![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#261 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#262 |
Burgemeester
|
![]() |
![]() |
![]() |
#263 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Misschien WILLEN die bepaalde politici/politica's dat signaal van de Vlaamse kiezer niet begrijpen, misschien DURVEN ze het niet te begrijpen, misschien KUNNEN ze het niet begrijpen, maar ooit zullen ze het wel MOETEN begrijpen, of ze blijven verweesd zitten met een land ZONDER ZWAARTEPUNT(EN) of een kiesdrempel waar ze niet meer over geraken.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
#264 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#265 |
Banneling
|
![]() Sorry, 'k moest er zelf eigenlijk ook om lachen
![]() Maar je snapt wel, dat ik niet als enigste mijn nek ga uitsteken en mijn belastingen niet betalen omwille van reden dat ik niet wil dat mijn geld nog langer misbruikt wordt door de P$-staat... |
![]() |
![]() |
#266 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#267 |
Banneling
|
![]() Dat prikbord van die faceboekgroep is eigenlijk best wel nog lachen.
Meer en meer is dat een welles-nietes spelletje aan het worden tussen pro en contra, eigenlijk net wat ze de politici verwijten ![]() Ook franstaligen onderling trouwens "mobilisez vous pour une bonne raison, pas pour un gouvernement" ![]() |
![]() |
![]() |
#268 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Natuurlijk zijn er ook studenten die eruit springen. Ik zie het hen nog niet doen hoor.
![]() |
#269 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door De Juiste Gids : 14 januari 2011 om 13:54. |
|
![]() |
![]() |
#270 |
Banneling
|
![]() En de organisatoren hebben beslist dat de Belgische vlag "verboden" is (hoe ze dat concreet gaan doen is een ander paar mouwen)
![]() Natuurlijk dikken ambras ![]() |
![]() |
![]() |
#271 |
Burgemeester
|
![]() |
![]() |
![]() |
#272 |
Gouverneur
|
![]() Ik moet ieder jaar aan de staat geld terugvragen omdat ze teveel aangeslagen hebben.
|
![]() |
![]() |
#273 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#274 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
#275 |
Banneling
|
![]() Het is een betoging tegen de politieke impasse, maar ze willen zelf geen politiek standpunt innemen (dus geen vlaggen).
Uiteraard zijn ze als de heilige schrik voor het feit dat hun betogingske gerecupereerd wordt door de belgicisten en voor belgicistisch en dus francofoon doorgaat... Beetje ijdele hoop natuurlijk als de organisatoren zelf belgicistisch en francofoon zijn ![]() Daarna kwamen er twee van jong n-va even hun mening op het prikbord verkondigen, was het kot weer te klein natuurlijk... Leuke site ![]() |
![]() |
![]() |
#276 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#277 |
Banneling
|
![]() En nu zijn ze ook al de vakbonden aan het mobiliseren... hoe Belgicistisch wil je het hebben ?
![]() |
![]() |
![]() |
#278 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
En dan zijn er nog van die systems die beweren dat de VRT 'meeheult' met de Vlaams-nationalisten... Laatst gewijzigd door De gemuilkorfde : 14 januari 2011 om 22:38. |
||
![]() |
![]() |
#279 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#280 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Het moest dienen als bewijs dat 'de modale Vlaming' in opstand komt, en tegelijk ook anderen aanzetten om te gaan betogen en acties op te zetten. Nu blijkt dat het van de VRT zelf komt, vind ik dat je van opruiing mag spreken. Opruiing om het ancien régime te steunen... |
|
![]() |