Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 4 december 2011, 13:08   #261
Dick Tator
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door smiley Bekijk bericht
Inderdaad. Hij krabbelt altijd terug. Ik zou hem onmiddellijk met koranverzen en hadiths om de oren slaan.
Grootmoefti.. Het zou een eer zijn als je mij zou willen bekeren.. Jij ongeziene ambassadeur van de islaam..
Dick Tator is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 december 2011, 13:08   #262
smiley
Perm. Vertegenwoordiger VN

smiley's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dick Tator Bekijk bericht
Je hebt gelijk.. Alle moslims zijn extremisten en terroristen..
Waar heb ik dat geschreven ? Nul de botte snap je ervan.

Citaat:
Niemand die je tegenspreekt.. Moefti..
Gij doet toch niks anders dus denk jij het toch beter te weten. Daarom mijn vraag. Wat weet jij over de islam aangezien jij mij ongelijk geeft.
Oud 4 december 2011, 13:11   #263
Dick Tator
Banneling

Standaard

Citaat:
Waar heb ik dat geschreven ? Nul de botte snap je ervan.
Grootmoefti.. Ik beken.. Leer me aub alles wat je weet..
Oud 4 december 2011, 13:13   #264
smiley

Standaard

Citaat:
Grootmoefti.. Ik beken.. Leer me aub alles wat je weet..
Het staat hier allemaal op dit forum. Ik ben hier al aan het posten sinds 2004. Vanaf nu kan je dus beter je mond houden in plaats van te lullen over zaken waar je niks vanaf weet. .
Oud 4 december 2011, 13:19   #265
Dick Tator
Banneling

Standaard

Citaat:
Het staat hier allemaal op dit forum. Ik ben hier al aan het posten sinds 2004. Vanaf nu kan je dus beter je mond houden in plaats van te lullen over zaken waar je niks vanaf weet. .
Grootmoefti.. Al van 2004..?! Dat is werkelijk wonderbaarlijk.. Was het toen dat je islam ontdekte op Engelstalige fora..? Ben je sindsdien ook al eens buiten gekomen..?
Oud 4 december 2011, 13:26   #266
smiley

Standaard

Citaat:
Grootmoefti.. Al van 2004..?! Dat is werkelijk wonderbaarlijk.. Was het toen dat je islam ontdekte op Engelstalige fora..? Ben je sindsdien ook al eens buiten gekomen..?
Je tracht mij belachelijk te maken maar het zijt gij die met uw broek op uw enkels staat.
Oud 4 december 2011, 13:29   #267
Dick Tator
Banneling

Standaard

Citaat:
Je tracht mij belachelijk te maken maar het zijt gij die met uw broek op uw enkels staat.
Grootmoefti.. Wat denk je te weten dat ik niet weet. Wat is van hoogdringend belang dat je e wil laten weten.. Waar gaat al die heisa over.. Deel het met mij Grootmoefti..
Oud 4 december 2011, 13:33   #268
smiley

Standaard

Citaat:
Grootmoefti.. Wat denk je te weten dat ik niet weet. Wat is van hoogdringend belang dat je e wil laten weten.. Waar gaat al die heisa over.. Deel het met mij Grootmoefti..
Er is echt niks aan de hand knulletje. Slaapt u gerust verder. Ventjes zoals gij moet ge gerust stellen.

Op je vraag kom jij wel eens buiten. In mijn buurt zijn veel moslims, zelfs mijn buren zijn vriendelijke mensen die zichzelf moslim noemen. Simpele zielen zouden daaruit opmaken, aangezien de buren zulk een vriendelijke mensen zijn, dat de islam wel iets moois moet zijn. Ken jij mosims in jouw buurt ?

Laatst gewijzigd door smiley : 4 december 2011 om 13:36.
smiley is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 december 2011, 13:34   #269
Dick Tator
Banneling

Standaard

Citaat:
Er is echt niks aan de hand knulletje. Slaapt u gerust verder. Ventjes zoals gij moet ge gerust stellen.
Grootmoefti.. Wat is er aan de hand knulletje.. Vertel het nu of zwijg voor eeuwig..
Oud 4 december 2011, 13:37   #270
smiley

Standaard

Citaat:
Grootmoefti.. Wat is er aan de hand knulletje.. Vertel het nu of zwijg voor eeuwig..
Zeg jij waarom je mij ongelijk geeft of zwijg voor altijd.
Oud 4 december 2011, 13:39   #271
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Inderdaad. Hij krabbelt altijd terug. Ik zou hem onmiddellijk met koranverzen en hadiths om de oren slaan.
Ik denk dat hij/zij alleen de suikerversie van de islam die men ons probeert wijs te maken kent.

Citaat:
Zijn er twee islams, de een oorlogszuchtig en de ander tolerant en vredelievend? Volgens de Franse juriste en arabiste Anne-Marie Delcambre is dit een westers verzinsel om de onaangename waarheid niet onder ogen te hoeven zien: ,,Tussen islam en islamisme bestaat alleen een gradueel verschil. Het islamisme zit in de islam als het kuiken in het ei.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 december 2011, 13:42   #272
smiley

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Ik denk dat hij/zij alleen de suikerversie van de islam die men ons probeert wijs te maken kent.
Inderdaad. En de rest van de lulkoek die de politiek correcte politici en media over de 'racisten' de 'onverdraagzamen' de 'xenofoben' de 'islamofoben' enz zitten rond te rondstrooien. Onder het motto 'onbekend maakt onbemind'
Oud 4 december 2011, 13:51   #273
Dick Tator
Banneling

Standaard

Citaat:
Zeg jij waarom je mij ongelijk geeft of zwijg voor altijd.
Dat heeft geen zin moefti.. Bovendien ben je niet in staat om een intelligente conversatie te houden of op een coherende manier duidelijk wil maken waar je naartoe wil..

Het is allemaal een onsamenhangend geheel zonder richting, duiding, conclusie, structuur..

Het is een lap tekst die niet meer dan aaneengeplakte anti islam zinnen bevat die onsamenhangend is..

Bovendien loop je over van zelfgelijk.. En ben je een oude knar met een dualistisch wereldbeeld waarbij islam centraal staat.. Dat zulk een discussie gewoon nutteloos is..
Oud 4 december 2011, 15:40   #274
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Dat heeft geen zin moefti.. Bovendien ben je niet in staat om een intelligente conversatie te houden of op een coherende manier duidelijk wil maken waar je naartoe wil..

Het is allemaal een onsamenhangend geheel zonder richting, duiding, conclusie, structuur..

Het is een lap tekst die niet meer dan aaneengeplakte anti islam zinnen bevat die onsamenhangend is..

Bovendien loop je over van zelfgelijk.. En ben je een oude knar met een dualistisch wereldbeeld waarbij islam centraal staat.. Dat zulk een discussie gewoon nutteloos is..
Bon..en dit moet dan een intelligente bijdrage voorstellen?
Denk toch van niet, wordt eens wat minder persoonlijk, Smiley weet wel waar hij het over heeft, nu u nog!
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 december 2011, 00:05   #275
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Als men opzettelijk een bevolking wou uitmoorden had men geen dure precisiewapens ingezet. Alleen met uranium verrijkte wapens zijn in staat hevige bepantsering en bunkers te doorboren. Dictators kan je niet verwijderen door het hen vriendelijk te vragen op te stappen.
Verantwoordt dat een genocide?
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 december 2011, 00:24   #276
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Kunnen we de plegers ervan niet voor Belgische rechtbanken brengen en zo de waardering van de hele wereld oogsten?
Oud 5 december 2011, 00:57   #277
smiley

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Wat is volgens u een genocide. Die cijfers waar jij telkens mee afkomt kloppen niet. Je vergeet dat de meeste burgerslachtoffers door niets ontziende jihadibomaanslagen zijn veroorzaakt in moskees van de tegenpartij op volle markt en andere openbare pleinen voor recruteringscentra van politie en leger enz, daar rep je niet over of dat minimaliseer je. Had men niks gedaan en gewoon toegekeken en Saddam laten begaan dan zouden er nog meer doden zijn gevallen. Wat had je dan gezegd ? Zolang filo en co maar kan kappen op de USA.

Laatst gewijzigd door smiley : 5 december 2011 om 01:03.
smiley is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 december 2011, 09:40   #278
Dick Tator
Banneling

Standaard

Citaat:
Wat is volgens u een genocide. Die cijfers waar jij telkens mee afkomt kloppen niet. Je vergeet dat de meeste burgerslachtoffers door niets ontziende jihadibomaanslagen zijn veroorzaakt in moskees van de tegenpartij op volle markt en andere openbare pleinen voor recruteringscentra van politie en leger enz, daar rep je niet over of dat minimaliseer je. Had men niks gedaan en gewoon toegekeken en Saddam laten begaan dan zouden er nog meer doden zijn gevallen. Wat had je dan gezegd ? Zolang filo en co maar kan kappen op de USA.
Saddam had de terroristen goed onder de knoet.. En vermoordde al lang zijn volk niet meer..

Saddam wou Euro's voor olie.. Saddam werd opgeknoopt.. Al de rest is bullshit..
Oud 5 december 2011, 09:42   #279
Dick Tator
Banneling

Standaard

Cheney '94 - Iraq War Would Be a Disaster..

Ze wisten als geen ander dat het land gevierendeeld zou worden.. En een burgeroorlog ontketend zou worden.. En het omverwerpen van Saddam geen Amerikaans leven waard was..

Tot de petrodollar in gevaar kwam..

Laatst gewijzigd door Dick Tator : 5 december 2011 om 09:46.
Oud 5 december 2011, 09:51   #280
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Citaat:
Saddam had de terroristen goed onder de knoet.. En vermoordde al lang zijn volk niet meer..

Saddam wou Euro's voor olie.. Saddam werd opgeknoopt.. Al de rest is bullshit..
Een verlicht despoot ?

Wisord ben je Koeweit al vergeten ? of is het vermoorden van een ander volk geen misdaad ? en ging die oorlog niet voor 100% over petrodollars ?

En was er toen geen genocide op de opstandelingen in het zuiden ? en is volkerenmoord verjaard na 10 jaar ?
Eigenzinnig is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:27.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be