![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#261 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#262 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat kan ik me voorstellen, bij het aanschouwen van de uitzonderlijke gevatheid en doorgedreven kennis die U ten toon spreid moet elke racist met het IQ van een dode sansiveria wel in verbazing op de knieën zinken, en gefrustreerd schuimbekkend een gruwelijk lot tegemoet gaan.
U bent op dat vlak bijna een ballerina die een spagaat ten berde geeft. En om het visueel aan te geven-volg de link- en zeker te zijn dat U het door hebt, de uitvoerende Bulgaarse kunstenares heeft het kikkerperspectief zeer goed onder de knie.
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 8 november 2011 om 09:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#263 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#264 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#265 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Sommigen hier zeggen dat je moslim bent maar ik betwijfel dat, anders zou je dit weten. De regel dat je je gat moet afkuisen met je linkerhand heeft alles te maken met het feit dat je eet met je rechterhand. Althans vroeger. Tegenwoordig heeft iedereen toiletpapier en bestek enzo. Toch gebeurt het nog steeds, vooral in de tropen, dat je je billen wast met water nadat je je 'boodschap hebt uitgedragen'. Dat doe je met je linkerhand. Naderhand was je natuurlijk je handen. Daarom is het voor een dief ook een extra vernedering als zijn rechterhand wordt afgehakt. De linkerhand geldt als 'onrein'. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#266 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jazeker. Alleen, racisme en discriminatie kunnen ook van uit religieuze hoek komen, alswel uit nationalistische richting.
Dus het is niet alleen de autochtoon die racistisch kan zijn. En dat is wat U uit het oog hebt verloren in Uw redelijk belabberde betogen, postings en weerwoorden.
![]() |
#267 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dan ben ik dus geen racist, alhoewel ik mezelf wel zo omschrijf.
![]() |
#268 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ik heb meermaals geschreven dat racisme in alle zogenaamde groepen voorkomt. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#269 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat selectief onbegrijpen heb ik dan van U geleerd.
![]() |
#270 | |||||||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
http://www.exmoslim.org/http://www.youtube.com/watch?v=jHnxdgk3P68 Laatst gewijzigd door smiley : 8 november 2011 om 14:05. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#271 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#272 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#273 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#274 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#275 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#276 |
Banneling
|
![]() Geen sprake van.Tot dat soort compromissen willen we niet komen. De hoofddoek is een belediging voor de vrouwelijke helft van de wereldbevolking.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#277 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#278 |
|
![]() Is dat geen Pleonasme?
![]() |
#279 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Aangezien ik toch denk dat mijn IQ dat van een levende zonnebloem overstijgt, en ik toch niet bepaald onbesproken ben op't gebied van discriminatie....
![]() |
#280 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()