![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#261 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mij gaat het dan weer wel over de wetten die in het seculiere Europa gelden. Met wat er in Iran, Irak, Egypte, Jemen, Saudi-Arabië en/of Afghanistan gebeurt, hebben wij geen uitstaans. Als jij vindt dat je iets moet doen aan de huwelijksgebruiken in Iran, Irak, Egypte, Jemen, Saudi-Arabië en/of Afghanistan, dan stel ik voor dat je dat ginder gaat doen. Misschien dat het daar wel wat meer effect kan ressorteren, dan op een forumpje in het onooglijke België. Ik raad je dan wel ten zeerste aan je gebruikelijke vuilbekkerij daar achterwege te laten, of je kruistocht zou wel eens van extreem korte duur kunnen zijn...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#262 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#263 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#264 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#265 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor mensen die niet alles en iedereen over één kam willen scheren, is dat inderdaad belangrijk. Voor jou natuurlijk niet. Maar dat wisten we al.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#266 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dit gegeven blijkt voor sommigen aanvaardbaar te zijn, en ik wens dié mensen dan ook toe dat hun dochtertjes van 9 door een 53 jarige worden kapotgeneukt. Capice?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#267 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Moeilijk hé?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#268 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En al helemaal niet als u de koran zelf nog nooit van kaft tot kaft hebt gelezen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#269 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb echter zo'n bloedhekel aan zulke sujetten dat het te slecht was voor mijn hartslag! spijtig genoeg. Maar anderen konden het wel en het is dan héél leuk leesvoer: Lindatje met de vrouwenpollekes over "hoe sla ik mijn wijf": (en neen vezelige groente, ik kan mijn taal in deze niet nog meer aanpassen, mijn Brusselmans gehalte rijst de pan uit bij het horen van het woord "linda bogaert" dus je ziet zelf hoeveel moeite ik hier doe). http://www.answering-islam.org/Dutch/index.htm maar dit is gewoonweg hilarisch: (echt lezen Sus!) http://www.exmoslim.org/vrouw%20lind...0deel%202.html
|
![]() |
![]() |
![]() |
#270 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Anderen beginnen spontaan te beledigen. (Dat zal hun cultuur/opvoeding zijn waarschijnlijk) Kan je wel even uitleggen waarom, wat Linda Bogaert schrijft, gezever zou zijn? Lees zelf met wat ik af kwam. http://forum.politics.be/showthread....93#post5187493 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#271 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#272 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sorry moderator moet even van mijn hart
BENDE KLEIN KINDEREN !!!!!!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#273 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Maar ik zie dat Circe inmiddels, in haar schier onmetelijke goedheid, al wat linkjes voor u opgesnord heeft. Lees die maar eens. Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#274 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nogmaals: "Historische informatie dient bekeken te worden in de context van de periode waarin ze zich voordeed, niet vanuit een waarde-oordeel dat men enkele honderden jaren later zou uitspreken mochten dezelfde feiten zich vandaag voordoen."
![]() |
![]() |
![]() |
#275 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Idealiter ja. Dat weet u, en dat weet ik ook. Het probleem is echter dat zeer vele gelovigen dat dus niet doen, en met het heilig boekske in de hand allerlei hedendaagse zaken rechtvaardigen en zich beroepen op hun grote voorbeeld uit het verleden, met alle desastreuze gevolgen van dien. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#276 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Het spijt me dat de grote mohammed een pedofiel was. Het is zeer dramatisch dat men anno 21ste eeuw deze gast zijn voorbeeld wil volgen. Wat de grootste katastroof is dat jij gasten die dit onrecht aankaarten wil bannen. Denk daar maar eens over na. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#277 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Laatst gewijzigd door grimbergen : 26 december 2010 om 19:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#278 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#279 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het VB geeft gratis woordenboekjes aan zijn leden met vocabulaire die ze dienen te gebruiken .... hij/zij kent deel 1 al van buiten . ![]() Laatst gewijzigd door Wisord : 26 december 2010 om 19:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#280 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |