![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
![]() |
#261 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#262 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik stel voor om, zoals gij suggereert, dat we allemaal een nieuwe draad openen. Maar...er mag niemand anders zijn mening komen geven. ![]() Zou da wel eens willen zien gebeuren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#263 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Hij is trouwens overal gebanned Citaat:
Die gast is volkomen incoherent. Goed om mee te dollen. Dat kan in K&K Overal elders: weg ermee Laatst gewijzigd door eno2 : 25 augustus 2011 om 11:57. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#264 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Eén mens (ik dus) die anders denkt en ze voelen zich al bedreigd. Citaat:
En omdat je dat ergerde ben ik zelfs zo goed geweest een eigen spreukendraad te openen en heb je niet meer lastig gevallen. Toen ben je even zo goed gaan klagen bij de moderatie en is mijn eigen draad gesloten. Gevolg dat ik nu weer op andere draden aan de gang moet zijn. Niet erg slim dus. Citaat:
Citaat:
|
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#265 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoeveel mensen zitten niet op mijn draden met hun mening, altijd weer dezelfde overigens: de wetenschap die alles al weet. Heb ik daar ooit iets van gezegd? Heb ik ooit bij de moderatie geklaagd dat het trollen zijn? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#266 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jouw reactie is steeds weer hetzelfde: dat het getrol zou zijn. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#267 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Steeds weer slaan ze Mij, maar ik behoef slechts één keer terug te slaan en ze beginnen al te piepen en bij de moderatie te klagen. Zo zwak zijn ze en zo kleinzielig. Als de massa zich al bedreigd voelt door één mens, dan is het wel slecht met ze gesteld. De zogenaamde democratie blijkt een dictatuur te zijn. Dit zeg ik niet alleen hier tegen eno2, maar tegen vele anderen eveneens. Op vele fora ben ik al weggetreiterd en gebannen. Men kan geen andere mening verdragen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#268 |
Banneling
|
![]() Boeddha is geen God (maar een strontstok)
Het boeddhisme is geen religie (maar een seculiere religieuze praktijk) ik ben geen boeddhist (maar een beoefenaar van bijeengesprokkelde seculiere spiritualiteit) Laatst gewijzigd door eno2 : 25 augustus 2011 om 12:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#269 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Heb je deze draad geopend om een beetje te kunnen schelden en het boeddhisme te bespotten? Hebben boeddhisten je ooit iets misdaan?
Laatst gewijzigd door Piero : 25 augustus 2011 om 14:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#270 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() U kunt evenmin een andere mening verdragen. Als iemand nog maar een probleem heeft met uw "theorie" dan verklaart u hen onmiddellijk de oorlog, en dan bent u verrast dat mensen niets meer van u willen weten.
U bent een spiritueel fascist en mensen willen zich terecht niet onderwerpen aan uw verzinsels. Spreuk van de dag: Hoedt u voor zelfverklaarde goed doeners, uiteindelijk doen ze toch het meeste goed voor zichzelf.
He who fights with monsters might take care lest he thereby become a monster. - F. Nietzsche Laatst gewijzigd door ahuramazda : 25 augustus 2011 om 17:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#271 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En in alle eerlijkheid: die uitspraken zijn ook niet van mij, maar behoren tot het overgeleverde canon van de Zen-traditie. Een godsdienst zonder God waar geen sprake is van zonde en die de mensen zichzelf laat bevrijden in tegenstelling tot het Christendom waar de aard van de mens slecht gerekend wordt en waar de Zoon van god hen moet komen verlossen. Die kracht zit in d e mens zelf. Daarom zijn we allen Boeddha's. Laatst gewijzigd door eno2 : 25 augustus 2011 om 17:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#272 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Mensen die iets realiseren voor zichzelf en die het talent hebben om anderen aan te zetten tot hun eigen realisatie (nee, geen slaafje en geen kloon en geen afkooksel van de meester) die zijn nu precies goud waard. Hoe moeten uiterst waardevolle spirituele inhouden anders van verdwijnen behoed worden? Het duurt dan misschien eeuwen voor weer iemand weer eens zulk niveau haalt en weet door te geven. Mensen die niets of niets van belang gerealiseerd hebben voor zichzelf hebben anderen niets te bieden, alleen bedrog en tijdsverlies. Of zoals soms op een Forum: getrol. __________ Laatst gewijzigd door eno2 : 25 augustus 2011 om 17:36. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#273 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik geef goede argumenten voor mijn atoomtheorie en dan verwacht ik iets inhoudelijks terug en geen leugens en beledigingen, zoals van jou. Citaat:
Je liegt steeds weer en je hebt nog niks eerlijks en fatsoenlijks gezegd. Citaat:
Denk je dat het onwaar is kom dan met argumenten en niet met leugens en beledigingen. En deze wereld leeft alleen maar voor zichzelf en wel voor eigen hebzucht en genotzucht en gaat onder aan eigen leugenachtigheid. Het is pure dictatuur van de domme massa. Ik daarentegen offer mijn leven voor de waarheid. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#274 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Dit noemen ze democratie dacht ik. Zoals ik al zei u bent een zelfverklaarde martelaar die eigenlijk een dictator is.
Een wolf in schaapskleren. Het verschil tussen u en een echte wolf is dat ik overtuigd ben dat u er zich blijkbaar oprecht niet van bewust bent. U bent een wolf die denkt dat hij een schaap geworden is. U bent blijkbaar nooit over de ontkenningsfase geraakt en zit u vast in een vicieuze cirkel, wat tevens duidelijk tot uiting komt in uw theorie.
He who fights with monsters might take care lest he thereby become a monster. - F. Nietzsche Laatst gewijzigd door ahuramazda : 25 augustus 2011 om 18:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#275 |
Banneling
|
![]() Suffering of greediness for food and clothes...
What can you do? Ik ken het antwoord van Thich Nhat Hahn |
![]() |
![]() |
![]() |
#276 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ik daarentegen ben harriechristus wat heel iets anders is, want ik openbaar de waarheid van God en het heelal. Citaat:
Je kunt slechts leugens en beledigingen spuien en blijft daarmede doorgaan. Inhoud komt er niet uit. Citaat:
Citaat:
Wel zal het heelal van de wetenschap onder gaan en het is ook het slechtste heelal dat er is. Wat een wetenschapper zelf heeft beweerd. Dus zoals gewoonlijk zeg je maar weer eens wat zonder enige onderbouwing. En dat meent te hebben gestudeerd. Op de kleuterschool zeker..... ![]() ![]() ![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#277 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#278 |
Banneling
|
![]() Thich is voor iedereen toegankelijk.
Je kan er zelfs gaan mediteren |
![]() |
![]() |
![]() |
#279 | |||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#280 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daar is de westerse geest allang over heen. En met allerlei dure woorden smijten zonder iets daarvan uit te leggen is pure ijdelheid en dikdoenerij. |
|
![]() |
![]() |