![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#262 |
Lokaal Raadslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#263 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#264 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
tegen dat de € dood is, ligt JVO al onder de aarde. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#265 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
"There will be an initial three weeks of them spitting tacks at us and then they will come to realise we are actually very important, as the largest net contributor to the EU budget, and we will be back around the negotiation table" Pity it will be too little, too late. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#266 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#267 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het gaat goed in de coalitie... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#268 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Inderdaad! Zeker gezien het feit dat volgens alle recente polls de Libdems slechts 6% van de kiezers nog weten te roeren, en UKIP al meer dan 7% haalt en dus effectief de derde grootste partij van het land wordt.
Stel nu dat de euro faalt eno2, met wat ga jij dan betalen? Ik neem aan dat je uit principe alsnog zal proberen van met euros te betalen, en daar heb ik alle respect voor. Veel succes gewenst! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#269 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Bereid je maar voor op de rest van je leven € ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#270 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Das toch nog een goeie 50 a 60 jaar dan. Misschien dat de euro blijft bestaan, ja... Als een historische munt, een collector's item als het ware... Of misschien dat men het in Dagestan of irgendwo nabootst, ja, dat kan allemaal. Of misschien als betaalmiddel in Mini-Europa, dat kan ook ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#271 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#272 |
Banneling
|
![]() Hey Cameron:
It is not a veto when something goes ahead without you, that's called losing ![]() 'If you are not in the room, you are on the menu'. ![]() Laatst gewijzigd door eno2 : 13 december 2011 om 12:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#273 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En dan nog wel Amerika's topmilitair. Hij is bezorgd voor zijn 100000 man personeel in de EU We zullen ze met rust laten... ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#274 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik vraag mij af hoe Cameron die bocht gaat nemen ?
zie hem al als een schoothondje terugkomen In feite wat wil hij hem moeien met een probleem van de euro dat hij niet inzit, en waar hij kiest voor devaluatie zoals altijd, en de euro kiest voor sterkere begrotingen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#275 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wie is de grootste handelspartner voor de UK en voor de city? Juist De EU En Clegg weet niet meer waar hij moet kruipen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#276 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Clegg was zondag in een interview al vrij duidelijk; hij is ontevreden over het resultaat en handelen op de top zelf (hij steunde wel de uitgangspunten) van Cameron. Hoe dan ook Cameron zal binnen zijn coalitie en binnen de EU nog wel een aantal banden moeten herstellen.... Verder stelde men gisteren op newsnight van de BBC, dat de huidige leiders niet het caliber van hun idolen hebben; Sarkozy is geen De Gaulle en Cameron is geen Thatcher.
Laatst gewijzigd door Adam Smith : 13 december 2011 om 16:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#277 |
Lokaal Raadslid
|
![]() eno2 , speciaal voor jou
![]() De Euro ten opzichte van de Dollar , van 2 december tot 15 december! ![]() Laatst gewijzigd door UnionJack : 15 december 2011 om 06:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#278 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#279 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door eno2 : 15 december 2011 om 16:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#280 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Bij elke oplossing zal (helaas) pijn geleden moeten worden, ook door de politici die eerst beweerden dat dit niet zo zou zijn. Deze pijn moet eerlijk verdeeld worden tussen en in de Euro-Landen; én meteen doorpakken en ook maatregelen nemen om dit te later te voorkomen en misschien zelfs een systeem voor toekomstige gevallen. De arme Euro Landen kunnen niet enkel bezuinigen, maar moeten wel hervormen en de rijke landen kunnen kortom niet zomaar de portmonnee pakken. |
|
![]() |
![]() |