![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#261 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Wees eens origineel ipv er van uit te gaan dat ik een haatdragende opvoeding genoten heb.
![]() |
![]() |
![]() |
#262 | |
|
![]() Citaat:
Edit: Verder ben ik benieuwd naar hoe u het, als moslima die de koran volgt, aan uzelf verkoopt dat u antizionistisch bent terwijl de koran zionistisch is en aangeeft dat het land 'door Allah' aan de Joden is gegeven. Sterker nog, ze moeten er ooit 'allemaal samenkomen'. Of is dat een kwestie van 'selectief lezen'? Laatst gewijzigd door Hertog van Gelre : 25 januari 2011 om 10:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#263 |
Minister-President
|
![]() Sinds 7,2 miljoen Palestijnse vluchtelingen door Israelisch-zionistisch terreur sinds '48 kan een mens nogal gefrustreerd rondlopen hoe Israel nog steeds met alles ongestoord weggeraakt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#264 | ||
|
![]() Verwondert mij niet.
Citaat:
Verder, heb ik helemaal geen haatdragende opvoeding gekregen. Ik heb meegekregen dat ik respect moet hebben voor Joden wat ik ook heb. Respect opbrengen voor de zionisten laat ik aan u over..
Laatst gewijzigd door suqar_7loe : 25 januari 2011 om 11:09. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#265 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Ik wil je begrijpen en daarom gebruik ik geen woorden zoals leugenaar of negationist,iets wat Kallikes doet wanneer hij geen reply heeft.
Hamas accepts 1967 borders, but will never recognize Israel, top official says Speaking to Palestinian news agency Ma'an, Mahmoud Zahar says recognition of Israel would deprive future Palestinian generations of the possibility to 'liberate' their lands. Published 12:49 11.05.11 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#266 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ongeveer evenveel als het aantal Joodse vluchtelingen in die tijd tengevolge van de burgeroorlog die Israël NIET is begonnen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#267 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#268 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Den Dinges, gij moet zowat de grootste contradictie zijn op het forum man. Ik raad u aan van ofwel wat meer bagage op te doen vooraleer over zaken te spreken waar ge niets van weet, ofwel van consequent te zijn, want ge spreekt u overal grandioos tegen (wat wel meer gebeurt met mensen die niet rechtuit spreken en iets te verbergen hebben).
Correctie: jij haat en kijkt neer op zowat alles wat allochtoon is, dat blijkt uit AL uw posten uit het verleden. Haat voor immigranten, marokkanen, gezaag over hangjongeren en ''vervelende allochtonen, hoe pak ik ze aan'' enz. Ge start draden over ''Iran=nazi '', ''de wreedheid in de Koran'' enz. Ge hebt een totaal en ongenuanceerd gebrek aan empathie voor de zwakkeren van de maatschappij. Het liefst van al zou je de kans krijgen van ze met al je ''Vrije Wapendracht'' attributen , i.e. boksijzers, pepperspray en stunguns te kunnen elimineren, zo blijkt uit tal van uw postings. Voorts pleit je voor een muur rond europa, een muur tussen de VS en Mexico, een muur rond Israel en wat nog allemaal. Het liefst van al zou je een antiliberaal sociaal europa willen met enkel autochtonen zo schrijft ge elders.... Iedereen moet dus buiten (behalve zionisten met dubbele nationaliteit wellicht). Hier de betrokken quote van u: Citaat:
Last but not least: in de twee grote draden over het Gaza konvooi, valt uw voorliefde voor Israel op en maak jij zeer opvallende nagenoeg iedereen die kritiek op Israel heeft uit voor antisemiet... http://forum.politics.be/showthread.php?t=139632 http://forum.politics.be/showthread.php?t=139535 Conclusie: Allemaal een beetje verdacht niet?! Dat maakt u ofwel een zionist ofwel een geweldige nep-nationalist. Als je consequent zou zijn zou je het palestijnen volk moeten verdedigen, want het is die hun land dat constant wordt gepikt, het zijn zij die als volk uitgemoord worden en recht op zelfverdediging hebben, met de beperkte middelen die ze hebben. Citaat:
![]() Citaat:
Conclusie: Ge zijt een zionist ofwel een useful idiot van de zionisten. Uw allochtonenhaat is uw enige drijfveer. Circe met haar ongebreidelde islaamhaat heb ik ook zo betrapt op tal van inconsistenties, tot ze uiteindelijk ook door de mand viel als pure zioniste. .
![]() |
![]() |
#269 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#270 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Een Zionist is een Israelische nationalist.
Ik snap echt niet hoe Vlamingen/Nederlanders hier-die waarschijnlijk nooit in Israel geweest zijn-Zionisten kunnen zijn. Ben ik als Antwerpenaar een Amerikaanse Republikein omdat ik vind dat Obama niks waard is ? straddle@ als je niks van de Torah kent zeg je beter niks. Wie de Torah leert(en geen antisemitistische website leest) weet dat iedereen een creatie (en kind) van god is.De joden zijn verkozen om de 613 wetten van de Torah te volgen,iets wat heel moeilijk is.De rest kan door enkel 7 wetten te volgen dichter bij God geraken dan de meeste joden. Wie toch meer dan 7 wetten wil volgen mag zich bekeren maar dat hoeft echt niet,want hij niet minder waard zoals hij nu is.
Hamas accepts 1967 borders, but will never recognize Israel, top official says Speaking to Palestinian news agency Ma'an, Mahmoud Zahar says recognition of Israel would deprive future Palestinian generations of the possibility to 'liberate' their lands. Published 12:49 11.05.11 Laatst gewijzigd door Fiere Jood : 25 januari 2011 om 13:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#271 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik had het over de Talmoed FJ, niet de Torah. Selectief overgelezen wellicht? Ga jij ontkennen dat de Talmoed vol staat met zeer racistische en denigrerende anti gentiele, anti christelijke haatpraat en voorschriften???? Moet ik wat voorbeelden neerpennen? Of mogen we dat niet zeggen?? Waarom mag men hier enkel op de Koran spuwen en masse en waarom horen we je dan niet?? Waar is uw verontwaardiging wanneer men over wreedheid van de Koran spreekt??
![]() |
#272 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() http://www.liveleak.com/view?i=b45_1219638834 .
![]() |
![]() |
#273 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() .
![]() |
![]() |
#274 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#275 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Je mag gerust met zaken niet akkoord zijn in de Talmoed(of spuwen) maar men moet volledige zinnen lezen.Je hebt van de Islambashers die ook halve zinnen lezen in de Koran en daarna met valse conclusies komen. Een voorbeeld,in de Tamoed staat dat een Joodse geleerde de niet-joden vervloekte,mensen nemen enkel deze zin uit en trekken hun conclusies.Ze vergeten wel de 2 volledige voorgaande pagina's.Daar wordt veteld hoe al zijn leerlingen 1 voor 1 werden gefolterd en daarna vermoord omdat ze enkel Torah bestudeerden. Wat men ook leest moet men volledig lezen.
Hamas accepts 1967 borders, but will never recognize Israel, top official says Speaking to Palestinian news agency Ma'an, Mahmoud Zahar says recognition of Israel would deprive future Palestinian generations of the possibility to 'liberate' their lands. Published 12:49 11.05.11 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#276 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik wil dat best aannemen van jou, maar indien men volledig leest, neemt dat dan alles weg van wat ik zojuist zei?
Btw, de Torah true jews en de Neturei karta vind ik best aardige jongens hoor, net als Gilad Atzmon enzo.
![]() |
#277 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat u die opvoeding niet gekregen heeft siert uw ouders, maar doet niks af aan het feit dat de koran vol staat met haatzaaiende verzen tegen joden die al eeuwenlang voor de geboorte van Mohammed in v b. Saudi Arabia woonden, maar wel volledig verdreven werden uit dat schiereiland. In alle arabische landen werden de meeste (zoniet alle) joden verdreven. Dit is dan volgens U niet in navolging van de koranische wetten? Citaat:
Laatst gewijzigd door COCHINILLO : 25 januari 2011 om 17:20. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#278 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#279 |
Banneling
|
![]() wat verstaat U in feite onder "zionisten"? en waarom zouden mensen met een tikkeltje verstand allemaal zionistenhaters moeten zijn? Lijkt me nogal een onwettige oproep tot haat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#280 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Verder, ja natuurlijk mag men kritiek uitoefenen op joden, ik zeg toch niet dat die nooit niks verkeerd doen, en eigenlijk vleesgeworden engeltjes zijn...Dat is wél heel verschillend dan ze bij elke gelegenheid zwart maken, afkraken en verantwoordelijk stellen voor al het slechte op aarde. Voor mij hebben die mensen recht in hun eigen land te wonen, en dat te verdedigen tegen vijandige buurlanden, en andere vijanden. Punt uit. En daar is niks verkeerd aan. De Palestijnen weigeren elk verdrag, die zever duurt al tientallen jaren...De joden zijn en blijven in Israël, leer er mee leven. ( of heb je misschien lever dat ze allemaal in jouw stad/land kwamen wonen ? ![]() |
|
![]() |
![]() |