![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#261 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Weyland : 5 november 2011 om 20:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#262 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#263 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() De religiositeit ligt in West-Europa vrij ver van het fundamentele. Ik denk dat - buiten de statistieken gezien - vooral Moslims tegenwoordig zijn op dit vlak. Er zijn percentueel meer Moslims dan Christenen, denk ik, wat de statistieken ook zeggen omdat er zovelen gedoopt zijn in de Kerk.
Daarover gaat het niet. Het gaat over ritueel slachten en het waarom dat verdoving volgens veel aanhangers van de Islam 'niet toegestaan' zou zijn. Ik snap dat niet en ik vind het een domme houding. Het maakt de Islam terecht nog minder geliefd. Laatst gewijzigd door Weyland : 5 november 2011 om 20:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#264 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#265 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Beledigingen zijn een confirmatie dat ge geen argumenten meer hebt.
Dank on dit aan te tonen.
![]() |
#266 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik vroeg gewoon of er andere godsdiensten waren dan zij die door mensen zijn uitgevonden, geen antwoord. Dat er meer moslims dan christenen zouden zijn is zonder meer fout. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#267 | |
|
![]() Citaat:
Waarom zijn joden tegen voorhuid? Waarom is HarrieChristus tegen logica? Iedere religie is trouwens bedacht door een mens.
![]() |
![]() |
#268 | |
|
![]() Vergeet de kop niet op te sturen, héhé! Kwestie van een bewijs te hebben.
![]() |
![]() |
![]() |
#269 | ||
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#270 |
Vreemdeling
|
![]() Wie niet? Morgen ta3ediest eten insha Allaah!
![]() |
![]() |
#271 | |
|
![]() Haha zotteke. Hou wat over voor mij. Ik kom af
![]()
Laatst gewijzigd door suqar_7loe : 5 november 2011 om 22:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#272 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Zalig zijn de armen van geest. Maar we weten het nu wel. En we zijn niet arm meer van geest. En we zijn niet akkoord. Dus; stop er mee. En, praat het vooral niet goed, door te zeggen, "toen je niks wist was 't ok en nu ineens niet meer..." natuurlijk is 't nu ineens niet meer ok.
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! Laatst gewijzigd door Carnivore : 5 november 2011 om 23:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#273 |
Staatssecretaris
|
![]() neen, ze is een moslim, maar durft nog niet tot de hogere levels gaan.
Maar ze is er alvast nieuwsgierig naar.
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! |
![]() |
![]() |
![]() |
#274 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
het is verboden in ons land, ons land doet stappen om tegemoet te komen aan bepaalde behoeften, maar de moslims boycotten het. Nu moet ik Uw punten al gaan verduidelijken... ![]()
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! Laatst gewijzigd door Carnivore : 5 november 2011 om 23:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#275 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
allochtonen leren hun kinderen het mes in de keel van een schaap * KNIP * Opletten met dit soort van beweringen. Wij leren onze kinderen dat vlees uit 't schap in de koeling van de supermarkt komt.
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! Laatst gewijzigd door Arnold Layne : 7 november 2011 om 10:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#276 |
Staatssecretaris
|
![]() En u verdedigt hun gedachtengoed als het van God Himself kwam.
![]()
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! |
![]() |
![]() |
![]() |
#277 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
natuurlijk zijn er veel meer christenen op papier, dan er werkelijk christelijk-gelovigen zijn. En natuurlijk is er geen enkel godsdienst die niet door de mens uitgevonden is. Moest er een godsdienst zijn, door God geschapen -als er een god zou zijn- dan zou die in alles verschillen, dan wat we van de 3000 jaar godsdienst die we kennen te zien hebben gekregen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#278 | |
|
![]() Het hoogste level heb ik bereikt. Ik vond het lagere level leuker.
![]() |
![]() |
![]() |
#279 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() http://www.goldminemedia.eu/WP/2011/...prijswinnaars/ Laatst gewijzigd door den dinges : 5 november 2011 om 23:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#280 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |