zeggen? En daarbij, zijn enige doel was om mij te kunnen vergelijken met Adolf Hitler of iemand die opkijkt naar den Dolf, om mij ongeloofwaardig te maken. Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#278 | ||
Banneling
|
![]() Dat dacht ik al.
Citaat:
Citaat:
http://forum.politics.be/showthread....10#post5154910 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#279 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat staat in mijn eerste bericht.
Maar ik zal het voor je samenvatten. Het falen van de multicultuur. Of hoe noem jij dit soort voorvallen? Verrijking? Of het slagen van de multicultuur? |
![]() |
![]() |
![]() |
#280 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De dader kon evengoed iemand van ons "eigen volk" geweest zijn. http://forum.politics.be/showpost.ph...2&postcount=77 |
|
![]() |
![]() |