Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 20 maart 2012, 18:10   #261
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Pericles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Gezond?
http://tweakers.net/nieuws/56138/eu-...et-gehoor.html
http://www.techzine.nl/nieuws/8617/o...et-gehoor.html En niet alle MP3_spelers hebben een volumebegrenzer.

Overlast?

Kinderen die niet de luxe van een residentiële tuinwijk hebben maar in een appartement opgroeien worden ook volwassen. Op straat spelen in een stad of iets drukkere randgemeente stelt veiligheidsproblemen, weet je.
Die veiligheidsproblemen.
Hoe zouden die er toch gekomen zijn ?
Pericles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 maart 2012, 18:15   #262
Elbow
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht
Geen idee. Het is maar een onveiligheidsgevoel naar het schijnt. Vraag maar aan die kinderen die Z-Frankrijk voor hun schoolpoort afgeknald zijn.
Elbow is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 maart 2012, 18:53   #263
Liederik
Staatssecretaris

Liederik's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Gezond?
http://tweakers.net/nieuws/56138/eu-...et-gehoor.html
http://www.techzine.nl/nieuws/8617/o...et-gehoor.html En niet alle MP3_spelers hebben een volumebegrenzer.

Overlast?

Kinderen die niet de luxe van een residentiële tuinwijk hebben maar in een appartement opgroeien worden ook volwassen. Op straat spelen in een stad of iets drukkere randgemeente stelt veiligheidsproblemen, weet je.
Je blijft maar telkens naast de kwestie palaveren filosoof: overmatige geluidsoverlast. Je stokpaardjes wat betreft arabisch, integratie en samenlevingsproblemen zijn gewoonweg irrelevant, maar da's duidelijk. Er woont een asociaal stuk vreten naast parsprototem die voor geluids- en andere overlast zorgt. En geen zin heeft rekening te houden met klachten. Omdat het een arabisch asociaal stuk vreten is spring je op ziijn kar, maar dat arabisch aspect maakt niks uit. Waarom verdedig jij geluidsoverlast en asociale mensen die geen rekening houden met buren? Je oplossing van geluidsisolatie, verhuizen of kluizenaar worden zijn toegevingen aan asocialen. Het is niet parsprototem die zich moet aanpassen.

Laatst gewijzigd door Liederik : 20 maart 2012 om 18:56.
Liederik is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 maart 2012, 20:26   #264
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht
Voornamelijk het verkeer:
http://statbel.fgov.be/nl/statistiek...sslachtoffers/

Je zal weinig zaken vinden die méér slachtoffers maken in onze maatschappij.

Laatst gewijzigd door filosoof : 20 maart 2012 om 20:26.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 maart 2012, 20:36   #265
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Liederik Bekijk bericht
Je blijft maar telkens naast de kwestie palaveren filosoof: overmatige geluidsoverlast. Je stokpaardjes wat betreft arabisch, integratie en samenlevingsproblemen zijn gewoonweg irrelevant, maar da's duidelijk. Er woont een asociaal stuk vreten naast parsprototem die voor geluids- en andere overlast zorgt. En geen zin heeft rekening te houden met klachten. Omdat het een arabisch asociaal stuk vreten is spring je op ziijn kar, maar dat arabisch aspect maakt niks uit. Waarom verdedig jij geluidsoverlast en asociale mensen die geen rekening houden met buren? Je oplossing van geluidsisolatie, verhuizen of kluizenaar worden zijn toegevingen aan asocialen. Het is niet parsprototem die zich moet aanpassen.
Lees dit:
Citaat:
het irriteert je. Een eenvoudig probleem van geluidsoverlast, slecht geïsoleerde woning (dacht je er al aan, je bibliotheek the verhuizen en tegen de gemene muur te plaatsen? Een goede isolatie)
Indien de man een Vlaming was en je moest een ganse dag Will Tura of Eddy Wally horen, zou je je dan ook zo ergeren? Ik wél. En kindergehuil is steeds 'tzelfde, of het nu Arabisch is of Nederlands. Ik erger me daar (gelukkig) niet aan.Die context voel jij en het communicatieprobleem is er een deel van.

Jij voelt dat zo aan, terecht of onterecht, dat weet ik niet en jij ook niet. Je hele betoog hier maakt een nogal extreme indruk op me, juist met zeer veel veronderstellingen en aprioristische negatieve interpretaties. Je veronderstellingen zijn niet meer dan d�*t: veronderstellingen.
Ik wil wel geloven dat je buur gewoon een lawaaierig onaangenaam mens is. Dat gebeurt, ik had ook al lawaaierige, onaangename buren. De meeste mensen maakten dat al mee.Wil men dat vermijden wordt men best kluizenaar.
Verdedig ik hier iemand?
Nee, ik gebruik idd geen xenofobe of andere scheldwoorden, zoals sommige internethelden hier. Moet dat dan? Helpt dat iets?

Laatst gewijzigd door filosoof : 20 maart 2012 om 20:39.
Oud 20 maart 2012, 20:41   #266
Elbow
Banneling

Standaard

Citaat:
Lees dit:
Verdedig ik hier iemand?
Nee, ik gebruik idd geen xenofobe of andere scheldwoorden, zoals sommige internethelden hier. Moet dat dan? Helpt dat iets?
Nee, dat helpt niet. Artisjoks permanent racisme-gescheld heeft haar inderdaad nog geen millimeter vooruit geholpen.
Oud 21 maart 2012, 19:20   #267
parsprototem
Banneling

Standaard

Citaat:
En volgens deze mensen op bladi.net is men er nog niet uit of kikkers hallal zijn: http://www.bladi.net/forum/234000-cu...e-halal-haram/ Maar deze brengt licht: http://www.bladi.net/forum/7156366-post8.html

Hier bevestigd:
Nu nog je gebuur ervan overtuigen.

Maar kikkers werden destijds als een plaag beschouwd, getuige de Bijbel:

Niet zo positief over kikkers dus en Mozes is een profeet van de islam: zou dat verhaal ook zo in de koran staan?
Ik heb geen zin om me te verdiepen in hoe mensen in oude geschreven bronnen redenen vinden om die en die diersoort in een bepaalde context te plaatsen om ze ostentatief geweld aan te doen. Ik leef in 2012 en hier zijn kikkers in 2012 beschermd.

Het is vrij rustig nu. Heel rustig zelfs. In die mate dat ik vermoed dat de huisvestingsdienst of de burenpolitie na een uitgebreid antwoord van mij hoe groot mijn vijver is en over welke soort kikkers het gaat, misschien wel een seintje gegeven hebben aan die buurman.
Van de ene dag op de andere is die muisstil met de TV. Er moet iets gebeurd zijn waar ik niet van op de hoogte ben.
Denkt die misschen dat ik in de rouw ben voor de busslachtoffers in Zwitserland? Twee dagen geleden stond er bij hem een katholieke misviering op. Ik kon mijn oren niet geloven.
En vandaag op een woensdagnamiddag geen kinderen in de tuin bij mooi weer? Een unicum!
Ik had ook geschreven in een email in oktober dat het ging over een sociale wantoestad, in hoofdletters.
Misschien gebeurt er het één en het ander achter de coulissen en word ik daarvan niet op de hoogte gesteld. Ik weet niet wat er aan de hand is. Als die rust aanhoudt, zal ik er vertrouwen in beginnen te stellen. Nu nog niet.
parsprototem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 maart 2012, 19:24   #268
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Elbow Bekijk bericht
Nee, dat helpt niet. Artisjoks permanent racisme-gescheld heeft haar inderdaad nog geen millimeter vooruit geholpen.
integendeel..ze vergeet zowaar dat ze het aan het opnemen is voor vrouwenmishandelende wetten...dat mens zit met een meer dan verroest vijandbeeld..
Eigenzinnig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 maart 2012, 19:45   #269
Elbow
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eigenzinnig Bekijk bericht
integendeel..ze vergeet zowaar dat ze het aan het opnemen is voor vrouwenmishandelende wetten...dat mens zit met een meer dan verroest vijandbeeld..
Het is me dunkt een verbitterde, vereenzaamde en vooral gefrustreerde asociale mensenhater. Een ideale kluif om gehersenspoeld te worden door Al Qaida rekruteerders. Ze heeft er het geknipte profiel voor. Volledige onderwerping en overgave aan de islam, duldt geen zuchtje kritiek op de islam, staat er om 6 uur voor op, dagelijks, steunt 1000% vrouwvernederende islamitische praktijken, ....
Oud 22 maart 2012, 01:37   #270
groene flamingant
Banneling

groene flamingant's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster Bekijk bericht
Het gaat niet eens gewoon om kikkers in de tuin maar om kikkers die gevangen worden, in chocopotten opgesloten... Welke technische oplossingen kunnen daar een mouw aan passen?
Ik bedoelde gewoon dat je de tuin kan afschermen zodat de kikkers niet meer in de tuin van de buurman komen (---geen kikkers in de tuin--- ook geen buurman die ze in chocopotten steekt---geen kikkers die hoeven dood te gaan in een chocopot of door de glasscherven---geen vervelende discussie met de buurman over chocopotten, dierenrechten, etcetera------)

Laatst gewijzigd door groene flamingant : 22 maart 2012 om 01:54.
groene flamingant is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 maart 2012, 01:47   #271
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Elbow Bekijk bericht
Het is me dunkt een verbitterde, vereenzaamde en vooral gefrustreerde asociale mensenhater. Een ideale kluif om gehersenspoeld te worden door Al Qaida rekruteerders. Ze heeft er het geknipte profiel voor. Volledige onderwerping en overgave aan de islam, duldt geen zuchtje kritiek op de islam, staat er om 6 uur voor op, dagelijks, steunt 1000% vrouwvernederende islamitische praktijken, ....
Argumenteer tegen haar en ze veegt de vloer met je aan. Kom hier geen persoonlijke aanvallen doen: dat is een zwaktebod.
Oud 22 maart 2012, 01:52   #272
groene flamingant
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parsprototem Bekijk bericht
Het is vrij rustig nu. Heel rustig zelfs. In die mate dat ik vermoed dat de huisvestingsdienst of de burenpolitie na een uitgebreid antwoord van mij hoe groot mijn vijver is en over welke soort kikkers het gaat, misschien wel een seintje gegeven hebben aan die buurman.
Van de ene dag op de andere is die muisstil met de TV. Er moet iets gebeurd zijn waar ik niet van op de hoogte ben.... Als die rust aanhoudt, zal ik er vertrouwen in beginnen te stellen. Nu nog niet.
We duimen dat het daar rustig blijft bij jou.
Oud 22 maart 2012, 06:07   #273
Sywen
Minister-President

Sywen's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Liederik Bekijk bericht
dat heb ik al op pagina 1 gezegd, alleen maar omdat die buur arabisch is, springt de anti-islambrigade op zijn kar.

"Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler

Laatst gewijzigd door Sywen : 22 maart 2012 om 06:09.
Sywen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 maart 2012, 06:53   #274
Alboreto
Perm. Vertegenwoordiger VN

Alboreto's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Argumenteer tegen haar en ze veegt de vloer met je aan. Kom hier geen persoonlijke aanvallen doen: dat is een zwaktebod.
Inderdaad.
Oud 22 maart 2012, 07:07   #275
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Pericles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik weet niet goed wat jij verstaat onder "de vloer aanvegen met" ?
Ik van mijn kant heb hier nog maar weinig discussies gezien waarin Artisjok enigszins standhoudt.
Maar dat zal waarschijnlijk komen door het feit dat ik in de reële wereld leef en mijn perceptie van de werkelijkheid daardoor anders is dan die van iemand die in een zelf verzonnen , niet bestaande wereld leeft.
Pericles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 maart 2012, 07:47   #276
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Argumenteer tegen haar en ze veegt de vloer met je aan.
Wishfull thinking.
Nog nergens een voorbeeld gezien van een argumentatie met artisjok dat me enigzins liet denken dat er meer achter zit dan PVDA agitprop.
Oud 22 maart 2012, 09:09   #277
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door groene flamingant Bekijk bericht
Ik bedoelde gewoon dat je de tuin kan afschermen zodat de kikkers niet meer in de tuin van de buurman komen (---geen kikkers in de tuin--- ook geen buurman die ze in chocopotten steekt---geen kikkers die hoeven dood te gaan in een chocopot of door de glasscherven---geen vervelende discussie met de buurman over chocopotten, dierenrechten, etcetera------)
Kikkers zijn in het wild levende dieren.
Als buurman wilt dat ze niet in zijn tuin komen moet hij zelf zijn tuin afschermen.
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 maart 2012, 01:39   #278
groene flamingant
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke Bekijk bericht
Kikkers zijn in het wild levende dieren.
Als buurman wilt dat ze niet in zijn tuin komen moet hij zelf zijn tuin afschermen.
Uiteraard. Dat was ook mijn punt.
Oud 23 maart 2012, 02:04   #279
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parsprototem Bekijk bericht
Ik heb geen zin om me te verdiepen in hoe mensen in oude geschreven bronnen redenen vinden om die en die diersoort in een bepaalde context te plaatsen om ze ostentatief geweld aan te doen. Ik leef in 2012 en hier zijn kikkers in 2012 beschermd.

Van de ene dag op de andere is die muisstil met de TV. Er moet iets gebeurd zijn waar ik niet van op de hoogte ben.
Denkt die misschen dat ik in de rouw ben voor de busslachtoffers in Zwitserland? Twee dagen geleden stond er bij hem een katholieke misviering op. Ik kon mijn oren niet geloven.
En vandaag op een woensdagnamiddag geen kinderen in de tuin bij mooi weer? Een unicum!
Ik had ook geschreven in een email in oktober dat het ging over een sociale wantoestad, in hoofdletters.
Misschien gebeurt er het één en het ander achter de coulissen en word ik daarvan niet op de hoogte gesteld. Ik weet niet wat er aan de hand is. Als die rust aanhoudt, zal ik er vertrouwen in beginnen te stellen. Nu nog niet.
Wel, laten we hopen dat 't rustig blijft, geniet van die rust...en ga niet zitten piekeren over de reden waarom 't ineens zo rustig is, of waarom je niet op de hoogte werd gesteld, als er iets ondernomen is. 't Voornaamste is dat 't rustig is, en hopelijk ook blijft.
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 maart 2012, 02:06   #280
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Waarmee, met pvda agitprop? C & P van 1 of andere extreem linxe website, zonder ooit 'n eigen mening te kunnen/willen/durven formuleren? Whahaaaahahahahaaa
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:34.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be