![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#261 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
maar meer van een "naturist " .....raar toch !! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#262 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Maar niemand stelt er zich vragen bij dat kinderen het nieuws bekijken op de TV...En dat is toch wel de meest gewelddadige film die je kan bedenken.
![]() |
![]() |
#263 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En bof zowel ik en mijn vrouw hebben daar geen probleem mee maar we gaan dat nu ook niet speciaal gaan opzoeken. 't is rap er op uitgekeken vind ik. En nogal velen doen iets teveel hun best om op een deftige manier toch genant te kunnen zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#264 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Een man die, aangekleed, met een kettingzaag zijn buurman aanvalt, dat is een leuke film, kinderen toegelaten... Overigens, ik zou de man in kwestie ook aanraden zich aan te kleden. Niet omwille van de openbare zeden. Wel omwille van zijn eigen veiligheid ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#265 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
naked bide ride Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#266 |
Parlementslid
|
![]() Op de website "De vragende partij" van de VRT wordt het voorstel voor de
uitbreiding van het naaktstrand voorgelegd aan de politici. http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuw...strand_Bredene Het ziet er voor de uitbreiding van Bredene niet goed uit, tenzij De Haan mee wil werken, maar er wordt rond naaktrecreatie flink aan de boom geschud. Naaktrecreatie komt schoorvoetend op de politieke agenda. De politici laten tussen de lijnen verstaan dat ze meer naakstranden aan de kust wel zien zitten, maar de andere gemeenten moeten er maar werk van maken. Voorstellen voor nog meer bijkomende naaktstranden in de andere kustgemeenten (zie De Panne, Koksijde, Middelkerke, De Haan, Blankenberge, Brugge, Knokke-Heist) en binnenwateren (Mol (Zilvermeer), Rotselaar (De Plas), Berlare (Nieuwdonk), Gent (Blaarmeersen), Sint-Niklaas (Ster)) kregen heel wat steunbetuigingen. De reacties geven argumenten voor de politieke besluitvorming en stof ter discussie. Steun de voorstellen. Meer mogelijkheden voor de naaktrecreant in Vlaanderen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#267 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#268 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bepaalde kledij was vroegen ook verboden te dragen voor het gewone volk en tevens waren er kleuren die voorbehouden waren aan de elite. Maar als ge gelovig bent zou je eigenlijk er moeten vanuit gaan dat onze schepper adam schiep naar zijn eigen evenbeeld. Dus was die schepper naakt aangezien hij adam ook naakt schiep. Dus moeten we er vanuit gaan dat het onze schepper zijn wil was dat we naakt door het leven zouden stappen, en wie zijn wij dan om hem tegen te spreken en zijn creatie de spot te drijven als onvolmaakt. Overigens sprak hij, volgens het scheppingsverhaal, ga en vermenigvuldig u. Nergens sprake van dat hij zou gezegd hebben, ga en zoekt u iets om aan te trekken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#269 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kleding is vooral ontstaan vanuit een noodzaak op te boksen tegen klimatologische omstandigheden.
Citaat:
Citaat:
En nu beeld ik mij het Hof van Eden als een gezellig gebloemtapijt en begrast leefwereldje met allemaal vriendelijke insecten en andere dieren in waar het steeds 25°C is; de echte wereld is dat echter niet. Als God dus écht zou willen dat we géén kleren droegen, had hij ons wel even terug geteleporteerd naar dat Hof, nietwaar? Los van dit al: leef en laat leven!
![]() |
![]() |
![]() |
#270 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ook vandaag gelden kleren om zich te onderscheiden, waarom dragen anders rechters en advocaten een toga denk je, en militairen en politie een uniform. Waarom heeft dat klein dik luitenantje, die brullend zijn prachtig gespierde rekruten staat te overdonderen, die gouden sterretje nodig? Zie je hem al staan het kleine dikbuikerige officiertje, zijn commando's geven in zijn blootje voor zo een stel jonge reuzen? En nu doe jij precies alsof overal op de wereld de temperaturen zakken tot onder het vriespunt. Ik weet goed dat ge in uwen blote op de evenaar nog flink wat zweet kunt laten hoor, of is dat daar misschien het Hof van Eden waar gij het over hebt, en zijn mensen weer maar eens ongehoorzaam geweest en zonder zijn toestemming stiekem teruggekeerd? Okè? Ik denk dat uwen bijbel in deze niet veel soelaas brengt. Misschien is hij wel nog bruikbaar voor onder het gat van een kind te leggen dat net nog te klein is om deftig aan tafel te kunnen zitten, en aangezien dat de telefoongidsen die daar vroeger ook wel eens voor gebruikt werden, niet overal meer beschikbaar zijn, bied de bijbel hierbij misschien een goede alternatieve oplossing. Zo is hij dan toch niet volstrekt een waardeloos ding. Laatst gewijzigd door Garry : 24 september 2012 om 10:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#271 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#272 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door eno2 : 24 september 2012 om 10:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#273 |
Minister-President
|
![]() Met mijn bloedmooie vriendin 2 weken op een naturistencamping gecampeerd. Daar was niets vreemds aan. Waarom arbitrait 1 of 2 kledingstukken aantrekken wanneer het stralend weer is? Gellie maakt er meer een probleem van dan naturisten zelf.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#274 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Spijtig genoeg mag je zo iets niet overal dragen ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#275 |
Minister-President
|
![]() Damn en daar spenderen grote bedrijven dus jaren aan ter ontwikkeling, om ze dan te laten verbieden door bekrompen conservatievelingen. Geen wonder dat de keizer zo tevreden was met zijn nieuwe kleren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#276 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Maar zelfs in ons klimaat zijn er heel wat dagen waarop je geen kleding nodig hebt. Dus dat nutsargument verklaart wel het ontstaan van kleding, maar niet het hedendaagse gebruik ervan. En wie kan mij het nut van badkleding aantonen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#277 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 25€ uitgeven aan een bikini om niets mee te bedekken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#278 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Van mij mag het, maar wel met kleren aan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#279 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#280 |