![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#261 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Roeland Raes behoort tot wat als de harde kern van de partij moet beschouwd worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#262 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Ze hebben zelfs hun partij. Laatst gewijzigd door filosoof : 9 augustus 2011 om 14:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#263 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
In 1995 werd de negationismewet mee door Vlaams Belang (toen nog Vlaams Blok) goedgekeurd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#264 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik herhaal: de islam wordt als racistische ideologie gedoogd onder het mom van "religie".
Waarom zouden alle racisten die onder de beschermde vleugels van die ideologie gaan schuilen dat aan mij moeten komen vertellen? U als linkie die aan de "religie van de vrede" een vrijgeleide voor racisme, vrouwendiscriminatie, antidemocratie enz geeft...bent u dat aan mij komen vertellen? Neen hé: in tegendeel: personen (en dat zijn er wel wat) die deze perversie van links doorhebben worden gecondoneerd...en dan komen jullie het uiteraard wél vertellen hé Filo?
![]() |
#265 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#266 | |
|
![]() Citaat:
![]() Ach zo...en die zijn het dan aan u komen zeggen
![]() |
![]() |
#267 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#268 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#269 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat ik ook nogal vreemd vind: ze hebben nu een land en toch blijven ze alomtegenwoordig BUITEN Israël. Hoe zou dat komen? Citaat:
Laatst gewijzigd door Nestor Burma : 9 augustus 2011 om 14:57. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#270 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Raes is trouwens geen mandataris. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#271 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#272 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#273 | |
|
![]() Citaat:
50% goed...proficiat. Zéér goed zelfs voor iemand die nog nooit van de verlichting heeft gehoord.
![]() |
![]() |
#274 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Hier nog wat beelden om deze negationist nog wat te kaderen binnen het vlaams blok, sorry, belang. http://www.youtube.com/watch?v=N0UmjYiAfb0 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#275 | |
Banneling
|
![]() Zat er juist maar wat meer rasbewustzijn (geen haat natuurlijk) in die andere twee!
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#276 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() 1. Het VB heeft die wet mee goedgekeurd! Daarmee heeft het VB ingestemd met één van de belangrijkste muilkorfwetten. Dat men binnen het VB ertegen zou zijn is fel overdreven, enkelingen zijn er tegen, de meerderheid niet. Overigens is enkel het standpunt dat men als partij inneemt op cruciale momenten zoals stemmingen dat telt. 2. Roeland Raes is vandaag helaas een bejaarde man geworden die al lang niet meer tot de kern van de partij behoort maar nog wat rondsloft in de rand van de partij en die -alweer helaas- al blij mag zijn dat hij nog partijlid kan zijn. U houdt uw wensen voor werkelijkheid wat het VB betreft. Tijden veranderen. |
|
![]() |
![]() |