Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 25 januari 2011, 10:51   #261
suqar_7loe
Perm. Vertegenwoordiger VN

suqar_7loe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hertog van Gelre Bekijk bericht
Vanwaar die haat?

Of is het, zoals Ayaan Hirsi Ali ooit uitlegde, een resultaat van uw opvoeding?
Typische uitspraak die alleen maar van een idioot kan komen. Had die vraag eerlijk gezegd niet verwacht van jou. Hoe zit het eigenlijk met uw zionistische opvoeding? Om maar even dom uit de hoek te komen..

Wees eens origineel ipv er van uit te gaan dat ik een haatdragende opvoeding genoten heb.
Oud 25 januari 2011, 10:53   #262
Hertog van Gelre

Hertog van Gelre's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe Bekijk bericht
Typische uitspraak die alleen maar van een idioot kan komen. Had die vraag eerlijk gezegd niet verwacht van jou. Hoe zit het eigenlijk met uw zionistische opvoeding? Om maar even dom uit de hoek te komen..

Wees eens origineel ipv er van uit te gaan dat ik een haatdragende opvoeding genoten heb.
Ik begrijp die haat gewoon niet. Ik refereer aan de uitspraken van Hirsi Ali omdat zij aangaf dat zij van jongs af aan geleerd had 'de Joden' en 'de zionisten' te haten maar dat zij ermee gestopt was toen zij er achter kwam hoe het conflict in het midden-oosten werkelijk in elkaar stak.

Edit: Verder ben ik benieuwd naar hoe u het, als moslima die de koran volgt, aan uzelf verkoopt dat u antizionistisch bent terwijl de koran zionistisch is en aangeeft dat het land 'door Allah' aan de Joden is gegeven. Sterker nog, ze moeten er ooit 'allemaal samenkomen'. Of is dat een kwestie van 'selectief lezen'?

Laatst gewijzigd door Hertog van Gelre : 25 januari 2011 om 10:57.
Hertog van Gelre is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 januari 2011, 11:05   #263
Tamam
Minister-President

Tamam's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Vanwaar die haat?

Of is het, zoals Ayaan Hirsi Ali ooit uitlegde, een resultaat van uw opvoeding?
Sinds 7,2 miljoen Palestijnse vluchtelingen door Israelisch-zionistisch terreur sinds '48 kan een mens nogal gefrustreerd rondlopen hoe Israel nog steeds met alles ongestoord weggeraakt.
Tamam is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 januari 2011, 11:08   #264
suqar_7loe

suqar_7loe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik begrijp die haat gewoon niet.
Verwondert mij niet.

Citaat:
Ik refereer aan de uitspraken van Hirsi Ali omdat zij aangaf dat zij van jongs af aan geleerd had 'de Joden' en 'de zionisten' te haten maar dat zij ermee gestopt was toen zij er achter kwam hoe het conflict in het midden-oosten werkelijk in elkaar stak.
Dus omdat die hirsi ali een haatdragende opvoeding gekregen hebben, gaat u ervan uit dat wij allen dezelfde opvoeding gekregen hebben. Het feit dat vele niet-moslims niets van de zionisten moeten hebben zal ook wel liggen aan hun opvoeding zeker.. Ik had jou toch wel wat slimmer ingeschat, eerlijk gezegd.

Verder, heb ik helemaal geen haatdragende opvoeding gekregen. Ik heb meegekregen dat ik respect moet hebben voor Joden wat ik ook heb. Respect opbrengen voor de zionisten laat ik aan u over..

Laatst gewijzigd door suqar_7loe : 25 januari 2011 om 11:09.
suqar_7loe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 januari 2011, 11:17   #265
Fiere Jood
Provinciaal Gedeputeerde

Fiere Jood's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tamam Bekijk bericht
Sinds 7,2 miljoen Palestijnse vluchtelingen door Israelisch-zionistisch terreur sinds '48 kan een mens nogal gefrustreerd rondlopen hoe Israel nog steeds met alles ongestoord weggeraakt.
Mag ik vragen hoe je aan deze cijfer komt ?

Ik wil je begrijpen en daarom gebruik ik geen woorden zoals leugenaar of negationist,iets wat Kallikes doet wanneer hij geen reply heeft.

Published 12:49 11.05.11
Fiere Jood is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 januari 2011, 11:19   #266
Hertog van Gelre

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tamam Bekijk bericht
Zelfs de Palestijnen zelf komen nog niet tot uw aantal:
Citaat:
Volgens de officiële schatting van de VN waren er oorspronkelijk 711.000 vluchtelingen.
Eerder sprak men van 800.000. Maar laten het er 1.000.000 zijn.
Ongeveer evenveel als het aantal Joodse vluchtelingen in die tijd tengevolge van de burgeroorlog die Israël NIET is begonnen.
Oud 25 januari 2011, 11:26   #267
Hertog van Gelre

Standaard

Citaat:
Verwondert mij niet.

Dus omdat die hirsi ali een haatdragende opvoeding gekregen hebben, gaat u ervan uit dat wij allen dezelfde opvoeding gekregen hebben. Het feit dat vele niet-moslims niets van de zionisten moeten hebben zal ook wel liggen aan hun opvoeding zeker.. Ik had jou toch wel wat slimmer ingeschat, eerlijk gezegd.
Dus u heeft die haat helemaal zelf ontwikkeld?
Oud 25 januari 2011, 11:43   #268
straddle
Europees Commissaris

Standaard

Den Dinges, gij moet zowat de grootste contradictie zijn op het forum man. Ik raad u aan van ofwel wat meer bagage op te doen vooraleer over zaken te spreken waar ge niets van weet, ofwel van consequent te zijn, want ge spreekt u overal grandioos tegen (wat wel meer gebeurt met mensen die niet rechtuit spreken en iets te verbergen hebben).

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door den dinges Bekijk bericht
Zever. Ik haat niemand.
Correctie: jij haat en kijkt neer op zowat alles wat allochtoon is, dat blijkt uit AL uw posten uit het verleden. Haat voor immigranten, marokkanen, gezaag over hangjongeren en ''vervelende allochtonen, hoe pak ik ze aan'' enz. Ge start draden over ''Iran=nazi '', ''de wreedheid in de Koran'' enz. Ge hebt een totaal en ongenuanceerd gebrek aan empathie voor de zwakkeren van de maatschappij. Het liefst van al zou je de kans krijgen van ze met al je ''Vrije Wapendracht'' attributen , i.e. boksijzers, pepperspray en stunguns te kunnen elimineren, zo blijkt uit tal van uw postings.

Voorts pleit je voor een muur rond europa, een muur tussen de VS en Mexico, een muur rond Israel en wat nog allemaal. Het liefst van al zou je een antiliberaal sociaal europa willen met enkel autochtonen zo schrijft ge elders.... Iedereen moet dus buiten (behalve zionisten met dubbele nationaliteit wellicht).

Hier de betrokken quote van u:
Citaat:
Ik ben ook voor een totale verandering van het economisch beleid. Mijn droom-europa is een sociaal Europa, waar de autochtone Europeanen in vrede en welvaart leven. Kapitalisme, en dan vooral het huidige roofdier-kapitalisme, met zijn ultraliberale markt en zijn globalisme, waar de banken en de multinationals aan de touwtjes trekken , moet afgeschaft worden
Blijkbaar weet gij niet wie de bankiers zijn en wie het ultraliberalisme en globalisme promoten, en vanuit welk motief? Leg me ook eens uit wie zijn autochtone europeanen volgens u???? Man toch....

Last but not least: in de twee grote draden over het Gaza konvooi, valt uw voorliefde voor Israel op en maak jij zeer opvallende nagenoeg iedereen die kritiek op Israel heeft uit voor antisemiet...

http://forum.politics.be/showthread.php?t=139632
http://forum.politics.be/showthread.php?t=139535

Conclusie: Allemaal een beetje verdacht niet?! Dat maakt u ofwel een zionist ofwel een geweldige nep-nationalist. Als je consequent zou zijn zou je het palestijnen volk moeten verdedigen, want het is die hun land dat constant wordt gepikt, het zijn zij die als volk uitgemoord worden en recht op zelfverdediging hebben, met de beperkte middelen die ze hebben.

Citaat:
Godsdienstwaanzinnigen - hetzij islamieten of anderen - zijn in mijn ogen zieke mensen, die moeten genezen worden.
Neen, onwetenden en oneerlijken, dat is de pest van onze maatschappij. Maar als godsdienstwaanzin uw leidmotief is, moet ge consequent zijn en nagaan of dat ook niet voor de patstelling israel/palestina zorgt en voedt, en niet alleen vanuit de Islam kant. Maar gij associeert enkel ''de koran'' met overlast. Voor de rest weet ge er niks van. Van de verderfelijkheid van de Talmoed en hoe het uitverkoren volk opgedragen wordt te domineren en discrimineren van gentiles kent ge duidelijk geen ballen.

Citaat:
Wat Israêl betreft, ik bewonder de moed van die mensen . Zij staan met 6 miljoen inwoners tegenover 1.5 miljard vijandige moslims. En doe er nog maar een miljard westerse blanken bij, die hen OOK haten. Toch houden ze stand.
Wat een monumentale zever. Ge zou daarom met uw criteria voor bewondering juist de palestijnen moeten bewonderen: 6 miljoen inwoners met het modernste wapentuig, een van de best getrainde en uitgeruste legers, militair en financieel gesteund door de enige supermogenheid tegen mensen die met moeite wat cement en voedsel kunnen bemachtigen. ocharme die Israelis toch. Maar ja, de palestijen zijn moslims dus ze zijn de klootzakken he den dinges.

Conclusie: Ge zijt een zionist ofwel een useful idiot van de zionisten. Uw allochtonenhaat is uw enige drijfveer. Circe met haar ongebreidelde islaamhaat heb ik ook zo betrapt op tal van inconsistenties, tot ze uiteindelijk ook door de mand viel als pure zioniste.
.
Oud 25 januari 2011, 13:05   #269
Piero

Piero's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door straddle Bekijk bericht
Conclusie: Ge zijt een zionist ofwel een useful idiot van de zionisten. Uw allochtonenhaat is uw enige drijfveer. Circe met haar ongebreidelde islaamhaat heb ik ook zo betrapt op tal van inconsistenties, tot ze uiteindelijk ook door de mand viel als pure zioniste.
.
Mijn petje af voor je analyse straddle. Maar ik wil toch nog iets toevoegen aan je conclusie. Achter elke vorm van haat zit altijd angst als werkelijke drijfveer. Iedereen die haat koestert zou zich daarvan bewust moeten zijn.
Piero is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 januari 2011, 13:18   #270
Fiere Jood
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Een Zionist is een Israelische nationalist.
Ik snap echt niet hoe Vlamingen/Nederlanders hier-die waarschijnlijk nooit in Israel geweest zijn-Zionisten kunnen zijn.

Ben ik als Antwerpenaar een Amerikaanse Republikein omdat ik vind dat Obama niks waard is ?

straddle@ als je niks van de Torah kent zeg je beter niks.

Wie de Torah leert(en geen antisemitistische website leest) weet dat iedereen een creatie (en kind) van god is.De joden zijn verkozen om de 613 wetten van de Torah te volgen,iets wat heel moeilijk is.De rest kan door enkel 7 wetten te volgen dichter bij God geraken dan de meeste joden.
Wie toch meer dan 7 wetten wil volgen mag zich bekeren maar dat hoeft echt niet,want hij niet minder waard zoals hij nu is.

Laatst gewijzigd door Fiere Jood : 25 januari 2011 om 13:20.
Oud 25 januari 2011, 14:52   #271
straddle
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fiere Jood Bekijk bericht
Ik had het over de Talmoed FJ, niet de Torah. Selectief overgelezen wellicht? Ga jij ontkennen dat de Talmoed vol staat met zeer racistische en denigrerende anti gentiele, anti christelijke haatpraat en voorschriften???? Moet ik wat voorbeelden neerpennen? Of mogen we dat niet zeggen?? Waarom mag men hier enkel op de Koran spuwen en masse en waarom horen we je dan niet?? Waar is uw verontwaardiging wanneer men over wreedheid van de Koran spreekt??
Oud 25 januari 2011, 15:04   #272
straddle
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Ik snap echt niet hoe Vlamingen/Nederlanders hier-die waarschijnlijk nooit in Israel geweest zijn-Zionisten kunnen zijn.
Amerikanen zoals Joe Biden-I-am-a-Zionist kunnen dat nochtans wel ...

http://www.liveleak.com/view?i=b45_1219638834

.
Oud 25 januari 2011, 15:05   #273
straddle
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Piero Bekijk bericht
Mijn petje af voor je analyse straddle. Maar ik wil toch nog iets toevoegen aan je conclusie. Achter elke vorm van haat zit altijd angst als werkelijke drijfveer. Iedereen die haat koestert zou zich daarvan bewust moeten zijn.
Thanks. wij gaan ooit nog wel eens overeen komen.

.
Oud 25 januari 2011, 15:15   #274
Nestor Burma
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik had het over de Talmoed FJ, niet de Torah. Selectief overgelezen wellicht? Ga jij ontkennen dat de Talmoed vol staat met zeer racistische en denigrerende anti gentiele, anti christelijke haatpraat en voorschriften???? Moet ik wat voorbeelden neerpennen? Of mogen we dat niet zeggen?? Waarom mag men hier enkel op de Koran spuwen en masse en waarom horen we je dan niet?? Waar is uw verontwaardiging wanneer men over wreedheid van de Koran spreekt??
Als de Talmoed legaal is, is de raid op de Gazavloot natuurlijk ook legaal.
Nestor Burma is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 januari 2011, 15:20   #275
Fiere Jood
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Talmoed is de mondelinge Torah + verhalen die tijdens het schrijven van de Tamoed gebeurde.
Je mag gerust met zaken niet akkoord zijn in de Talmoed(of spuwen) maar men moet volledige zinnen lezen.Je hebt van de Islambashers die ook halve zinnen lezen in de Koran en daarna met valse conclusies komen.
Een voorbeeld,in de Tamoed staat dat een Joodse geleerde de niet-joden vervloekte,mensen nemen enkel deze zin uit en trekken hun conclusies.Ze vergeten wel de 2 volledige voorgaande pagina's.Daar wordt veteld hoe al zijn leerlingen 1 voor 1 werden gefolterd en daarna vermoord omdat ze enkel Torah bestudeerden.

Wat men ook leest moet men volledig lezen.

Oud 25 januari 2011, 15:26   #276
straddle
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Wat men ook leest moet men volledig lezen.
Ik wil dat best aannemen van jou, maar indien men volledig leest, neemt dat dan alles weg van wat ik zojuist zei?

Btw, de Torah true jews en de Neturei karta vind ik best aardige jongens hoor, net als Gilad Atzmon enzo.
Oud 25 januari 2011, 17:17   #277
COCHINILLO
Banneling

Standaard

Citaat:
Verwondert mij niet.

Verder, heb ik helemaal geen haatdragende opvoeding gekregen. Ik heb meegekregen dat ik respect moet hebben voor Joden wat ik ook heb. Respect opbrengen voor de zionisten laat ik aan u over..
Hirsi Ali heeft een zeer strikte islamitische opvoeding gekregen. Eén van de vereisten van een islamitische opvoeding is wel dat met als moslim de joden leert haten en opdracht krijgt jihad tegen hen te voeren tot achter de laatste boom en de laatste steen.
Dat u die opvoeding niet gekregen heeft siert uw ouders, maar doet niks af aan het feit dat de koran vol staat met haatzaaiende verzen tegen joden die al eeuwenlang voor de geboorte van Mohammed in v b. Saudi Arabia woonden, maar wel volledig verdreven werden uit dat schiereiland. In alle arabische landen werden de meeste (zoniet alle) joden verdreven. Dit is dan volgens U niet in navolging van de koranische wetten?

Citaat:
■De Profeet [Mohammed], moge Allah hem zegenen en hem vrede geven, zegt: “De tijd van het oordeel zal niet aanbreken totdat de moslims de Joden zullen bevechten en hen zullen doden; bij gevolg waarvan de Joden zich achter rotsen en bomen zullen verstoppen. En iedere boom en [iedere] steen zal [dan] zeggen: ‘O moslim, o slaaf van Allah , achter mij zit een Jood, kom hier en dood hem!’, behalve de gharkadboom , want dat is een Joodse boom” (overgeleverd door Al-Bukhari en Moslim). [artikel 7]
Dit komt uit het handvest van Hamas! die zullen het wel weten zeker?

Laatst gewijzigd door COCHINILLO : 25 januari 2011 om 17:20.
COCHINILLO is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 januari 2011, 17:30   #278
Tamam
Minister-President

Tamam's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Ben ik als Antwerpenaar een Amerikaanse Republikein omdat ik vind dat Obama niks waard is ?

Wie de Torah leert(en geen antisemitistische website leest) weet dat iedereen een creatie (en kind) van god is.De joden zijn verkozen om de 613 wetten van de Torah te volgen,iets wat heel moeilijk is.De rest kan door enkel 7 wetten te volgen dichter bij God geraken dan de meeste joden.
Wie toch meer dan 7 wetten wil volgen mag zich bekeren maar dat hoeft echt niet,want hij niet minder waard zoals hij nu is.
Je kent uw eigen ideologie niet. Je moet allesbehalve van Israël afkomstig zijn om een zionist te zijn. Zionisme bestond al lang nog voor het land bestond...
Tamam is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 januari 2011, 17:39   #279
COCHINILLO
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik ben geen jodenhaatster, wel een zionistenhaatster. Elk redelijk, eerlijk mens met een tikkeltje verstand ook trouwens.
wat verstaat U in feite onder "zionisten"? en waarom zouden mensen met een tikkeltje verstand allemaal zionistenhaters moeten zijn? Lijkt me nogal een onwettige oproep tot haat.
COCHINILLO is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 januari 2011, 17:43   #280
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xing Ho Bekijk bericht
Er is een reden voor dat bashen. Wanneer ze zich eindelijk menselijk gedragen, de bezetting, apartheid, terreur, oorlogsmisdaden eindelijk stopzetten zal je mij niet meer horen, want dan is er ook geen reden toe.

Of op joden mag je geen kritiek hebben volgens uw beperkt denkvermogen?
Iedereen zijn denkvermogen is beperkt, zélfs dat van jou, of had je daar twijfels over ?
Verder, ja natuurlijk mag men kritiek uitoefenen op joden, ik zeg toch niet dat die nooit niks verkeerd doen, en eigenlijk vleesgeworden engeltjes zijn...Dat is wél heel verschillend dan ze bij elke gelegenheid zwart maken, afkraken en verantwoordelijk stellen voor al het slechte op aarde.
Voor mij hebben die mensen recht in hun eigen land te wonen, en dat te verdedigen tegen vijandige buurlanden, en andere vijanden. Punt uit. En daar is niks verkeerd aan. De Palestijnen weigeren elk verdrag, die zever duurt al tientallen jaren...De joden zijn en blijven in Israël, leer er mee leven. ( of heb je misschien lever dat ze allemaal in jouw stad/land kwamen wonen ? )
den dinges is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:12.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be