![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#261 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [quote=eno2;6446488]
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#262 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mijn eerste *KNIP* op dit forum. Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 9 december 2012 om 14:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#263 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#264 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb ook een waarschuwing gekregen... Laatst gewijzigd door eno2 : 9 december 2012 om 14:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#265 |
Banneling
|
![]() @ Zucht.
Aangezien Klarekijk gebannen is, antwoord ik toch hier: Zelf overtredingen begaan wil nog niet zeggen dat je niet tegen het bestraffen van overtredingen kan zijn. Ik geloof dat we allemaal in ons leven wel overtredingen begaan (hebben), zelfs strafbare. Dat wil niet zeggen dat je dan voor straffeloosheid moet zijn. Overigens is hoerenlopen geen overtreding. En mijn jeugdigheid verschoonde mij van het ontwikkeld moreel besef dat ik nu heb. Ik beschouw me dus niet als hypocriet om het hoerenlopen als moreel verwerpelijk te verwerpen en de prostututie als dusdanig eveneens te verwerpen . |
![]() |
![]() |
![]() |
#266 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
wil je mensenhandel uit prostitutie halen meot je de boel gewoon volledig legaliseren. laat die hoeren belastingen betalen geef hoeren de kans zichzelf te registreren en voor de klanten levert dit enkel voordelen op ivm met soa's, geregistreerden doen het vrijwillig, geen risico dat je plots op een 16jarige kruipt etc en ipv oostblokkers kun je lokaal blijven. perverse klanten hoe je toch niet tegen maar de gewone klant moet wel weten wie zelf kiest en wie slachtoffer is. een pooier kan moeilijk met 5 hoeren tegelijk naar het politiebureau stappen om die te laten registreren hé ![]() Laatst gewijzigd door 1207 : 10 december 2012 om 09:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#267 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door eno2 : 10 december 2012 om 11:20. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#268 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zolang hij maar geen maîtresse heeft die hij meer aanbidt dan zijn vrouw, kortom iemand die hij eventueel liever zou kunnen zien, en zich beperkt tot het lozen van een kwakje. Geen concurrentie op het vlak van affectie. Stel je voor dat hij er per ongeluk verliefd op wordt. Je beschouwt seks bij een man dus niet meer dan een formaliteit waarbij het dierlijke primeert boven affectie. Je zou best gelijk kunnen hebben. Ik vind dan wel dat vrouwen consequent moeten zijn. En na de vrijpartij met hun wettelijke echtgenoot niet tot vervelends toe mogen vragen of de concurrentie het ooit beter deed. Laatst gewijzigd door Rudy : 10 december 2012 om 11:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#269 |
Banneling
|
![]() Ik vraag me af hoevelen hier al tegen de wet gezondigd hebben door reclame te maken voor prostitutie
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#270 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eno2. Deze discussie gaat over het wel of niet tolereren van prostitutie, tegen betaling of niet. Als jij tevreden bent met nu en dan eens aan je fluit te trekken dan heeft de wereldbevolking daar geen probleem mee. Hoogstens kan de vrouwelijke populatie zich eens afvragen of er geen probleem is omtrent gemiste kansen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#271 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#272 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#273 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#274 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Tja, ws gebeurt dat wel eens dat een klant verliefd wordt op de hoer. De regel is het toch niet, denk ik. En wat de 'vervelende vragen 'betreft; sprak ik over de beslissing van de echtgenote om een tijdlang geen seks meer te hebben. Een mix van seks in het echtelijk bed en bezoek van man aan de prostitué vind ik al vrij problematisch. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#275 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik bedoel met professioneel: van wanten weten en met vrouwen kunnen omgaan. Sommige mensen hebben die gave. Het enige intellectuele dat vereist is, is dat ze hun afspraken nakomen en het professionele van de privé kunnen scheiden. En natuurlijk hygiënisch zijn op alle vlakken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#276 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar mijn visie staat haaks op die van vrouwenbewegingen. Ik zou als vrouwenbeweging eerder mannelijke prostitutie progageren zodat vele alleenstaande vrouwen met en zonder kinderen rustig aan hun toekomst kunnen werken zonder nog eens toegevingen moeten gaan doen aan een relatie waar de man het weinige dat er is nog eens gaat 'afromen'. Met van overheidswege gesubsidieerde vermindering.Dat noem ik een stap vooruit. Een soort PWA-formule. Jammer dat vrouwen zichzelf nog steeds laten opvoeden in dat extreem romantische weet ik veel scenario. Oudere vrouwen kunnen al gemakkelijker relativeren. Behalve die van de vrouwenbewegingen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#277 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
On topic: voor mij is het heel simpel, alle vormen van prostitutie/uitbuiting waarmee mensenhandel en criminaliteit gepaard gaan, moeten streng verboden worden en ook niet langer gedoogd. Maar wat kan men tegen callgirls en luxeprostituees hebben die hiermee een goede (bij)verdienste hebben en de behoeftige mannen ten volle kunnen plezieren? Stel dat die markt volledig wegvalt, waar gaan die mannen dan met hun driften naar toe? Liever dat ze hun (vaak perverse) wensen botvieren bij goedbetaalde sekswerkers dan dat ze ongewillige personen ermee lastig vallen, laat staan dieren of kinderen. By the way, vrouwenverenigingen moeten dringend eens afstappen van hun potentiële 'mannenhaat' en beseffen dat mei'68 ondertussen al weer 44 jaar achter ons ligt ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#278 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het doet me plezier dat een nieuwe generatie vrouwen er zich achter gooit, achter dat verbod. 15000 autochtone vrouwen met een trieste job omscholen, dat moet te doen zijn met de opbrengst van de boetes aan de hoerenlopers. Laatst gewijzigd door eno2 : 10 december 2012 om 13:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#279 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar daar zit volgens mij niet de kern, de essentie, van de ganse kwestie. Waar de vrouwenbewegingen een probleem mee hebben is het imago van de vrouw binnen de sector van de prostitutie. De elite van de vrouwenbeweging spreekt vanuit een ivoren toren. Ze vindt prostitutie een vernedering voor de vrouw. Ze wil de prostitutie in de eerste plaats uit het straatbeeld. Dat vrouwen zich buiten het straatbeeld prostitueren om te overleven of uit drang naar meer welvaart is het minste van hun zorgen. Wat we niet zien bestaat dus niet. Antwerpen heeft de strijd aangebonden met de prostitutie. Zie het Falconplein. De pajokes hebben de prostitutie uit het straatbeeld gebannen onder het mom van het bestrijden van de mensenhandel. Mannen die een straatprostituee oppikken krijgen een brief in de bus. Kortom, het kind werd met het badwater weggegooid. Integendeel, noch de mensenhandel, en zeker niet de prostitutie wordt hiermee aangepakt. Enkel het zicht voor de buitenwereld. Precies alsof er in Zweden geen betaalde prostitutie meer zou bestaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#280 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben daar niet zo van overtuigd. De opvoeding is niet meer in die zin. Moeders voeden hun dochters niet meer op met dit romantisch beeld. De tijd van Simone de Beauvoir is voorbij.
Laatst gewijzigd door Rudy : 10 december 2012 om 14:00. |
![]() |
![]() |