Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Politics.be > Suggesties & Mededelingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be.

Antwoord

Discussietools
Oud 26 december 2010, 17:54   #261
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
maar het gaat me over wat in hun heilig boekske staat, en welk voorbeeld deze mensen menen te moeten volgen, niet over de wetten die in europa gelden.
Mij gaat het dan weer wel over de wetten die in het seculiere Europa gelden. Met wat er in Iran, Irak, Egypte, Jemen, Saudi-Arabië en/of Afghanistan gebeurt, hebben wij geen uitstaans. Als jij vindt dat je iets moet doen aan de huwelijksgebruiken in Iran, Irak, Egypte, Jemen, Saudi-Arabië en/of Afghanistan, dan stel ik voor dat je dat ginder gaat doen. Misschien dat het daar wel wat meer effect kan ressorteren, dan op een forumpje in het onooglijke België. Ik raad je dan wel ten zeerste aan je gebruikelijke vuilbekkerij daar achterwege te laten, of je kruistocht zou wel eens van extreem korte duur kunnen zijn...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 december 2010, 17:54   #262
Flanelcondoom
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Inno Bekijk bericht
Is dat belangrijk voor u?
Wat is dat voor een slechte vraag?
Flanelcondoom is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 december 2010, 17:55   #263
Inno
Minister-President

Inno's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
Wat is dat voor een slechte vraag?
Niet slechter dan jouw vraag.
Inno is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 december 2010, 17:55   #264
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Ja. Ik vind het belangrijk om verkeerde voorstellingen van feiten te corrigeren.
Zeker als die gebruikt worden om haat te prediken tegen een bepaalde bevolkingsgroep.
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 december 2010, 17:55   #265
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Voor mensen die niet alles en iedereen over één kam willen scheren, is dat inderdaad belangrijk. Voor jou natuurlijk niet. Maar dat wisten we al.
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oud 26 december 2010, 18:01   #266
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
Mij gaat het dan weer wel over de wetten die in het seculiere Europa gelden. Met wat er in Iran, Irak, Egypte, Jemen, Saudi-Arabië en/of Afghanistan gebeurt, hebben wij geen uitstaans. Als jij vindt dat je iets moet doen aan de huwelijksgebruiken in Iran, Irak, Egypte, Jemen, Saudi-Arabië en/of Afghanistan, dan stel ik voor dat je dat ginder gaat doen. Misschien dat het daar wel wat meer effect kan ressorteren, dan op een forumpje in het onooglijke België. Ik raad je dan wel ten zeerste aan je gebruikelijke vuilbekkerij daar achterwege te laten, of je kruistocht zou wel eens van extreem korte duur kunnen zijn...
het gaat hem over het feit dat hun o zo geliefde voorbeeld en profeet een vuile pedofiel was.
Dit gegeven blijkt voor sommigen aanvaardbaar te zijn, en ik wens dié mensen dan ook toe dat hun dochtertjes van 9 door een 53 jarige worden kapotgeneukt.

Capice?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 december 2010, 18:04   #267
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
De USA o.a.
Verenigde Staten

Het kinderhuwelijk is officieel geldig in de Verenigde Staten. Wetten omtrent dit verschijnsel verschillen per staat. Wel is het zo dat kinderen van onder de 16 zowel ouderlijke toestemming als toestemming van de rechter moeten hebben alvorens te kunnen trouwen.[2]
ik neem aan dat ze hun inspiratie dan uit het nieuwe testament halen? In navolging van het voorbeeld van Jezus of zo?

Citaat:
Malaysia court rules child marriage 'illegal'
http://www.bbc.co.uk/news/world-asia-pacific-12066910
tiens, voordien was het dus wel geldig? In navolging van Jezus of in navolging van Mohammed? Make a guess.

Citaat:
Daar waar kinderhuwelijken nog voorkomen heeft het eerder te maken met aloude traditie dan met Koran of sharia.
de koran is geen traditie zeker? Trouwens het huwelijk van Mohammed staat niet in de koran maar in de hadith en die ahadith is de traditie die moet worden gevolgd indien mogelijk.
Moeilijk hé?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
Oud 26 december 2010, 18:05   #268
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Citaat:
Ja. Ik vind het belangrijk om verkeerde voorstellingen van feiten te corrigeren.
Zeker als die gebruikt worden om haat te prediken tegen een bepaalde bevolkingsgroep.
Kom dan niet af met het gezever van Linda Bogaert.

En al helemaal niet als u de koran zelf nog nooit van kaft tot kaft hebt gelezen.
Sus Iratus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 december 2010, 18:17   #269
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sus Iratus Bekijk bericht

En al helemaal niet als u de koran zelf nog nooit van kaft tot kaft hebt gelezen.
Ooit werd me gevraagd om die troep van Linda-met-de-gepluimde-kut Bogaert te weerleggen met de juiste koranverzen (en vooral met de koranverzen die ze conveniently niét publiceert).

Ik heb echter zo'n bloedhekel aan zulke sujetten dat het te slecht was voor mijn hartslag! spijtig genoeg.

Maar anderen konden het wel en het is dan héél leuk leesvoer:

Lindatje met de vrouwenpollekes over "hoe sla ik mijn wijf":

(en neen vezelige groente, ik kan mijn taal in deze niet nog meer aanpassen, mijn Brusselmans gehalte rijst de pan uit bij het horen van het woord "linda bogaert" dus je ziet zelf hoeveel moeite ik hier doe).

http://www.answering-islam.org/Dutch/index.htm

maar dit is gewoonweg hilarisch: (echt lezen Sus!)

http://www.exmoslim.org/vrouw%20lind...0deel%202.html

Oud 26 december 2010, 18:20   #270
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sus Iratus Bekijk bericht

Dat is knap dat jij wel de naam van Linda Bogaert kan typen.
Anderen beginnen spontaan te beledigen. (Dat zal hun cultuur/opvoeding zijn waarschijnlijk)
Kan je wel even uitleggen waarom, wat Linda Bogaert schrijft, gezever zou zijn?

Lees zelf met wat ik af kwam.
http://forum.politics.be/showthread....93#post5187493
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 december 2010, 18:26   #271
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik ben reeds lang bekend met die materie. Het lijkt mij nuttiger dat met name onze zelfverklaarde anti-raciste & zelfhalaliseerster die dingen eens grondig leest en tot zich neemt.
Oud 26 december 2010, 18:28   #272
duveltje382
Secretaris-Generaal VN

duveltje382's schermafbeelding

Standaard

Sorry moderator moet even van mijn hart

BENDE KLEIN KINDEREN !!!!!!!
duveltje382 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 december 2010, 18:35   #273
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Citaat:
Dat is knap dat jij wel de naam van Linda Bogaert kan typen.
Anderen beginnen spontaan te beledigen. (Dat zal hun cultuur/opvoeding zijn waarschijnlijk)
U begrijpt het verkeerd. De naam Linda Bogaert is in zichzelf al een belediging. Circe is dus heel vriendelijk en voorkomend geweest om de beledigende woorden 'Linda' en 'Bogaert' niet zo naast elkaar uit te spreken.

Citaat:
Kan je wel even uitleggen waarom, wat Linda Bogaert schrijft, gezever zou zijn?
Dát heb ik u in het verleden al ettelijke malen uitgelegd. Ik blijf mezelf niet herhalen, en al helemaal niet voor u.

Maar ik zie dat Circe inmiddels, in haar schier onmetelijke goedheid, al wat linkjes voor u opgesnord heeft. Lees die maar eens.

Citaat:
Ik heb gelezen waar u mee af kwam ja: namelijk het bij u zeer gebruikelijke proberen te verleggen van het onderwerp van de discussie. En daar ga ik dus niet op in. U gaat maar met de voeten van een ander, uw lokale imam of zo, rammelen, maar niet met de mijne.
Oud 26 december 2010, 18:39   #274
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
het gaat hem over het feit dat hun o zo geliefde voorbeeld en profeet een vuile pedofiel was.
Nogmaals: "Historische informatie dient bekeken te worden in de context van de periode waarin ze zich voordeed, niet vanuit een waarde-oordeel dat men enkele honderden jaren later zou uitspreken mochten dezelfde feiten zich vandaag voordoen."

Citaat:
Oud 26 december 2010, 19:04   #275
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
Nogmaals: "Historische informatie dient bekeken te worden in de context van de periode waarin ze zich voordeed, niet vanuit een waarde-oordeel dat men enkele honderden jaren later zou uitspreken mochten dezelfde feiten zich vandaag voordoen."
Nogmaals:

Idealiter ja. Dat weet u, en dat weet ik ook.

Het probleem is echter dat zeer vele gelovigen dat dus niet doen, en met het heilig boekske in de hand allerlei hedendaagse zaken rechtvaardigen en zich beroepen op hun grote voorbeeld uit het verleden, met alle desastreuze gevolgen van dien.
Oud 26 december 2010, 19:24   #276
grimbergen
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pølle Bekijk bericht
Je vergeet pedofeet.

Wie met een dergelijk vocabulaire 'meningen' spuit is niet bereid om de discussie aan te gaan en dient geband te worden van dit discussieforum. Hij/Zij is niet de enige.
In debat gaan met gasten die de sharia willen invoeren noem ik een non debat. Moeten daarom alle moslims en kaloten geband worden?

Het spijt me dat de grote mohammed een pedofiel was. Het is zeer dramatisch dat men anno 21ste eeuw deze gast zijn voorbeeld wil volgen.

Wat de grootste katastroof is dat jij gasten die dit onrecht aankaarten wil bannen. Denk daar maar eens over na.
grimbergen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 december 2010, 19:25   #277
grimbergen
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RodeLantaarn Bekijk bericht
Bestaat er een psychologische term voor een aandoening die wordt gekenmerkt door een ziekelijke obsessie met islam? Westerse landen mogen discrimineren, moorden en uitbuiten. Keer op keer wordt de macht van de media bevestigd. In feite moet ik dergelijke gevallen bedanken om telkens mijn vermoedens te bevestigen.
Die gasten heten moslims. Nog zo van die vragen.

Laatst gewijzigd door grimbergen : 26 december 2010 om 19:25.
Oud 26 december 2010, 19:30   #278
grimbergen
Banneling

Standaard

Citaat:
Wat er ook van zij, moet dat echt in elk bericht op dit forum herhaald worden? Moet je in elke discussie over de islam verwijzen naar Mohammed als 'de pedofeet'? Is dat geen reductie van 'Mo' die de discussie niet ten goede komt?

Dat je dat eens zegt, tot daaraan toe, maar wat grimbergen doet is niets anders dan trollen. Zijn of haar berichten zijn zo dramatisch dat het een karikatuur wordt. En nogmaals: hij/zij is lang niet de enige.
Weer persoonlijk aan het worden? Ocharme toch zo gefrustreerd zijn . Dit alleen omdat ik vind dat als een oproep tot een bank run strafbaar zal worden. In diezelfde maten een oproep om de wapens op te nemen tegen de ongelovigen dezelfde strafmaat moet krijgen.
Oud 26 december 2010, 19:31   #279
Wisord
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe Bekijk bericht
Uw reacties lezen is niet nodig.

Bepaalde zaken springen er gewoon uit, dit bijvoorbeeld:

-
- islam
- linkiwinkies
- linkse verraders
- fantasiewereld
- pedofiele warlord
- honeypop

In elke reactie typ je wel 1 van die zaken.

Het VB geeft gratis woordenboekjes aan zijn leden met vocabulaire die ze dienen te gebruiken .... hij/zij kent deel 1 al van buiten .

Laatst gewijzigd door Wisord : 26 december 2010 om 19:31.
Wisord is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 december 2010, 19:32   #280
grimbergen
Banneling

Standaard

Citaat:
Wat moedig ben jij toch. Berichjes posten voor een betere wereld. Nog een geluk dat we jou hebben, of de wereld ging helemáál naar de verdoemenis.

Ik zou toch wat meer tekst in het vet zetten, en ook meer uitroeptekens gebruiken. Voor de dramatiek.
Ik zal mijn best doen. IS DIT GOED GENOEG?
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:19.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be