![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#261 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe zouden die er toch gekomen zijn ? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#262 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#263 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Liederik : 20 maart 2012 om 18:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#264 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://statbel.fgov.be/nl/statistiek...sslachtoffers/ Je zal weinig zaken vinden die méér slachtoffers maken in onze maatschappij. Laatst gewijzigd door filosoof : 20 maart 2012 om 20:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#265 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Nee, ik gebruik idd geen xenofobe of andere scheldwoorden, zoals sommige internethelden hier. Moet dat dan? Helpt dat iets? Laatst gewijzigd door filosoof : 20 maart 2012 om 20:39. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#266 |
Banneling
|
![]() Nee, dat helpt niet. Artisjoks permanent racisme-gescheld heeft haar inderdaad nog geen millimeter vooruit geholpen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#267 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het is vrij rustig nu. Heel rustig zelfs. In die mate dat ik vermoed dat de huisvestingsdienst of de burenpolitie na een uitgebreid antwoord van mij hoe groot mijn vijver is en over welke soort kikkers het gaat, misschien wel een seintje gegeven hebben aan die buurman. Van de ene dag op de andere is die muisstil met de TV. Er moet iets gebeurd zijn waar ik niet van op de hoogte ben. Denkt die misschen dat ik in de rouw ben voor de busslachtoffers in Zwitserland? Twee dagen geleden stond er bij hem een katholieke misviering op. Ik kon mijn oren niet geloven. En vandaag op een woensdagnamiddag geen kinderen in de tuin bij mooi weer? Een unicum! Ik had ook geschreven in een email in oktober dat het ging over een sociale wantoestad, in hoofdletters. Misschien gebeurt er het één en het ander achter de coulissen en word ik daarvan niet op de hoogte gesteld. Ik weet niet wat er aan de hand is. Als die rust aanhoudt, zal ik er vertrouwen in beginnen te stellen. Nu nog niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#268 |
Banneling
|
![]() integendeel..ze vergeet zowaar dat ze het aan het opnemen is voor vrouwenmishandelende wetten...dat mens zit met een meer dan verroest vijandbeeld..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#269 |
Banneling
|
![]() Het is me dunkt een verbitterde, vereenzaamde en vooral gefrustreerde asociale mensenhater. Een ideale kluif om gehersenspoeld te worden door Al Qaida rekruteerders. Ze heeft er het geknipte profiel voor. Volledige onderwerping en overgave aan de islam, duldt geen zuchtje kritiek op de islam, staat er om 6 uur voor op, dagelijks, steunt 1000% vrouwvernederende islamitische praktijken, ....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#270 |
Banneling
|
![]() Ik bedoelde gewoon dat je de tuin kan afschermen zodat de kikkers niet meer in de tuin van de buurman komen (---geen kikkers in de tuin--- ook geen buurman die ze in chocopotten steekt---geen kikkers die hoeven dood te gaan in een chocopot of door de glasscherven---geen vervelende discussie met de buurman over chocopotten, dierenrechten, etcetera------)
Laatst gewijzigd door groene flamingant : 22 maart 2012 om 01:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#271 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#272 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#273 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
“Conservatism is the blind and fear-filled worship of dead radicals.” -- Mark Twain "Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler Laatst gewijzigd door Sywen : 22 maart 2012 om 06:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#274 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Inderdaad.
![]() |
#275 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik van mijn kant heb hier nog maar weinig discussies gezien waarin Artisjok enigszins standhoudt. Maar dat zal waarschijnlijk komen door het feit dat ik in de reële wereld leef en mijn perceptie van de werkelijkheid daardoor anders is dan die van iemand die in een zelf verzonnen , niet bestaande wereld leeft. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#276 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nog nergens een voorbeeld gezien van een argumentatie met artisjok dat me enigzins liet denken dat er meer achter zit dan PVDA agitprop.
![]() |
![]() |
#277 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als buurman wilt dat ze niet in zijn tuin komen moet hij zelf zijn tuin afschermen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#278 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#279 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#280 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Waarmee, met pvda agitprop? C & P van 1 of andere extreem linxe website, zonder ooit 'n eigen mening te kunnen/willen/durven formuleren? Whahaaaahahahahaaa ![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |