![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#261 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 16 april 2012 om 21:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#262 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat doen wij dan verkeerd bij het VB?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#263 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ga je de primeur brengen dat de N-VA in Antwerpen Patrick Janssens opnieuw aan de macht gaat brengen ?
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#264 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat BDW en FDW zich dan niet moeien met BHV aangelegenheden.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#265 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jambon: Citaat:
Ordinaire loze beschuldigingen van racisme? Nationalisten die geen gevaar zien in de oprukkende islam? Het zijn inderdaad traditionelen geworden, zoals Valkeniers al zei. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#266 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Man man man...wat een tjeven zeg die NVA...
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 16 april 2012 om 21:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#267 |
Banneling
|
![]() ![]() ![]() Awel, ik hoop dat een meerderheid van de ex-blokkers terugkeren naar de stal en de NVA-losers laten voor wat ze zijn : een bende neoliberale zeikerds ![]() Laatst gewijzigd door Illuminatus : 16 april 2012 om 21:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#268 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Illuminatus : 16 april 2012 om 21:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#269 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#270 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#271 | |
|
![]() Citaat:
Als Bart 'hogere' ambities heeft, is Antwerpen na de volgende gemeenteraadsverkiezingen definitief een verloren zaak, eens te meer ten voordele van de rode islampijpers (excusé le mot), die de voorkeur geven aan de massale import van buiten-Europees en anti-democratisch kiesvee. De autochtone bevolking zit dan voorgoed met de gebakken peren, met dank aan de traditio's... en Bart ntl. Antwerpen, mijn stad ? My ass ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#272 |
|
![]() ondertussen zal er weer zeer kostbare tijd verloren zijn voor Vlaanderen
![]() |
#273 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#274 | |
|
![]() Citaat:
Bracke en De Wever zegden NOOIT SAMENWERKEN MET...welk gedeelte van NOOIT SAMENWERKEN MET heeft u niet begrepen?
![]() |
![]() |
#275 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Nougatbollen!!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#276 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat ze daar in Antwerpen een les uit leren. In Antwerpen zijn het de belangenrijkste verkiezingen van ons land tijdens de gemeenteraadsverkiezingen. Like Frankie said: " If you can make it there, you"ll make it anywhere." Natuurlijk is Brussel groter en belangrijker dan Antwerpen maar daar zijn de burgemeesterposten meer verdeeld. Het is voor de N-VA en het Vlaamse belang de laatste kans om de linkse macht te breken. Daarna is het te laat, zoals het nu voor Brussel te laat is. En als ze daar in Antwerpen niet in slagen, of zelfs niet als doel stellen, wil dit zeggen dat de N-VA ook om het Vlaamse en het Federale niveau met links in bed gaat kruipen.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 16 april 2012 om 22:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#277 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het kan niet vettig en smerig genoeg zijn. Wij willen wel... komaan kerel.... het zijn jullie... och... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#278 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Trouwens: heeft BDW niet gezegd dat hij een stap terug zet in 2014? Voor Bracke is er nog steeds plaats bij de sossen via zijn loge. De anderen kunnen nog jaren lang de so called Vlaming uithangen eer de kiezer dat door heeft. Ik denk dat Bracke en De Wever beter de legendarische domheid van de Vlaamse kiezer inschatten dan de gemiddelde Niveaan.
![]() |
![]() |
#279 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=300 Het VB openlijk uitmaken voor een bende racisten... En daar gaan ze na verloop van tijd dan toch mee samenwerken? Het sprookje van Hans & Grietje klinkt geloofwaardiger. Wat u hier doet is uw vermoeden, dat u niet kan voorzien van feiten of argumenten, voordoen als "de waarheid". |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#280 | |
|
![]() Citaat:
En aangezien Bart op z'n communiezieltje verklaart dat er met het VB geen samenwerking zal komen, zal ie wel verplicht zijn om met de traditio's 'samen te werken' op gemeentelijk en/of nationaal vlak. In beide gevallen komt de broodnodige kentering voor Vlaanderen er nooit, wegens Belgische partijbelangen, maar dat wist u zo ook wel. Laatst gewijzigd door Diego Raga : 16 april 2012 om 22:48. |
|
![]() |
![]() |