![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Forummer van de week Elke week wordt een nieuwe forummer uitgekozen als forummer van de week. Deze forummer beantwoordt dan de diverse vragen die het forumpubliek hem kan stellen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#261 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#262 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() hou je van mijn muziek?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#263 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Technofobie is al een groot probleem. Noem een nieuwe uitvinding en ik kan je meteen mensen opleveren die vinden dat het "niet nodig" is. De smartphone was "niet nodig" want men kan al met de computer op internet en het is "wat overdreven" om dat op de telefoon te doen. En dan heb je mensen die het "toch wel eng" vinden wat er in de toekomst allemaal gaat gebeuren, vinden dat we niet god mogen spelen, enzovoort. Met "transhumanistische vooruitgang" bedoel ik dit: door een integratie op volledige schaal van de beschikbare technologische middelen en het dynamisch openlaten van mogelijkheden voor continue technologische innovatie verkrijgt men een maatschappij met een geheel andere structuur dat de structuren van vandaag, die behoorlijk 19de-eeuws zijn in hun vorm. Wij krijgen een heel andere vorm economie, organisatie en administratie. Maar dat is een hoger "quantumniveau" van integratie. En om daar te geraken dienen serieuze inspanningen en werk verricht te worden. Mensen moeten overtuigd worden, technologie moet ontwikkeld en verspreid worden, grootschalige investeringen moeten gebeuren, ook politieke beslissingen dienen de juiste kant uit te gaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#264 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#265 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alles goed, schatje?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#266 |
Banneling
|
![]() Ja hoor. Den dop is deze week binnen, kan ik lekker veel Carapils mee halen. Carapils wordt door Stella gebrouwen dit seizoen, dat is goed. Dadelijk wat Aikinoodles opwarmen, de dreadlocks met benzine uitluizen en kan ik met mijn grote hond en sandalen weer op stap om auto's te vandaliseren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#267 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kip of curry? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#268 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#269 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben al blij dat je niet jaloers bent, en dat je tevreden bent met Aiki. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#270 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En in je borden en bestek. Want ik eet van een (gratis) krant. Laatst gewijzigd door Восход-1 : 29 juni 2012 om 17:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#271 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#272 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heb jij wel eens iets niet gekocht, terwijl je daar achteraf heel veel spijt van had?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#273 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#274 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik ben vrij voorzichtig met kopen, en elke keer als ik iets koop heb ik letterlijk na het betalen een kleine paniekreactie. "Oei, nu zit ik ermee". Maar eens die over is bleken het telkens goede aankopen te zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#275 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Houd jij van antieke spullen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#276 |
Banneling
|
![]() Ja.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#277 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe denk jij over ontwikkelingshulp?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#278 |
Banneling
|
![]() Ofwel geeft men toe dat die mensen in een cultuur leven die geen industrie kent en dat men dus moet gaan sleutelen aan hun cultuur.
Ofwel doet men dat niet, en laat men ze leven in hun idyllische maatschappij met malaria en kindersterfte. Maar niet geld geven en hopen dat volkeren die albino's neermalen tot poederkes met genezende krachten ineens beginnen met technologische ontwikkeling. Ik zie enkel heil in begeleide progressie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#279 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe moet men sleutelen aan hun cultuur? Hoe moet dat eruit zien?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#280 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |